Forum

Dying Light 2

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Dying Light 2

Indlægaf Viking » fre 28 jan 2022 09:24

klatzen skrev:Hvor endte du med at finde en Collectors Edition ? :)


Den blev tilgængelig på Amazon.co.uk, PS4 versionen.
Tror faktisk der er én på lager igen

Dying Light 2: Collector’s Edition https://www.amazon.co.uk/dp/B095YHNWMM/ ... 4VAB0RJZQV
Viking
Niveau 2
 
Indlæg: 115

+1

Re: Dying Light 2 Collectors Edition?

Indlægaf BizzyVaping » fre 28 jan 2022 10:52

Portuz skrev:Troede ikke selv på det, men nu har jeg lige startet spillet op på PS5.

DUSTIN må have lavet en fejl, for de sender allerede spillet ud.

Det var så lidt :)

Jeg bestilte fra dem da jeg så din post igår ved 18 tiden og kan se de allerede har sendt det afsted nu.

Tak for tippet ;)
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922

+1

Re: Dying Light 2

Indlægaf BizzyVaping » fre 28 jan 2022 22:01

Det ser ud til de har fundet ud af hvad release dagen egentligt er nu :lol:

Der står ihvertfald pludseligt "afsendes tidligst 4/2 2022" derinde nu. Er da glad for jeg skyndte mig at bestille.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Dying Light 2

Indlægaf Viking » lør 29 jan 2022 12:48

Misunder jer fandme. Må vente til fredag...
Viking
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Re: Dying Light 2

Indlægaf BizzyVaping » lør 29 jan 2022 16:08

Viking skrev:Misunder jer fandme. Må vente til fredag...


Jeg tror for at være helt ærligt også bare at de har pakket min og sendt et tracking nummer. Der er ihvertfald intet sket på trackingen siden fredag morgen, så mon ikke den stadig bare ligger på deres lager og venter på at blive sendt.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Dying Light 2 Collectors Edition?

Indlægaf Viking » søn 30 jan 2022 09:43

Portuz skrev:Troede ikke selv på det, men nu har jeg lige startet spillet op på PS5.

DUSTIN må have lavet en fejl, for de sender allerede spillet ud.

Det var så lidt :)


Nå, lad mig høre. Hvordan kører det ?
Viking
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Re: Dying Light 2

Indlægaf BizzyVaping » man 31 jan 2022 06:07

Så opdaterede mit trackingnummer endeligt, så ser ud til jeg får det i dag eller imorgen.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Dying Light 2 Collectors Edition?

Indlægaf Portuz » man 31 jan 2022 09:12

Viking skrev:
Portuz skrev:Troede ikke selv på det, men nu har jeg lige startet spillet op på PS5.

DUSTIN må have lavet en fejl, for de sender allerede spillet ud.

Det var så lidt :)


Nå, lad mig høre. Hvordan kører det ?




Det kører faktisk rigtig godt. Et par småfejl, men ud af ca. 10 spilletimer tilfredsstillende. En gang i mellem er det lidt klumpet og tung i styring. Fed grafik på PS5 i performance.

Historien afslører meget lidt, tænker det kommer senere hen. Så der kan jeg ikke sige meget.

Der er forskellige builds, hvilken jeg synes er ret fedt. Ens outfit er opdelt i dele, alt afhængig af, hvilket build man vælger. Der er fx medic, 1 hånds eller 2 håndvåben og Range.
De dele fungerer på samme måde som våben med, at der er forskellige attributter og sjældenhed.

Byen er stor og fed. Man kan kravle på næsten alt og der er grapling hook og paraglider, som jeg dog endnu ikke har fået endnu.

Der er godt med random event og så synes jeg der er fedt med alle de rigtige mennesker der også er i byen rundt omkring.

Når man går ud om natten, så er der timer på. Her kan jeg ikke afslører for meget, men det er helt anderledes og udfordrende end det første spil. Den tid kan forøges, når man stiger i level.


Alt i alt er jeg selv vældig tilfreds og der er meget, som jeg håbede på.
Portuz
Niveau 5
 
Indlæg: 1263
By: Smørum

+3

Re: Dying Light 2

Indlægaf BizzyVaping » man 31 jan 2022 13:10

Så er mit klar til afhentning i pakkeshop. Nu kan fyraften da kun komme for langsomt :)
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Dying Light 2

Indlægaf Portuz » man 31 jan 2022 13:12

BizzyVaping skrev:Så er mit klar til afhentning i pakkeshop. Nu kan fyraften da kun komme for langsomt :)


Husk alle opdates inden du starter. God gaming
Portuz
Niveau 5
 
Indlæg: 1263
By: Smørum

+1

Re: Dying Light 2

Indlægaf BizzyVaping » man 31 jan 2022 19:23

Spillet virker meget fedt. Performance mode er låst til 60hz og de 2 andre modes er låst til 30. Jeg ved ikke hvorfor de skrev "60+" til performance mode for den er helt 100% sikkert låst til 60. Måske der kommer en update når Sony's VRR update engang er klar (men ligenu er det låst til 60)

Med undtagelse af en underlig kontrast glitch/bug i forbindelse med en solnedgang i starten af spillet kører alt som det skal.

Kunne man lide det første vil det her også være et hit.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Dying Light 2

Indlægaf Viking » ons 02 feb 2022 12:33

Hvordan er det med vejreffekter i spillet ?
Er der regnvejr f.eks ? Har kun set solskin og nat.

Techland har iøvrigt lige udtalt, at de er opmærksomme på folk har fået fysiske eksemplarer før tid, og håber at de personer vil vente med at spille da der er en day one patch.

Spændende hvad dem fikser.
Viking
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Re: Dying Light 2

Indlægaf BingoDK » ons 02 feb 2022 12:45

Der er nærmest ingen Twitch streams på Dying Light 2, så der kan I hurtigt få opbygget en følger-base, hvis I er hurtige ;)
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Re: Dying Light 2

Indlægaf BizzyVaping » ons 02 feb 2022 17:14

Viking skrev:Hvordan er det med vejreffekter i spillet ?
Er der regnvejr f.eks ? Har kun set solskin og nat.

Techland har iøvrigt lige udtalt, at de er opmærksomme på folk har fået fysiske eksemplarer før tid, og håber at de personer vil vente med at spille da der er en day one patch.

Spændende hvad dem fikser.


Jeg har ikke set andet end solskin og nat i de ca 8 timer jeg har spillet.

Jeg regnede også lidt med der kom en day one patch, for spillet ser temmeligt low-res ud ligenu på performance mode (ligner nærmest Cyberpunk 2077 når det spilles på Ps5)

Jeg går også ud fra at quality og resolution måske får unlocked framerate eller måske kan låses til 60, for jeg synes absolut ikke de 2 modes ligner noget der kun burde kunne køre 30 frames.

Pt er det heller ikke muligt at slå online delen til. Så selv hvis man har en på friendslist med spillet, så kan man ikke spille sammen pt.

Jeg går stærkt ud fra at de fleste af de ovenstående ting nok bliver fixet. Grafikken håber jeg godt nok også bliver forbedret for lige pt er grafikken absolut ikke imponerende (F.eks Far cry 6 ser LANGT bedre og jeg synes faktisk DL2 ligner et last-gen spil på alle punkter rent grafisk ligenu)
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Dying Light 2

Indlægaf BizzyVaping » ons 02 feb 2022 17:42

Der er lige kommet endnu en ny update (1.004) nu. Kunne være det er day one updaten

Edit: det var bare online delen der blev låst op
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 41 gæster

cron