Forum

GTA V dette år?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf Player_2 » fre 16 jan 2009 17:29

Lad os håbe på et GTA Copenhagen
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf Torres » fre 16 jan 2009 18:00

Player_2 skrev:Lad os håbe på et GTA Copenhagen


Hehe, det kunne være fedt.
Det sker desværre bare aldrig.
Billede
Torres
Niveau 2
 
Indlæg: 101

Brugeravatar

Indlægaf yess » lør 17 jan 2009 10:56

Så fik vi det på plads.
Til gengæld synetes jeg at deres ide med at forsætte i liberty city efter dlc,
er skidt.

http://kotaku.com/5132601/rockstar-no-g ... -v-in-2009
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf SoulDecapitate » lør 17 jan 2009 10:56

Det kom vel ikke bag på nogen.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Vinterbird » lør 17 jan 2009 11:03

yess skrev:Så fik vi det på plads.
Til gengæld synetes jeg at deres ide med at forsætte i liberty city efter dlc,
er skidt.

http://kotaku.com/5132601/rockstar-no-g ... -v-in-2009


Hvorfor er det en dårlig ide? Det er økonomisk smart, da der ikke skal produceres nye assets til nye områder, og det er hvad Houser brødrene vil. Og eftersom deres beslutninger gav os et af 2008's bedste spil, så kan de for min skyld gøre lige hvad de vil.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf yess » lør 17 jan 2009 11:30

Vinterbird skrev:
yess skrev:Så fik vi det på plads.
Til gengæld synetes jeg at deres ide med at forsætte i liberty city efter dlc,
er skidt.

http://kotaku.com/5132601/rockstar-no-g ... -v-in-2009


Hvorfor er det en dårlig ide? Det er økonomisk smart, da der ikke skal produceres nye assets til nye områder, og det er hvad Houser brødrene vil. Og eftersom deres beslutninger gav os et af 2008's bedste spil, så kan de for min skyld gøre lige hvad de vil.
For min skyld kan de osse gøre som de vil.
Men min personlige mening er at jeg ikke har lyst til at forsætte i de samme omgivelser igen og igen, det tager lidt af spændingen for mig.
Og du nævner jo at det økonommisk smart for dem.Men nu er jeg ret ligeglad med hvad de tjener, jeg vil ha noget nyt og gå til.

Hvis alle bare genbruger det de har udgivet engang vil spil industrien hurtigt miste sin charme.
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf Vinterbird » lør 17 jan 2009 11:37

yess skrev:
Vinterbird skrev:
yess skrev:Så fik vi det på plads.
Til gengæld synetes jeg at deres ide med at forsætte i liberty city efter dlc,
er skidt.

http://kotaku.com/5132601/rockstar-no-g ... -v-in-2009


Hvorfor er det en dårlig ide? Det er økonomisk smart, da der ikke skal produceres nye assets til nye områder, og det er hvad Houser brødrene vil. Og eftersom deres beslutninger gav os et af 2008's bedste spil, så kan de for min skyld gøre lige hvad de vil.
For min skyld kan de osse gøre som de vil.
Men min personlige mening er at jeg ikke har lyst til at forsætte i de samme omgivelser igen og igen, det tager lidt af spændingen for mig.
Og du nævner jo at det økonommisk smart for dem.Men nu er jeg ret ligeglad med hvad de tjener, jeg vil ha noget nyt og gå til.

Hvis alle bare genbruger det de har udgivet engang vil spil industrien hurtigt miste sin charme.


Du bør ikke være ligeglad med hvad de tjener. For det koster mange millioner at producere et nyt spil. GTA4 kostede tæt på 100 millioner at producere, og det var ekstremt tæt på at TakeTwo blev solgt fordi GTA4 kostede dem så ekstremt mange penge.

Hvilket også var derfor Rockstar var nødt til at tage imod de 15 millioner MS langte over bordet for at få DLC'et til 360, ganske enkelt fordi det var penge eller intet Rockstar mere. Derfor er det en meget god ide for Rockstar at fortsætte i Liberty City, da det vil være et ekstremt økonomisk sats, specielt med den nuværende økonomiske situation.

Så hvis du er ligeglad med hvad de tjener og bruger penge på, så går der ikke længe før du ikke har flere spil at spille.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf yess » lør 17 jan 2009 12:00

Hehe. Jeg havde på fornemmelsen at du ville hive fat i det punkt.
Men forstå mig ret, uden penge kommer de ikke videre og det er jeg godt klar over, så det behøves du ikke og forklare mig.Men hvis de tjener på mig forventer jeg også noget nyt og ikke genbrugt.
Du siger selv at det var et af de bedste spil i 2008, og dt gir jeg dig ret i som mange andre.
Men det er osse ensbetydende med at de har tjent godt på det, og burde støtte os med hvad vi har støttet dem med.
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf Martin1454 » lør 17 jan 2009 12:03

Vinterbird skrev:
yess skrev:
Vinterbird skrev:
yess skrev:Så fik vi det på plads.
Til gengæld synetes jeg at deres ide med at forsætte i liberty city efter dlc,
er skidt.

http://kotaku.com/5132601/rockstar-no-g ... -v-in-2009


Hvorfor er det en dårlig ide? Det er økonomisk smart, da der ikke skal produceres nye assets til nye områder, og det er hvad Houser brødrene vil. Og eftersom deres beslutninger gav os et af 2008's bedste spil, så kan de for min skyld gøre lige hvad de vil.
For min skyld kan de osse gøre som de vil.
Men min personlige mening er at jeg ikke har lyst til at forsætte i de samme omgivelser igen og igen, det tager lidt af spændingen for mig.
Og du nævner jo at det økonommisk smart for dem.Men nu er jeg ret ligeglad med hvad de tjener, jeg vil ha noget nyt og gå til.

Hvis alle bare genbruger det de har udgivet engang vil spil industrien hurtigt miste sin charme.


Du bør ikke være ligeglad med hvad de tjener. For det koster mange millioner at producere et nyt spil. GTA4 kostede tæt på 100 millioner at producere, og det var ekstremt tæt på at TakeTwo blev solgt fordi GTA4 kostede dem så ekstremt mange penge.

Hvilket også var derfor Rockstar var nødt til at tage imod de 15 millioner MS langte over bordet for at få DLC'et til 360, ganske enkelt fordi det var penge eller intet Rockstar mere. Derfor er det en meget god ide for Rockstar at fortsætte i Liberty City, da det vil være et ekstremt økonomisk sats, specielt med den nuværende økonomiske situation.

Så hvis du er ligeglad med hvad de tjener og bruger penge på, så går der ikke længe før du ikke har flere spil at spille.

ja det kan du ha ret i......
any way. jeg ville håbe på ´nogle nye omgivelser... fks. tokyo... ellers noget der minder lidt om san andreas, hvor der er også åbne omgivelser ovs..... jeg er lidt træt af det tætte by miljø fra gta 4...
Martin1454
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Indlægaf yess » lør 17 jan 2009 12:36

GTAIII var Liberty city,GTAIV Liberty city, 2 gange dlc i Liberty city, og GTAIV.01 Liberty city.
Det lidt som en ridse i pladen :?
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf crockett » man 19 jan 2009 10:43

He he. Så mangler vi bare at alle spillenes hovedpersoner mødes i en final showdown... I Liberty City! :wink:

Personligt har jeg ikke noget problem med at dlc's fortsætter i Liberty City. Jeg opdager stadig nye ting hver gang jeg tæsker rundt i gaderne, og der er efter min mening ganske god plads at gøre brug af i Liberty City. Jeg så hellere at der blev åbnet op for brugen af flere butikker, f.eks. tøj, biler, lejligheder / huse. Samtidig kunne det da være fint hvis politiet takkede en for hjælpen når man skulder tackler en flygtende forbryder, i stedet for de som nu begynder at jagte mig! Der er ski da ikke noget at sige til man vælger den kriminelle løbebane... :lol:
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster