Forum

Elden Ring

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Elden Ring

Indlægaf Cena » fre 04 mar 2022 10:27

Jeg har spillet 24 timer nu og aner stadig ikke helt hvad jeg laver :D Virkelig mange ting man skal holde styr på.

Jeg hygger mig virkelig meget. Havde ALDRIG kunne finde ud af det her spil uden at læse guides.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Elden Ring

Indlægaf Viking » søn 06 mar 2022 11:30

Nu fik jeg skaffet launch edition til 250 kr, selvom den manglende historie skræmmer mig lidt, og min eneste erfaring med et Souls spil, er 20 min Bloodborne.

Ser dog frem til at starte min PS5 op og prøve
Viking
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Re: Elden Ring

Indlægaf Maethiel » søn 06 mar 2022 17:25

Viking skrev:Nu fik jeg skaffet launch edition til 250 kr, selvom den manglende historie skræmmer mig lidt, og min eneste erfaring med et Souls spil, er 20 min Bloodborne.

Ser dog frem til at starte min PS5 op og prøve


Det var billigt :D

Hvor henne?
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar

Re: Elden Ring

Indlægaf Zalam » søn 06 mar 2022 17:26

Viking skrev:Nu fik jeg skaffet launch edition til 250 kr, selvom den manglende historie skræmmer mig lidt, og min eneste erfaring med et Souls spil, er 20 min Bloodborne.

Ser dog frem til at starte min PS5 op og prøve


Til den pris kan du sikkert flippe det til anden side, uden tab, hvis det ikke fanger dig :D
Zalam
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Re: Elden Ring

Indlægaf Viking » søn 06 mar 2022 18:01

Maethiel skrev:
Viking skrev:Nu fik jeg skaffet launch edition til 250 kr, selvom den manglende historie skræmmer mig lidt, og min eneste erfaring med et Souls spil, er 20 min Bloodborne.

Ser dog frem til at starte min PS5 op og prøve


Det var billigt :D

Hvor henne?


En gut på Facebook der havde haft det i maskinen, og fortrudt efter 10 min haha.
Jeg havde egentlig tænkt mig at vente, men for 250 kr tænkte jeg at slå til
Viking
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Re: Elden Ring

Indlægaf BizzyVaping » man 07 mar 2022 15:04

Jeg er begyndt at tø en smule op omkring spillet. Det er blevet meget godt efter jeg justerede mine forventninger og accepterede at der bare ikke er det store historiemæssigt. Jeg synes dog stadig den åbne verden er til den kedeligere side selvom den da er flot bygget op. Mangler stadig lidt grund til at udforske ud over bare at level up.

Jeg synes også stadig at alt over 8ish er for meget i karakter.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Elden Ring

Indlægaf palawan » tirs 08 mar 2022 01:29

Hvis nogle er interesseret i spillet, så sælger jeg som følger:
PS4 version inkl. gratis PS5 upgrade.
299,- inkl. fragt.
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: Elden Ring

Indlægaf Cena » tirs 15 mar 2022 09:41

Hvor langt er folk efterhånden?

Jeg har klaret Radahn. Han var den værste boss indtil videre. Brugte 15-20 forsøg på ham. Nu rydder jeg lige op inden jeg går videre. Jeg har spillet 40 timer og kan se jeg har ret langt igen. Fatter simpelthen ikke folk kan spille det her spil uden guides. Jeg havde aldrig fundet ud af noget som helst om hvordan jeg kom videre hvis jeg ikke havde kigget i guides :lol:
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Elden Ring

Indlægaf Hades » tirs 15 mar 2022 10:38

Jeg er nået til hovedstaden (for anden gang) og kæmper lige nu med en boss som, uden spoilers, står i vejen for min videre færd.

Jeg er level 208 og har farmet en del for at stige i stats til at kunne bruge forskellige våben.

Jeg startede med at vandre uden guide, men fandt en questline jeg gerne ville sikre mig at gennemføre helt inden jeg kom til slutningen, så der måtte jeg ty til en guide
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: Elden Ring

Indlægaf Zalam » tirs 15 mar 2022 14:39

Cena skrev:Hvor langt er folk efterhånden?

Jeg har klaret Radahn. Han var den værste boss indtil videre. Brugte 15-20 forsøg på ham. Nu rydder jeg lige op inden jeg går videre. Jeg har spillet 40 timer og kan se jeg har ret langt igen. Fatter simpelthen ikke folk kan spille det her spil uden guides. Jeg havde aldrig fundet ud af noget som helst om hvordan jeg kom videre hvis jeg ikke havde kigget i guides :lol:


Du kan gennemføre det på 37 minutter :D
Zalam
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Re: Elden Ring

Indlægaf Cena » tirs 15 mar 2022 15:23

Hades skrev:Jeg er nået til hovedstaden (for anden gang) og kæmper lige nu med en boss som, uden spoilers, står i vejen for min videre færd.

Jeg er level 208 og har farmet en del for at stige i stats til at kunne bruge forskellige våben.

Jeg startede med at vandre uden guide, men fandt en questline jeg gerne ville sikre mig at gennemføre helt inden jeg kom til slutningen, så der måtte jeg ty til en guide


Er det Age of stars? Den har jeg også sikret mig at kunne gennemføre. Er løbet i gennem Capitol i dag og har også sikret mig at kunne gennemføre "Lord of Frenzied Flame".

Huskede du at få "Bolt of Gransax " i byen første gang, hvis du altså går efter Platin?

Jeg tror faktisk ikke jeg har kvajet mig i forhold til Platin. Nu skal jeg bare lige have sikret at jeg ikke dummer mig med Lichdragon Fortissax.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Elden Ring

Indlægaf Hades » ons 16 mar 2022 08:35

Cena skrev:
Hades skrev:Jeg er nået til hovedstaden (for anden gang) og kæmper lige nu med en boss som, uden spoilers, står i vejen for min videre færd.

Jeg er level 208 og har farmet en del for at stige i stats til at kunne bruge forskellige våben.

Jeg startede med at vandre uden guide, men fandt en questline jeg gerne ville sikre mig at gennemføre helt inden jeg kom til slutningen, så der måtte jeg ty til en guide


Er det Age of stars? Den har jeg også sikret mig at kunne gennemføre. Er løbet i gennem Capitol i dag og har også sikret mig at kunne gennemføre "Lord of Frenzied Flame".

Huskede du at få "Bolt of Gransax " i byen første gang, hvis du altså går efter Platin?

Jeg tror faktisk ikke jeg har kvajet mig i forhold til Platin. Nu skal jeg bare lige have sikret at jeg ikke dummer mig med Lichdragon Fortissax.


Nej, den har jeg ikke fået - den må jeg hente i NG+
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: Elden Ring

Indlægaf Cena » ons 16 mar 2022 09:18

Hades skrev:
Cena skrev:
Hades skrev:Jeg er nået til hovedstaden (for anden gang) og kæmper lige nu med en boss som, uden spoilers, står i vejen for min videre færd.

Jeg er level 208 og har farmet en del for at stige i stats til at kunne bruge forskellige våben.

Jeg startede med at vandre uden guide, men fandt en questline jeg gerne ville sikre mig at gennemføre helt inden jeg kom til slutningen, så der måtte jeg ty til en guide


Er det Age of stars? Den har jeg også sikret mig at kunne gennemføre. Er løbet i gennem Capitol i dag og har også sikret mig at kunne gennemføre "Lord of Frenzied Flame".

Huskede du at få "Bolt of Gransax " i byen første gang, hvis du altså går efter Platin?

Jeg tror faktisk ikke jeg har kvajet mig i forhold til Platin. Nu skal jeg bare lige have sikret at jeg ikke dummer mig med Lichdragon Fortissax.


Nej, den har jeg ikke fået - den må jeg hente i NG+



Jeg tror måske jeg har glippet nogle af collectibles, men har sku ikke helt overblikket. Kan se nogle af dem kan droppes i co-op...Jeg har solgt nogle våben jeg skulle bruge - men kan ikke finde ud af om det tæller at jeg bare har haft dem. Eller om de alle skal være i inventory på samme tid.
Det er måske fint jeg starter noget clean-up proces nu inden jeg går ud af capitol for at få et overblik. Jeg har vist fået alle trophy bosser jeg har kunne indtil nu.

Det er helt sygt hvor kompliceret spillet er på nogle punkter :D
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Elden Ring

Indlægaf Cena » søn 20 mar 2022 16:24

PLATIN :D Yeeeah Baby!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: Elden Ring

Indlægaf thomsen83 » man 21 mar 2022 15:16

Hvordan er spillet sammenlignet med eksempelvis demons souls?
thomsen83
Niveau 4
 
Indlæg: 367


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster

cron