Forum

The Settlers - New allies

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

The Settlers - New allies

Indlægaf Racermus » tirs 21 feb 2023 10:11

Så så jeg lige at The Settlers kommer til playstation. Nok en af mine yndligs spil tilbage i 90´erne :)

Det er et must own for mig. Elsker det rolige tempo som man bygger sin by op på, og så det er en from for age of empires samtidig.

Det er fedt der kommer flere RTS spil til Playstation. Bare menuerne bliver implementeret ordentligt.

https://store.playstation.com/en-us/concept/234411
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 318
By: Rødovre

+1

Re: The Settlers - New allies

Indlægaf HEADSTAR » tirs 21 feb 2023 11:28

Jeg spillede The Settlers på Amiga 500.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: The Settlers - New allies

Indlægaf HEADSTAR » tirs 21 feb 2023 14:53

Oven i købet til PlayStation 4eren :shock:
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: The Settlers - New allies

Indlægaf Racermus » tors 23 feb 2023 12:21

Ja det ser visuelt godt ud, men det har fået mange høvl af PC brugerne, hvor det allerede er udgivet.

De skriver der ikke er nogen settlers sjæl i spillet, og det mere minder om en simplificeret Age og empires version.

Det er blevet mere fast paced, frem for "hygge" bygge sim.

Eksempelvis kan du ignorere at fremstille mad, da dine indbyggere ikke længere har brug for mad :roll: det kan kun bruges til at booste produktion af materialer, hvilket var en essientel del af settlers, for overhovedet at have nogen tilfredse indbyggere.

Hvis man ser bort fra det IKKE er et settlers spil, ser det nu meget godt ud i online delen. Og ja, det er lidt en blanding af settlers og age of empires.

Tror jeg hopper på det, når det kommer på udsalg..
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 318
By: Rødovre

+1

Re: The Settlers - New allies

Indlægaf Racermus » ons 05 jul 2023 15:39

Så udkom det officielt idag - til den flotte pris af 449,-

Selvom det har fået så mange klo af PC brugerne..! Håber de har fået patchet det godt nok til det er spilbart... Skal helt klart prøves når det ryger på tilbud
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 318
By: Rødovre

+2

Re: The Settlers - New allies

Indlægaf Racermus » tors 17 aug 2023 08:28

Så kom det på tilbud til 300,- på psstore

Syntes faktisk det er meget godt. Det er en blanding af den gamle stil, hvor der skal bygges langsomt op, og så et forsimplet AOE kampsystem men det er lidt underligt at mad resurser kun kan bruges til at booste produktionen, men ikke noget der er et krav at producere..
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 318
By: Rødovre

+1


Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster

cron