Forum

Uncharted 2 - Så er anmeldelserne i gang!

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf Ink129 » tirs 13 okt 2009 16:57

På tothegame.com er den nordiske release sat til i morgen, og jeg har endnu ikke oplevet dem tage fejl:

http://www.tothegame.com/search.asp?title=uncharted
Ink129
Niveau 0
 
Indlæg: 8


Indlægaf Scoring » tirs 13 okt 2009 17:07

Det var sgu da en fed side alligevel.. har de altid de rette udgivelsesdatoer? - for der står at "heist" kommer d. 30 oktober.. Ingen andre har den dato.. Det er et spil jeg ser frem til :D
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Sumsar » tirs 13 okt 2009 18:50

jup den er god nok....det er i morgen spillet er ude i Danmark....og den 16 i England....mit Uncharted 2 er også blevet afsendt idag :D
Sumsar
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Indlægaf Ink129 » tirs 13 okt 2009 19:09

Scoring skrev:Det var sgu da en fed side alligevel.. har de altid de rette udgivelsesdatoer? - for der står at "heist" kommer d. 30 oktober.. Ingen andre har den dato.. Det er et spil jeg ser frem til :D


Nu skal jeg så passe på med, hvad jeg lover, selvfølgelig :wink:

Men samtlige spil jeg har tjekket op på, på denne side, har altid passet. Jeg har endnu ikke opdaget en fejl endnu. Dog betyder det ikke, at de ikke er der. Men ellers en ganske pålidelig side- det er i hvertfald min erfaring.
Ink129
Niveau 0
 
Indlæg: 8


Indlægaf Diz- » tirs 13 okt 2009 19:16

sjovt nok er jeg dog ikke blevet ringet op af gamestop om at det er kommet og klar til afhentning i morgen. nogen der er blevet ringet op?

inde på ebgames's side står der også release 14/10. Da jeg var til uncharted event der sagde udviklerne også at det kom d 14 og det var også hvad nordiskfilm sagde.
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf Jakobfc » tirs 13 okt 2009 19:23

Er aldrig blevet ringet op af ebgames/gamestop
så tropper pænt op med min kvittering i butikken imorgen den 14Oktober
Jakobfc
Niveau 1
 
Indlæg: 97


Indlægaf Diz- » tirs 13 okt 2009 19:27

Jakobfc skrev:Er aldrig blevet ringet op af ebgames/gamestop
så tropper pænt op med min kvittering i butikken imorgen den 14Oktober


ja self., men som sagte det event jeg var til bekræftede den 14 så det er 100% i morgen.
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf Prozel » tirs 13 okt 2009 19:33

Diz- skrev:
Jakobfc skrev:Er aldrig blevet ringet op af ebgames/gamestop
så tropper pænt op med min kvittering i butikken imorgen den 14Oktober


ja self., men som sagte det event jeg var til bekræftede den 14 så det er 100% i morgen.


Superb. I øvrigt fik jeg lov af en ekspedient til at se deres "Limited Edtion" og den ser satme ikke dårlig ud. Nu håber jeg de har nok af dem på lager i den Gamestop jeg tropper op i ;)
Prozel
Niveau 4
 
Indlæg: 378


Indlægaf Abcent » tirs 13 okt 2009 19:39

TheDon skrev:
Diz- skrev:
Jakobfc skrev:Er aldrig blevet ringet op af ebgames/gamestop
så tropper pænt op med min kvittering i butikken imorgen den 14Oktober


ja self., men som sagte det event jeg var til bekræftede den 14 så det er 100% i morgen.


Superb. I øvrigt fik jeg lov af en ekspedient til at se deres "Limited Edtion" og den ser satme ikke dårlig ud. Nu håber jeg de har nok af dem på lager i den Gamestop jeg tropper op i ;)


Hvad indeholder Limited Edition?
Jeg står ude foran GameStop når de åbner i morgen, kl. 10 :) Så mon ikke de har en Limited Edition der?
Abcent
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Indlægaf Prozel » tirs 13 okt 2009 19:45

Abcent skrev:
TheDon skrev:
Diz- skrev:
Jakobfc skrev:Er aldrig blevet ringet op af ebgames/gamestop
så tropper pænt op med min kvittering i butikken imorgen den 14Oktober


ja self., men som sagte det event jeg var til bekræftede den 14 så det er 100% i morgen.


Superb. I øvrigt fik jeg lov af en ekspedient til at se deres "Limited Edtion" og den ser satme ikke dårlig ud. Nu håber jeg de har nok af dem på lager i den Gamestop jeg tropper op i ;)


Hvad indeholder Limited Edition?
Jeg står ude foran GameStop når de åbner i morgen, kl. 10 :) Så mon ikke de har en Limited Edition der?


Jeg nåede desværre ikke, at læse den ordenligt igennem, men det eneste jeg er ret sikker på, er at man får hurtigere exp. når man spiller multiplayer ;)
Prozel
Niveau 4
 
Indlæg: 378


Indlægaf Diz- » tirs 13 okt 2009 20:54

TheDon skrev:
Abcent skrev:
TheDon skrev:
Diz- skrev:
Jakobfc skrev:Er aldrig blevet ringet op af ebgames/gamestop
så tropper pænt op med min kvittering i butikken imorgen den 14Oktober


ja self., men som sagte det event jeg var til bekræftede den 14 så det er 100% i morgen.


Superb. I øvrigt fik jeg lov af en ekspedient til at se deres "Limited Edtion" og den ser satme ikke dårlig ud. Nu håber jeg de har nok af dem på lager i den Gamestop jeg tropper op i ;)


Hvad indeholder Limited Edition?
Jeg står ude foran GameStop når de åbner i morgen, kl. 10 :) Så mon ikke de har en Limited Edition der?


Jeg nåede desværre ikke, at læse den ordenligt igennem, men det eneste jeg er ret sikker på, er at man får hurtigere exp. når man spiller multiplayer ;)


Det er hvad man får hvis man har forudbestilt spillet i ebgames. LE har udover selve spillet og manualen en special "stål" box, man får nogle "post"kort med, guld våben til multiplayer, noget mere, + mener man også fik special skin til multiplayer. Info er fra udviklerne der var til uncharted eventet
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf Scoring » tirs 13 okt 2009 20:57

Jeg er også ved gamestop klokken 10 imorgen! - spændene at se hvad det ender med :D
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Anastacio » tirs 13 okt 2009 21:04

Jeg er ved Kapitel 18 nu, bedste spil i denne generation for mit vedkommende.
Anastacio
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Indlægaf Scoring » tirs 13 okt 2009 21:06

Anastacio skrev:Jeg er ved Kapitel 18 nu, bedste spil i denne generation for mit vedkommende.


Hvor mange kapitler er der?
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Prozel » tirs 13 okt 2009 21:10

Diz- skrev:Det er hvad man får hvis man har forudbestilt spillet i ebgames. LE har udover selve spillet og manualen en special "stål" box, man får nogle "post"kort med, guld våben til multiplayer, noget mere, + mener man også fik special skin til multiplayer. Info er fra udviklerne der var til uncharted eventet


Så vi får "kun" double exp? :)
Prozel
Niveau 4
 
Indlæg: 378


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron