Forum

Ghost of Tushima Legends Raid Chapter 2

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Ghost of Tushima Legends Raid Chapter 2

Indlægaf klatzen » tors 15 sep 2022 21:14

Hey gutter og gutinder!

Ghost of Tushima Legends Raid Chapter 2 er et nightmare med randoms da folk bare disconnecter hvis der sker den mindste fejl..

Så kan man være heldig at der er en 3 stykker der stadig spiller og har været igennem det som har lidt tålmodighed til at tage et run? :)

Har også oprettet en session på PSNProfiles, men tænkte det var sjovere at spille med nogen danskere, hvis det nu var.

EDIT: NVM, har fundet nogen :)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438

+2

Re: Ghost of Tushima Legends Raid Chapter 2

Indlægaf HrDanish » fre 16 sep 2022 18:51

Kom desværre aldrig rigtigt igang med legends, men godt du fandt nogen!
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300

+1

Re: Ghost of Tushima Legends Raid Chapter 2

Indlægaf klatzen » fre 16 sep 2022 19:34

Jeg har også kun kørt igennem det for trofæernes skyld. Synes det er et værre grind, dels for gear men også for at stige i levels :D .. Men er man fan af GOT, er der da nogle timers underholdning i det :)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438

+1

Re: Ghost of Tushima Legends Raid Chapter 2

Indlægaf HrDanish » lør 17 sep 2022 19:06

klatzen skrev:Jeg har også kun kørt igennem det for trofæernes skyld. Synes det er et værre grind, dels for gear men også for at stige i levels :D .. Men er man fan af GOT, er der da nogle timers underholdning i det :)


Ja det er desværre ofte sådan for at folk spiller det længere :lol:

Jeg er bare glad for det kom lidt efter release så det ikke var krævet for at få platinum, hader når et spil tvinger dig til at spille multiplayer.
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300

+1

Re: Ghost of Tushima Legends Raid Chapter 2

Indlægaf klatzen » lør 17 sep 2022 20:33

HrDanish skrev:
klatzen skrev:Jeg har også kun kørt igennem det for trofæernes skyld. Synes det er et værre grind, dels for gear men også for at stige i levels :D .. Men er man fan af GOT, er der da nogle timers underholdning i det :)


Ja det er desværre ofte sådan for at folk spiller det længere :lol:

Jeg er bare glad for det kom lidt efter release så det ikke var krævet for at få platinum, hader når et spil tvinger dig til at spille multiplayer.


Enig! Desværre tæller det jo med i de 100%, og det står også ret tydligt på ens trofæ liste hvis ikke man har dem alle.. Og det kan jeg ikke have ;)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438

+1

Re: Ghost of Tushima Legends Raid Chapter 2

Indlægaf Dental Floss » søn 18 sep 2022 18:26

Jeg er lige startet på spillet og jeg troede slet ikke at der var MP (eller coop) med. Jeg ved snart ikke rigtigt om jeg orker at starte på Legends, for der skal godt nok investeres nogle timer for at få de trofæer. Gameplayet er ellers meget sjovt.
Dental Floss
Niveau 1
 
Indlæg: 63

+1


Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster