Racermus skrev:Så nappede jeg Stanley parable. Har hørt fra andre her på pslife at det skulle være et godt spil, så må da prøve det
Racermus skrev:Så nappede jeg Stanley parable. Har hørt fra andre her på pslife at det skulle være et godt spil, så må da prøve det
Redman DK skrev:Racermus skrev:Så nappede jeg Stanley parable. Har hørt fra andre her på pslife at det skulle være et godt spil, så må da prøve det
Tak for at nævne det, jeg har mange gange overvejet det spil men har så glemt alt over det, så nu køber jeg det sgu også
HEADSTAR skrev:Racermus skrev:Så nappede jeg Stanley parable. Har hørt fra andre her på pslife at det skulle være et godt spil, så må da prøve det
Ah, det er et fint spil. Det er sjældent at jeg griner højlydt til et spil men det gjore jeg altså her
Racermus skrev:HEADSTAR skrev:Racermus skrev:Så nappede jeg Stanley parable. Har hørt fra andre her på pslife at det skulle være et godt spil, så må da prøve det
Ah, det er et fint spil. Det er sjældent at jeg griner højlydt til et spil men det gjore jeg altså her
Ja det var da et meget sjovt lille spilMen er dog glad for jeg ikke betalte fuld pris for det
Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster