Maethiel skrev:Er der nogle spil i ønsker et nyt entry af?
Magic The Gathering - Et helt simpelt Card Game, med flot grafik. Evt med en collecting ting i forhold til kortene. Man kunne lave det i stil med Gems of War, bare med Magic kort i stedet.
Racermus skrev:Maethiel skrev:Er der nogle spil i ønsker et nyt entry af?
Magic The Gathering - Et helt simpelt Card Game, med flot grafik. Evt med en collecting ting i forhold til kortene. Man kunne lave det i stil med Gems of War, bare med Magic kort i stedet.
Det findes allerede til telefonen, og jeg brugte enormt meget tid på det. Dog følte jeg at jeg blev nød til at invistere i spillet, så den døde lidt for mig efter noget tid. Men ret sjovt spil, når kort fra spillet bliver lavet om så det passer til puzzlequest stilenNu bruger jeg mere tid (og penge) på magic arena, det er super fedt det er kommet til mobilen
et hedder "Magic: Puzzle quest" i app storen
Maethiel skrev:
Jeg er af princip stoppet med at spille på min mobil![]()
Min playstation sluger nok tid, så jeg tør ikke spille på mobilen. Så ender jeg bare med at sidde og spille mens jeg hygger med konen og ser film
Racermus skrev:Maethiel skrev:
Jeg er af princip stoppet med at spille på min mobil![]()
Min playstation sluger nok tid, så jeg tør ikke spille på mobilen. Så ender jeg bare med at sidde og spille mens jeg hygger med konen og ser film
Men hvis filmen nu er sex and the city, så er mobilen en go ting at ha
Vreki skrev:Tjah, jeg ville næppe have tid til at spille dem, men f.eks.
XCOM
Uncharted
Tombraider
Vreki skrev:Tjah, jeg ville næppe have tid til at spille dem, men f.eks.
XCOM
Uncharted
Tombraider
Maethiel skrev:Vreki skrev:Tjah, jeg ville næppe have tid til at spille dem, men f.eks.
XCOM
Uncharted
Tombraider
Et uncharted mere?Hvem ville du så gerne se som main character?
Xcom har jeg altid kigget på, men ikke fået rykket på. Måske jeg skulle få prøvet det
Vreki skrev:Nathan er vel i live endnu? Måske lidt gammel, men det sker jo for os alle sammen![]()
Xcom 2 har jeg haft meget fornøjelse af, den turbaserede strategi tiltaler mig når man bare vil slappe af og spille i sit eget tempo.
BizzyVaping skrev:Brothers in Arms
Mercenaries
SOCOM
The Saboteur
Freedom fighters
MAG
Syphon Filter
Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster