Maethiel skrev:Er der nogen som køber diablo 4, og evt nogen som vil spille early acces/beta tingen der kommer i næste måned?
Moods skrev:Nu vil jeg både advare og informere mht Diablo 4, hvis man forventer Diablo 2 eller 3 så kommer man til at ryste på hovedet. Jeg er med i friends and family alpha og har været det længe, og spillets gameplay føles som klassisk Diablo, men det har mange flere MMO elementer end de forrige spil, med delt verden, world bosser, dungeons osv.
Men det får i jo nok selv at se i beta, dog ved jeg ikke hvor meget de har tænkt sig at åbne op for i betaen.
Moods skrev:Maethiel skrev:Er der nogen som køber diablo 4, og evt nogen som vil spille early acces/beta tingen der kommer i næste måned?
Har købt Ultimate edition, konverterede bare en masse WOW guld
Erroneus skrev:Fedt, det ser også lovende ud. Mange virker til at være efter det, men jeg syntes ændringerne virker velovervejet, og en god blanding af nyt og gammel. Kommer nok selv til at spille det på PC, da det er der jeg har mine diablo venner, men ja det bliver godt.
Maethiel skrev:Hvad er folks tanker om spillet nu hvor man har spillet det?![]()
Personligt er jeg næsten færdig med historien, og det føles som gode gamle diablo + lidt nyt. Jeg er glædeligt overrasket.
Jeg synes det er godt gearet til konsollerne (brugervenlighed og styring).
Brugere der læser dette forum: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] og 2 gæster