Erroneus skrev:Af hvad jeg har set, så lever det op til det, jeg har dog ikke travlt med at få det købt, men tænker jeg snupper det på tilbud senere på året.
BingoDK skrev:De (foreløbigt) eneste minusser ved spillet er, at det mangler en Photo Mode og at spillet forsøger at være så politisk korrekt som muligt ved at inkludere så mange etniciteter og køn med.
Maethiel skrev:BingoDK skrev:De (foreløbigt) eneste minusser ved spillet er, at det mangler en Photo Mode og at spillet forsøger at være så politisk korrekt som muligt ved at inkludere så mange etniciteter og køn med.
Har aldrig forstået det der photomode? Hvad er pointen?![]()
I forhold til det politisk korrekte, så er der vel intet i vejen med at man er inkluderende? og mange køn? Har ikke selv spillet spillet, men er der mere end 2?![]()
Det bliver vel først et problem når det politisk korrekte går fra at være omfavnende og inkluderende, til at kamme over til fanatisme?
BingoDK skrev:Photo Mode giver dig langt flere muligheder for at tage pæne billeder i spillet, hvor man kan ændre vinklen, farverne osv. I spil som Ghost of Tsushima, God of War: Ragnarok er det bare lækkert at kunne tage virkelig flotte billeder, og min erfaring er at spillene efterhånden har Photo Mode implementeret fra start, eller får det implementeret i efterfølgende patches.
Knappen på controlleren tager kun et nutidsbillede og vil som regel have HUD-elementer på.
Her er nogle flotte eksempler fra netop Ghost of Tsushima: https://www.pushsquare.com/news/2020/07/gallery_here_are_our_communitys_best_ghost_of_tsushima_photo_mode_screenshots
Jeg er totalt for inklusion, er selv af anden etnisk oprindelse, men når det virker til at man har haft en checkliste med etniciteter/nationaliteter, som man har skulle krydse af, bliver det lidt meget for mig.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster