Forum

Dying Light 2

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Dying Light 2

Indlægaf Viking » man 14 feb 2022 20:27

Jeg slog iøvrigt noget auto aim (eller hvad det var) fra. Det synes jeg giver mere frihed og bedre kontrol.
Viking
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Re: Dying Light 2

Indlægaf BizzyVaping » man 14 feb 2022 21:18

Viking skrev:Jeg slog iøvrigt noget auto aim (eller hvad det var) fra. Det synes jeg giver mere frihed og bedre kontrol.


Gjorde det samme da jeg fik armbrøsten. Den låste fast på alt og alle man passerede hvilket var virkeligt irriterende/forstyrrende.

Armbrøsten man får som 4 belønning fra PeaceKeepers er iøvrigt noget nær det bedste våben i spillet, og er alene grund nok til at give dem alle områder i starten.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Dying Light 2

Indlægaf EvilNinjaMoby » tors 17 feb 2022 11:47

Er også i gang med dette - indtil videre - underholdende spil...

Men er jeg den eneste herinde som oplever, at trofæerne ikke opnåes/tildeles selvom de repektive kriterier er opfyldt. Historieprogressionsrelaterede trofæer popper heller ikke... :roll:

Kan godt se rundt omkring, at det angiveligt er et alment kendt fænomen, at trofæerne "strejker"... Hvad oplever I?

Jeg spiller PS5-udgaven.
Billede
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde


Re: Dying Light 2

Indlægaf BizzyVaping » tors 17 feb 2022 12:05

EvilNinjaMoby skrev:Er også i gang med dette - indtil videre - underholdende spil...

Men er jeg den eneste herinde som oplever, at trofæerne ikke opnåes/tildeles selvom de repektive kriterier er opfyldt. Historieprogressionsrelaterede trofæer popper heller ikke... :roll:

Kan godt se rundt omkring, at det angiveligt er et alment kendt fænomen, at trofæerne "strejker"... Hvad oplever I?

Jeg spiller PS5-udgaven.


Jeg mangler både den for "Enter the Bazaar" og "Use metro station to fast travel". The bazaar kommer man til ret tidligt i hovedhistorien, og jeg har brugt fast travel 100 vis af gange, så burde have begge 2.

Jeg går ikke op i trofæer overhovedet, så jeg lægger ikke videre mærke til dem. Der kan sagtens være flere som ikke er poppet op. De 2 sprang bare lige i øjnene ved et hurtigt kig, da de burde være låst op ret tidligt.

Jeg kunne dog også se at jeg har 25% af trofæerne på nuværende tidspunkt, så det er åbenbart ikke dem alle som fejler.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster