Forum

Modern Warfare 2-Tråden!

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf JHCREATiON » ons 11 nov 2009 01:04

nogle der er med på en private imorgen?
JHCREATiON
 
Indlæg: 726


Indlægaf jonaskbh » ons 11 nov 2009 01:22

jesperclausen skrev:nogle der er med på en private imorgen?


jeg er helt sikkert med, vis jeg får det :D
jonaskbh
Niveau 0
 
Indlæg: 30


Indlægaf hanZen » ons 11 nov 2009 10:43

Hold da kæft, hvor er Modern Warfare 2 fedt!

Det er lang tid siden, jeg sidst har spillet online, men jeg skal da lige love for, at spillet rykker i denne afdeling. Det hele kører bare flydende, og der er ikke problemer med at finde spil(lere) - det virker bare!

Et 10-tal herfra :)

PS. I kan bare add'e 'hanZen' på PSN, hvis vi skal battle lidt...
hanZen
Niveau 4
 
Indlæg: 302


Indlægaf LarsGL » ons 11 nov 2009 10:54

Jeg er også helt vild med MP-delen. SP er fint, er ikke helt færdig med det endnu, men MW2 skal spilles i multiplayer. Og det kommer fra én, der normalt ikke kan udstå social gaming! Så godt er det.
LarsGL
Niveau 5
 
Indlæg: 1081


Indlægaf Bateman » ons 11 nov 2009 11:10

Jeg røg også direkte på MP-delen. Det er bare fedt. Mangler dog stadig at se min Harrier i aktion. :( Og at det er 60 fps, det gør det bare så lækkert.

Har hørt der er problemer med at inviterere venner, men der skulle komme en patch på fredag.

Men er frisk i aften!
Billede
Bateman
Niveau 4
 
Indlæg: 600


Indlægaf MisterCook » ons 11 nov 2009 21:01

Kom allll for sent i seng igår, lækkert lækkert og lækkert. Absolut værd at vente på

Jeg er altid frisk på MP så add bare PSN: MisterCook

Vil dog lige advare, jeg har intet headset, er skod dårlig og dør så snart jeg kigger om hjørner. Løber altid forvirret rundt og snubler over mine egen granater.
MisterCook
Niveau 1
 
Indlæg: 79


Indlægaf Dummiz » ons 11 nov 2009 21:03

MisterCook skrev:Kom allll for sent i seng igår, lækkert lækkert og lækkert. Absolut værd at vente på

Jeg er altid frisk på MP så add bare PSN: MisterCook

Vil dog lige advare, jeg har intet headset, er skod dårlig og dør så snart jeg kigger om hjørner. Løber altid forvirret rundt og snubler over mine egen granater.


Haha sådan spiller jeg også så det kunne da være vi skulle tage et spil på et tidspunkt :D
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf MisterCook » ons 11 nov 2009 21:22

dummiz skrev:
MisterCook skrev:Kom allll for sent i seng igår, lækkert lækkert og lækkert. Absolut værd at vente på

Jeg er altid frisk på MP så add bare PSN: MisterCook

Vil dog lige advare, jeg har intet headset, er skod dårlig og dør så snart jeg kigger om hjørner. Løber altid forvirret rundt og snubler over mine egen granater.


Haha sådan spiller jeg også så det kunne da være vi skulle tage et spil på et tidspunkt :D


Jeps --- :lol: - Glad for jeg ikke er den eneste.
MisterCook
Niveau 1
 
Indlæg: 79


Indlægaf JHCREATiON » ons 11 nov 2009 21:31

Bateman skrev:Jeg røg også direkte på MP-delen. Det er bare fedt. Mangler dog stadig at se min Harrier i aktion. :( Og at det er 60 fps, det gør det bare så lækkert.

Har hørt der er problemer med at inviterere venner, men der skulle komme en patch på fredag.

Men er frisk i aften!

jeg er frisk hvis vi kan. har haft nogle problemer med de andre.
JHCREATiON
 
Indlæg: 726


Indlægaf Zalman » ons 11 nov 2009 22:06

Hej, jeg har lige et hurtigt spørgsmålet angående Modern Warfare 2.

Jeg har aldrig prøvet 1'eren, men pga. 2'eren har jeg fået en smule mere lyst. Hvilket spil bør jeg købe som det første? Skal jeg have spillet 1'eren for at forstå historien i 2'eren?

Eller skal jeg bare købe 2'eren alene og glemme 1'eren?
Zalman
Niveau 1
 
Indlæg: 65


Indlægaf Laffer » ons 11 nov 2009 22:09

Køb bare 2'eren.. Der er ikke så meget historie at følge med i andet end navnet på den karakter man er.
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Indlægaf Dummiz » ons 11 nov 2009 22:14

Laffer skrev:Køb bare 2'eren.. Der er ikke så meget historie at følge med i andet end navnet på den karakter man er.


Ahh det passer ikek helt. der er også lidt om zarkeiv (Staves)

Jeg vil nu sige køb 1éren først :) for i introen snakker de noget om de mennesker der var med i 1éren :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf JHCREATiON » ons 11 nov 2009 22:43

dummiz skrev:
Laffer skrev:Køb bare 2'eren.. Der er ikke så meget historie at følge med i andet end navnet på den karakter man er.


Ahh det passer ikek helt. der er også lidt om zarkeiv (Staves)

Jeg vil nu sige køb 1éren først :) for i introen snakker de noget om de mennesker der var med i 1éren :)

enig! og så er Modern Warfare et mesterværk! helt klart pengene værd.
JHCREATiON
 
Indlæg: 726


Indlægaf qwarkqwark » ons 11 nov 2009 22:49

Hypochondriac Jack skrev:
Kondivand skrev:
Hypochondriac Jack skrev:Er der nogle der ved hvad "1-4 spillere-mærket" bag på spillet skal betyde?


Det betyder jo at du kan spille 1-4 spillere på samme maskine i split screen

Er der nogle der har prøvet det, og kan fortælle om det er fedt?


Det er rigtig godt.. Det er især fedt, at de "Create-A-Classes" man har online, kan man også bruge offline..
Billede
qwarkqwark
Niveau 3
 
Indlæg: 242


Indlægaf Abildtrup » ons 11 nov 2009 23:05

Nogen der kan komme online lige nu ???
Min søger... og søger... og søger... og!!! :o
Abildtrup
Niveau 6
 
Indlæg: 1372
By: Odense (helst London)


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 18 gæster