klatzen skrev:Årh den er svær, hvad er du til af type og genre?
HEADSTAR skrev:Åh, det svære spørgsmål.
Hvad med det gamle Dying Light, der er jo sindssygt mange timer i det spil.
The long Dark kan bruges til at jage trofæer i og hvad med Alan Wake.
HEADSTAR skrev:Hvad med Shadowman eller Mass Effect trilogien.
Vreki skrev:På nuværende tidspunkt må der være tusinder af spil ude til PS4, så der findes ikke noget simpelt svar.
Hvis en ny PS ejer spurgte mig om det så ville jeg nok anbefale at kigge på de store serier.
Battlefield
Call of Duty
Assassins Creed
Diablo
Der er også flere gode F2P spil, jeg har lagt en del timer i Warthunder og WarFrame.
Faktisk tror jeg at jeg vil foreslå at tegne en måneds abonnement på PS+ Ekstra og så sørge for at prøve så mange genre som muligt.
klatzen skrev:Hmm ja så er jeg nok ikke meget behjælpelig da jeg primært spiller de store titler og gys![]()
Men hvis man er lidt interesseret i Nordens Mythologi er God of War (2018) og GOW Ragnarok gode bud
Ellers kender du vel Rocket League hvis det er fifa like type spil
Vreki skrev:Prøv at kigge på Sparkle 2 og Peggle 2.
Det er ikke direkte Match 3, men jeg kunne alligevel godt forestille mig at de kunne være interessante hvis man er fan af den genre.
Et Diablo alternativ er Path of Exile, det er vist endda F2P
Racermus skrev:Det sidste open world jeg gennemførte, var Ghost of Thusima. Syntes det var en fantastisk oplevelse, og super gennemført spil. Et andet spil jeg nød at gennemføre af open world, var Cyper punk, som jeg også varmt kan anbefales hvis du er til den verden
Maethiel skrev:Racermus skrev:Det sidste open world jeg gennemførte, var Ghost of Thusima. Syntes det var en fantastisk oplevelse, og super gennemført spil. Et andet spil jeg nød at gennemføre af open world, var Cyper punk, som jeg også varmt kan anbefales hvis du er til den verden
Hvordan er Ghosts of Tsushima sværhedsgradsmæssigt? er det som Elden Ring og Sekiro?![]()
Cyberpunk så jeg meget frem til, men har ikke turde købe det, efter den start det fik
Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster