Forum

Gran Turismo 7

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Gran Turismo 7

Indlægaf Cena » fre 25 mar 2022 13:08

Kan også confirme der er en gift på 1 mio CR når folk logger på :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Gran Turismo 7

Indlægaf klatzen » fre 25 mar 2022 14:08

Racermus skrev:
klatzen skrev:Jeg tænker at de kommer til at tilføje en del nye biler via DLC som med GT Sport, så mon ikke den kommer med :) Men jo, jeg savner også nogle flere klassikere samt nyere biler såsom Bugatti Chiron osv :)


Du kan da købe Chiron? Den står i 1 million. Så den får du jo gratis når du logger ind næste gang. Hvis du altså vil bruge den million på det ;)


Jeg kan kun finde en Veyron :)

Det fint de forsøger at spise os af med en million credits. Det ændre ikke på at grinden stadig er for høj for de fleste mennesker :)

Vi må se hvad der sker med næste major patch :D
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 435


Re: Gran Turismo 7

Indlægaf Racermus » fre 25 mar 2022 15:27

klatzen skrev:
Racermus skrev:
klatzen skrev:Jeg tænker at de kommer til at tilføje en del nye biler via DLC som med GT Sport, så mon ikke den kommer med :) Men jo, jeg savner også nogle flere klassikere samt nyere biler såsom Bugatti Chiron osv :)


Du kan da købe Chiron? Den står i 1 million. Så den får du jo gratis når du logger ind næste gang. Hvis du altså vil bruge den million på det ;)


Jeg kan kun finde en Veyron :)

Det fint de forsøger at spise os af med en million credits. Det ændre ikke på at grinden stadig er for høj for de fleste mennesker :)

Vi må se hvad der sker med næste major patch :D


haha Ja det er selvfølgelig rigtig #-o
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 318
By: Rødovre

+1

Re: Gran Turismo 7

Indlægaf khede » lør 26 mar 2022 21:31

ER jeg den eneste der er enormt skuffet over spillet, altså det ser jo fint og poleret ud. Men det helt store minus er sgu den cafe og de menukort. Føler mig minus motiveret efter jeg har gennemført de 39 kort. Savner alle de mesterskaber man kunne køre i de gamle GT spil, føler det er et noget tyndt spil i forhold til indhold og mangler også wauw effekten som et gammelt GT kunne give når man kørte og solen kom ind imellem træerne, banerne er heller ikke voldsomt spændende. Mangler El capitan eller Seattle circuit. Havde glædet mig og er nu skuffet, det lever ikke op til det jeg håbede på.
Billede
khede
Niveau 4
 
Indlæg: 494


Re: Gran Turismo 7

Indlægaf thomsen83 » lør 26 mar 2022 23:57

khede skrev:ER jeg den eneste der er enormt skuffet over spillet, altså det ser jo fint og poleret ud. Men det helt store minus er sgu den cafe og de menukort. Føler mig minus motiveret efter jeg har gennemført de 39 kort. Savner alle de mesterskaber man kunne køre i de gamle GT spil, føler det er et noget tyndt spil i forhold til indhold og mangler også wauw effekten som et gammelt GT kunne give når man kørte og solen kom ind imellem træerne, banerne er heller ikke voldsomt spændende. Mangler El capitan eller Seattle circuit. Havde glædet mig og er nu skuffet, det lever ikke op til det jeg håbede på.


Jeg er enig, efter man færdiggjorde cafeen er det sq en tynd omgang. Man er ikke i tvivl om at bilerne skal købes, efter cafeen og gerne for credits købt i shoppen...
thomsen83
Niveau 4
 
Indlæg: 367


Re: Gran Turismo 7

Indlægaf Cena » søn 27 mar 2022 12:41

Jeg tror de pludselig er blevet presset på tid - og derfor er content lidt tyndt heromkring udgivelsen. Eller det håber jeg i hvert fald :)

Så tror og håber der kommer en del mere content de kommende uger.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Gran Turismo 7

Indlægaf Maethiel » tirs 29 mar 2022 07:49

Jeg forstår personligt ikke at folk flipper sådan ud over microtransactions.

Spil nu bare spillet. At man skal grinde/spille i et par hundrede timer, er jo ikke vanvittigt. Min lillebror har da spil som han har spillet tusindvis af timer i. Jeg selv har spillet CS:GO på pc, mere en 2500 timer efterhånden.

Men det er klart, hvis man udelukkende spiller for trofæerne, så er det da træls at man rent faktisk skal spille spillet :D I det tilfælde er der nok "bedre" spil at finde en GT7. My name is mayo måske? :P

I øvrigt er microtranactions, og pushet mod dem, i GT7 det rene vand, i forhold til et spil som Gems of War.....
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar

Re: Gran Turismo 7

Indlægaf Megajohn » tirs 29 mar 2022 08:07

Maethiel skrev:Jeg forstår personligt ikke at folk flipper sådan ud over microtransactions.

Spil nu bare spillet. At man skal grinde/spille i et par hundrede timer, er jo ikke vanvittigt. Min lillebror har da spil som han har spillet tusindvis af timer i. Jeg selv har spillet CS:GO på pc, mere en 2500 timer efterhånden.

Men det er klart, hvis man udelukkende spiller for trofæerne, så er det da træls at man rent faktisk skal spille spillet :D I det tilfælde er der nok "bedre" spil at finde en GT7. My name is mayo måske? :P

I øvrigt er microtranactions, og pushet mod dem, i GT7 det rene vand, i forhold til et spil som Gems of War.....


Pointen i den her sag er, at udviklerne har holdt det skjult med vilje i anmeldelsesfasen, for så at implementere det efterfølgende - og oven i købet reducere mængden af in-game credits i forbindelse med det, for netop at få flere til at købe det.

Det satme en shady business taktik.

Havde det været med fra starten af vidste forbrugeren, hvilket produkt vedkommende havde købt.

Det gør det hellere ikke bedre, at man i første omgang satte listeprisen op på spillene.
Megajohn
Niveau 2
 
Indlæg: 139
By: Greve


Re: Gran Turismo 7

Indlægaf Rena » tirs 29 mar 2022 09:07

Megajohn skrev:
Maethiel skrev:Jeg forstår personligt ikke at folk flipper sådan ud over microtransactions.

Spil nu bare spillet. At man skal grinde/spille i et par hundrede timer, er jo ikke vanvittigt. Min lillebror har da spil som han har spillet tusindvis af timer i. Jeg selv har spillet CS:GO på pc, mere en 2500 timer efterhånden.

Men det er klart, hvis man udelukkende spiller for trofæerne, så er det da træls at man rent faktisk skal spille spillet :D I det tilfælde er der nok "bedre" spil at finde en GT7. My name is mayo måske? :P

I øvrigt er microtranactions, og pushet mod dem, i GT7 det rene vand, i forhold til et spil som Gems of War.....


Pointen i den her sag er, at udviklerne har holdt det skjult med vilje i anmeldelsesfasen, for så at implementere det efterfølgende - og oven i købet reducere mængden af in-game credits i forbindelse med det, for netop at få flere til at købe det.

Det satme en shady business taktik.

Havde det været med fra starten af vidste forbrugeren, hvilket produkt vedkommende havde købt.

Det gør det hellere ikke bedre, at man i første omgang satte listeprisen op på spillene.

Increase the upper limit of non-paid credits in player wallets from 20M Cr. to 100M Cr.

Hjælper heller ikke meget for confidence, da 20M som jeg husker var "nemt" i de gamle GT spil.
Billede
Rena
Niveau 6
 
Indlæg: 1424


Re: Gran Turismo 7

Indlægaf klatzen » tirs 29 mar 2022 13:16

Maethiel skrev:Jeg forstår personligt ikke at folk flipper sådan ud over microtransactions.

Spil nu bare spillet. At man skal grinde/spille i et par hundrede timer, er jo ikke vanvittigt. Min lillebror har da spil som han har spillet tusindvis af timer i. Jeg selv har spillet CS:GO på pc, mere en 2500 timer efterhånden.

Men det er klart, hvis man udelukkende spiller for trofæerne, så er det da træls at man rent faktisk skal spille spillet :D I det tilfælde er der nok "bedre" spil at finde en GT7. My name is mayo måske? :P

I øvrigt er microtranactions, og pushet mod dem, i GT7 det rene vand, i forhold til et spil som Gems of War.....


Altså det der afholder mig fra at smide 1000 timer i et spil er jeg er en af dem med voksen forpligtelser, dvs. fast job, samlever, hus og barn. Så jeg kan ikke bare sidde og spille 10 timer hver dag, selvom det da ville være sjovt nok i en periode ;)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 435


Re: Gran Turismo 7

Indlægaf Maethiel » tirs 29 mar 2022 13:42

klatzen skrev:
Maethiel skrev:Jeg forstår personligt ikke at folk flipper sådan ud over microtransactions.

Spil nu bare spillet. At man skal grinde/spille i et par hundrede timer, er jo ikke vanvittigt. Min lillebror har da spil som han har spillet tusindvis af timer i. Jeg selv har spillet CS:GO på pc, mere en 2500 timer efterhånden.

Men det er klart, hvis man udelukkende spiller for trofæerne, så er det da træls at man rent faktisk skal spille spillet :D I det tilfælde er der nok "bedre" spil at finde en GT7. My name is mayo måske? :P

I øvrigt er microtranactions, og pushet mod dem, i GT7 det rene vand, i forhold til et spil som Gems of War.....


Altså det der afholder mig fra at smide 1000 timer i et spil er jeg er en af dem med voksen forpligtelser, dvs. fast job, samlever, hus og barn. Så jeg kan ikke bare sidde og spille 10 timer hver dag, selvom det da ville være sjovt nok i en periode ;)


Hvem snakker 10 timer om dagen? :)

1 time om dagen (eller 7 timer hver lørdag), giver 365 timer på et år. Det kan godt lade sig gøre at spille et spil mere end 2 uger :lol:

Men det er der selvfølgelig ikke så mange platinums i, og jeg tænker mange som brokker sig, især på andre sider som PSNP, er trofæjægere, og de ønsker jo ikke et spil der kræver at man kan lide det, eller smider timer i det, men bare et hurtigt platinum :)

Jeg tænker ikke der er mange af kritikerne, som er hardcore bilspilsentusiaster / Simracere, for de vil jo bare gerne race online mod andre og spille spillet :)
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar
+1

Re: Gran Turismo 7

Indlægaf klatzen » tirs 29 mar 2022 14:12

Maethiel skrev:
klatzen skrev:
Maethiel skrev:Jeg forstår personligt ikke at folk flipper sådan ud over microtransactions.

Spil nu bare spillet. At man skal grinde/spille i et par hundrede timer, er jo ikke vanvittigt. Min lillebror har da spil som han har spillet tusindvis af timer i. Jeg selv har spillet CS:GO på pc, mere en 2500 timer efterhånden.

Men det er klart, hvis man udelukkende spiller for trofæerne, så er det da træls at man rent faktisk skal spille spillet :D I det tilfælde er der nok "bedre" spil at finde en GT7. My name is mayo måske? :P

I øvrigt er microtranactions, og pushet mod dem, i GT7 det rene vand, i forhold til et spil som Gems of War.....


Altså det der afholder mig fra at smide 1000 timer i et spil er jeg er en af dem med voksen forpligtelser, dvs. fast job, samlever, hus og barn. Så jeg kan ikke bare sidde og spille 10 timer hver dag, selvom det da ville være sjovt nok i en periode ;)


Hvem snakker 10 timer om dagen? :)

1 time om dagen (eller 7 timer hver lørdag), giver 365 timer på et år. Det kan godt lade sig gøre at spille et spil mere end 2 uger :lol:

Men det er der selvfølgelig ikke så mange platinums i, og jeg tænker mange som brokker sig, især på andre sider som PSNP, er trofæjægere, og de ønsker jo ikke et spil der kræver at man kan lide det, eller smider timer i det, men bare et hurtigt platinum :)

Jeg tænker ikke der er mange af kritikerne, som er hardcore bilspilsentusiaster / Simracere, for de vil jo bare gerne race online mod andre og spille spillet :)


Nu er der jo også andre spil man gerne vil nyde end bare det ene spil :)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 435


Re: Gran Turismo 7

Indlægaf HEADSTAR » tirs 19 apr 2022 10:29

Bliver tiden : best lap stadig slettet.
Sider og spiller Gran Turismo 5 og er letter irriteret over at tiden bliver slettet hver gang at jeg starter nyt løb op.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2590


Re: Gran Turismo 7

Indlægaf Maethiel » ons 20 apr 2022 06:55

klatzen skrev:Nu er der jo også andre spil man gerne vil nyde end bare det ene spil :)


Jeg nyder vældig mange spil, og det er intet problem :)

Der er jo ingen der på forhånd har lovet een at man SKAL have alle biler eller platinum i GT7, hvis man ikke vil lægge tiden eller micro transactions i det.

Min lillebror har spillet Runescape 15.000 timer hen over hans liv, fordi han ville have completionist cape, og max stats og alt det gøgl.

Jeg har aldrig hørt ham klage over at spillet er rigged eller ødelagt, fordi kappen krævede tid af ham.

Nogle ting tager tid, og så må man jo gøre op med sig selv, om det er tiden værd. Eller rykke videre.

Jeg hygger mig vældigt med GT7, men hvis grindet bliver for meget, så skal jeg jo bare ikke have platinum, lige så vel som hvis sværhedsgraden i et spil er for høj til mine evner, så må jeg også rykke videre og glemme det platinum.

Nogle folk får sværhedsgrad eller grind/microtransactions, til at lyde som om det er en straf imod dem. Bare lad være at gå efter platinum så? Det er nu engang sådan spillet er :)
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar
+1

Re: Gran Turismo 7

Indlægaf klatzen » ons 20 apr 2022 08:34

Maethiel skrev:
klatzen skrev:Nu er der jo også andre spil man gerne vil nyde end bare det ene spil :)


Jeg nyder vældig mange spil, og det er intet problem :)

Der er jo ingen der på forhånd har lovet een at man SKAL have alle biler eller platinum i GT7, hvis man ikke vil lægge tiden eller micro transactions i det.

Min lillebror har spillet Runescape 15.000 timer hen over hans liv, fordi han ville have completionist cape, og max stats og alt det gøgl.

Jeg har aldrig hørt ham klage over at spillet er rigged eller ødelagt, fordi kappen krævede tid af ham.

Nogle ting tager tid, og så må man jo gøre op med sig selv, om det er tiden værd. Eller rykke videre.

Jeg hygger mig vældigt med GT7, men hvis grindet bliver for meget, så skal jeg jo bare ikke have platinum, lige så vel som hvis sværhedsgraden i et spil er for høj til mine evner, så må jeg også rykke videre og glemme det platinum.

Nogle folk får sværhedsgrad eller grind/microtransactions, til at lyde som om det er en straf imod dem. Bare lad være at gå efter platinum så? Det er nu engang sådan spillet er :)


Der er vi ikke helt enige. Det er tydeligt at PD har foretaget valg der gerne skulle presse folk, som undertegnet der måske har 5 timer ugentligt til at spille, til at bruge microtransactions for øget profit, hvilket jeg ikke synes er ok. Specielt ikke fra et firma som PD, der oven i købet havde gemt det fra anmelderne, så de vidste jo godt den ikke var helt god.

Jeg har intet imod grind, men at man bevidst gør den besværlig for at pushe microtransactions høre sig kun til i mobilspil imho. Og dette kun fordi det er den accepterede normal.

Men nu er jeg også af den gamle skole fra før mobil spil og fra den tid hvor, når man købte et spil, så var det prisen og ikke alt muligt eftersalgs DLC gøgl.

Jeg er enig i at man bare kan rykke videre til næste spil hvis ikke dette fanger eller man synes noget er røv. Men derfor må man gerne udtrykke sin frustration over tingene :)

Imponerende med de 15.000 timer i RS, det spillede jeg også meget for en 15 år siden ish. Fedt spil! :D

Anyways, jeg tager hatten af for PD alligevel har lyttet til spillerne og virkelig skruet på udbetalingerne ved løb. Det skal de have! :)

Og nu er de 3 biler til legendary trofæet også fundet, så det er ikke så skidt, det ikke kan spilles ;)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 435

+1

Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron