Forum

GTA V dette år?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

GTA V dette år?

Indlægaf Scoring » tors 15 jan 2009 19:43

Har lige hørt at det kan være GTA V måske kommer i December dette år.. Hvis det gør, bliver der sgu meget konkurrence om årets spil, det er vildt så mange gode titler..

Hvad siger i til nyheden? :)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Rytteren » tors 15 jan 2009 19:47

for tidligt... men okay, ville da være fint hvis man endelig fik en god historie... 3 og vice city... også er det jo gået nedaf bakke derefter..
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf yess » tors 15 jan 2009 19:48

Tror jeg ikke du skal regne med.
Syntes Houser sagde 2012 på et tidspunkt, men i år er lige i overkanten.
Senest rettet af yess tors 15 jan 2009 19:51, rettet i alt 1 gang.
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf Eriksen » tors 15 jan 2009 19:50

tror ikke på det kommer allerede i slutningen af i år.
Eriksen
Community Manager
 
Indlæg: 1552


Indlægaf SoulDecapitate » tors 15 jan 2009 19:52

Tror jeg heller ikke på , det er alt for tideligt.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf AddiBaker » tors 15 jan 2009 20:00

No chance. Det er alt for tidligt og de har ikke engang udgivet 1/2 af deres expansion packs til GTA IV endnu, så regn ikke med det.
AddiBaker
Niveau 0
 
Indlæg: 29


Indlægaf arnel925 » tors 15 jan 2009 22:51

Det skal jo først have mælket alt ud af GTA IV som de kan (altså med expansion paks osv.) og så måske om 3 år der kommer en nummer 5 hvis vi er heldige.
arnel925
Niveau 4
 
Indlæg: 422


Indlægaf motZ » tors 15 jan 2009 23:01

Alt alt for tidligt.
motZ
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Indlægaf Vinterbird » tors 15 jan 2009 23:11

Sker ikke. Rockstar brugte flere år alene på lyd, design og historien i GTA4.

Hvis vi ser noget udover de to DLC episoder (som er mere end rigeligt for dem at arbejde på), så ser vi en GTA: udvidelsespakke 1, ligesom VC og SA var. Vi ser ikke GTA5 i år.

Det bliver først i næste generation eller om fem års tid.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf yess » fre 16 jan 2009 10:24

Stadig lidt mystik.

http://news.spong.com/article/16912/Roc ... ours?cb=50

Var der virkelig kun et år mellem GTAIII og VC :?
Syntes jeg ikke at mindes...
En anden ting som bliver ved at dukke op er, at det næste GTA muligvis er sat i et ikke engelsk sproget land, ville det kunne fungere?
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf Vinterbird » fre 16 jan 2009 10:32

yess skrev:Stadig lidt mystik.

http://news.spong.com/article/16912/Roc ... ours?cb=50

Var der virkelig kun et år mellem GTAIII og VC :?
Syntes jeg ikke at mindes...
En anden ting som bliver ved at dukke op er, at det næste GTA muligvis er sat i et ikke engelsk sproget land, ville det kunne fungere?


"Nyt GTA i år" rygtet stammer fra det amerikanske magasin Gamepro som lancerede det i mandags. Gamepro's rygte sektion i deres magasin er ikke det mest troværdige sted af rygter. Det kan være de forveksler GTA Episode 2 med det næste, for sådan som Rockstars struktur er, så skal der et mirakel til hvis vi ser en fuldt udviklet nyt GTA til PS3 og 360. Jeg vil dog ikke afvise vi ser en Wii eksklusiv GTA titel dog.

VC blev udgivet et år efter GTA3 jo, og GTA i et ikke engelsksproget land har været rygtet lige siden GTA3 blev udgivet. Hver eneste gang et nyt GTA skal til at offentliggøres så kommer rygtet med "GTA Tokyo, Bangkok eller andet eksotisk sted", det er hver evigt eneste gang og de tager altid fejl.

Kort sagt: Det er et rygte. Et rygte som ikke engang kommer fra et sted som normalt er god til det med rygter. Ergo skal dette tage med et par spande salt og meget skeptisisme.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf Scoring » fre 16 jan 2009 10:53

Det er sjovt som i alle tror at jeg regner med det?

Jeg tror sgu ikk på det.. men jeg sagde hvis det skete så var det vildt, og så var de hurtige.. :)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf yess » fre 16 jan 2009 11:07

Scoring skrev:Det er sjovt som i alle tror at jeg regner med det?

Jeg tror sgu ikk på det.. men jeg sagde hvis det skete så var det vildt, og så var de hurtige.. :)
Tror ikke du skal se det sådan, vi er bare skeptiske med hensyn til rygter, men det gør jo ikke emnet mindre intresant.

Der er jo stadig wii som vinter nævner.
Der er osse nogen der nævner at de arb. med dlc. men det tager jo ikke hele teamet, så de er højst sandsynlig igang med en ny version.
Men som sædvanlig må vi væbne os med tålmodighed og vente og se :wink:
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf Vinterbird » fre 16 jan 2009 11:36

yess skrev:
Scoring skrev:Det er sjovt som i alle tror at jeg regner med det?

Jeg tror sgu ikk på det.. men jeg sagde hvis det skete så var det vildt, og så var de hurtige.. :)
Tror ikke du skal se det sådan, vi er bare skeptiske med hensyn til rygter, men det gør jo ikke emnet mindre intresant.

Der er jo stadig wii som vinter nævner.
Der er osse nogen der nævner at de arb. med dlc. men det tager jo ikke hele teamet, så de er højst sandsynlig igang med en ny version.
Men som sædvanlig må vi væbne os med tålmodighed og vente og se :wink:


De er selvfølgelig igang med hvad end Rockstar North laver næste gang, da DLC holdet ikke er hele GTA4 holdet. Men der er kun umiddelbart kun to måder hvorpå Gamepro's stupide rygte kan passe:

1. En Wii udgivelse
2. En retail disk udgivelse som samler Episode 1 og Episode 2 af DLC'et, som bliver smidt ud til julehandlen.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf Rechain » fre 16 jan 2009 17:08

Er enig med Vinterbird...vi ser sikkert 1 eller 2 nye GTA spil ala. Vice City / San Andreas inden de næste konsoller. Fordi GTA5 sku jo gerne være med ny teknologi og sådan :P som Vinter skrev, GTA3 var det første i fuld 3D og Vice City kom 1 år efter (ca) og så kom San Andreas. Derefter arbejdede de på GTAIV som var på de nye konsoller + ny teknologi. Så jeg vil tro vi ser 1 eller 2 "navn" GTA udgivelser, inden GTA5 når at komme, til de næste konsoller.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster

cron