Forum

The Calisto Protocol.

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

The Calisto Protocol.

Indlægaf HEADSTAR » fre 02 dec 2022 13:28

Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: The Calisto Protocol.

Indlægaf klatzen » tirs 06 dec 2022 18:22

Nogen der har fået det prøvet?

Det har fået lidt mixed reviews. Specielt på PC skulle det være ret ustabilt :)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438

+1

Re: The Calisto Protocol.

Indlægaf Moods » ons 07 dec 2022 10:19

Jeg var egentlig ret hooked på det, men efter jeg så reviews så tror jeg at jeg venter til det er nede omkring 200.
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning

+1

Re: The Calisto Protocol.

Indlægaf HEADSTAR » ons 07 dec 2022 10:33

Moods skrev:Jeg var egentlig ret hooked på det, men efter jeg så reviews så tror jeg at jeg venter til det er nede omkring 200.


Jeg holder også igen men mest af alt fordi det ligner Dead Space.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: The Calisto Protocol.

Indlægaf Michael Jensen » ons 07 dec 2022 18:59

klatzen skrev:Nogen der har fået det prøvet?

Det har fået lidt mixed reviews. Specielt på PC skulle det være ret ustabilt :)


Jeg blev simpelthen nødt til at refunde det på PC. Jeg nåede at få den første patch med, der altså bare intet gjorde for performance. Det kørte så elendigt, og jeg sidder altså med en PC, der blandt andet har et 3080 i sig; det burde ikke ligne en Powerpoint præsentation, når cinematics starter :D
Michael Jensen
Niveau 3
 
Indlæg: 210
By: Kolding

+1

Re: The Calisto Protocol.

Indlægaf klatzen » tors 08 dec 2022 10:00

Skuffende læsning. Havde ellers set meget frem til det, men venter nok også til det er faldet lidt i pris :-)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 438

+1

Re: The Calisto Protocol.

Indlægaf Viking » fre 09 dec 2022 09:49

Jeg købte det til PS5. Simpelthen fordi jeg har fulgt udviklingen siden de først annoncerede det, så ville danne min egen mening.

Jeg er godt inde i det, og jeg er virkelig tilfreds. Grafikken er vild, den nye engine kører bare fantastisk på PS5. Gameplay og stemning er også top.

Mit eneste minus er, at kameraet er en smule tæt på ens karakter, som gør det føles lidt langsomt at vende sig om. Måske det ville hjælpe med en quick-turn knap?

Men jeg kan 100% anbefale det
Viking
Niveau 2
 
Indlæg: 115

+1

Re: The Callisto Protocol.

Indlægaf EvilNinjaMoby » fre 09 dec 2022 11:02

Viking skrev:Jeg købte det til PS5. Simpelthen fordi jeg har fulgt udviklingen siden de først annoncerede det, så ville danne min egen mening.

Jeg er godt inde i det, og jeg er virkelig tilfreds. Grafikken er vild, den nye engine kører bare fantastisk på PS5. Gameplay og stemning er også top.

Mit eneste minus er, at kameraet er en smule tæt på ens karakter, som gør det føles lidt langsomt at vende sig om. Måske det ville hjælpe med en quick-turn knap?

Men jeg kan 100% anbefale det


Godt at høre - jeg har det på vej til PS5 og glæder mig, trods de kritiske oplevelser man kan læse rundtomkring. Så godt at høre positiv respons på det... :)
Billede
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde

+1

Re: The Callisto Protocol.

Indlægaf BizzyVaping » lør 10 dec 2022 07:37

EvilNinjaMoby skrev:
Viking skrev:Jeg købte det til PS5. Simpelthen fordi jeg har fulgt udviklingen siden de først annoncerede det, så ville danne min egen mening.

Jeg er godt inde i det, og jeg er virkelig tilfreds. Grafikken er vild, den nye engine kører bare fantastisk på PS5. Gameplay og stemning er også top.

Mit eneste minus er, at kameraet er en smule tæt på ens karakter, som gør det føles lidt langsomt at vende sig om. Måske det ville hjælpe med en quick-turn knap?

Men jeg kan 100% anbefale det


Godt at høre - jeg har det på vej til PS5 og glæder mig, trods de kritiske oplevelser man kan læse rundtomkring. Så godt at høre positiv respons på det... :)


Kritikken har vidst også mest været på alle andre versioner end Ps5 versionen, som eftersigende skulle have noget nær fejlfri performance.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922

+1


Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 44 gæster

cron