Forum

Det bedste PSP spil?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf bjaelkesex » tirs 30 dec 2008 22:50

Player_2 skrev:Hvorfor har ingen nævnt GTA spillene ..

Det er uden tvivl dem jeg har haft mest sjov ved at spille.. Godt nok er det ikke på højde med GTA IV, men de har sin GTA Charme

Taler om Liberty City Storries og Vice City Storries

Min grund til ikke at nævne det er styringen, som ikke faldt i min smag.
bjaelkesex
Niveau 2
 
Indlæg: 149
By: Esbjerg


Indlægaf FreakyFellini » ons 31 dec 2008 00:06

Loco Roco. - Det helt rigtige spil til den slags format. Og det er i det hele taget et rigtig flot, godt og nytænkende spil.
FreakyFellini
Niveau 3
 
Indlæg: 257


Indlægaf tesoo » ons 31 dec 2008 00:07

God of war: chains og olympus ! :D
tesoo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Indlægaf Daimon » ons 31 dec 2008 00:09

uha det et svært spørgsmål har prøvet mange gode :) ellers nok et ratchet and clank spil eller et spil med crash hvor man skal køre ræs :)
Daimon
Niveau 0
 
Indlæg: 8


Indlægaf Juulsgaard » fre 02 jan 2009 14:45

Hvis man er til retro-spil er PSP'en også helt genial. F.eks. "Capcoms classic collection reloaded" (med blandt andet Streetfighter, Ghost'n'Goblins, Ghouls'n'Ghosts, Commando, 1943 med m.m flere...) eller Metal Slug Anthology må siges at være klassikere. Sidstnævnte er ren kunst og viser at 2d sagtens kan være pænere end halvdårlig 3d grafik.
Dårlig grafik er der IKKE i Tekken Dark Ressurrection til PSP og det funker bare upåklageligt - og ja Luminees må man ikke snyde sig selv for hvis man har en PSP.

Alle disse titler er rimeligt billige og alle kan vel fås for under 100-150 kr. på coolshop.dk (må man reklamere?)
Juulsgaard
Niveau 0
 
Indlæg: 19


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 37 gæster