Forum

Kan ikke komme på SingStore

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Kan ikke komme på SingStore

Indlægaf xireuz » tirs 30 dec 2008 20:10

Hey folkens

Jeg har lige købt SingStar vol. 2 og selve spillet virker fint nok.
Problemet er bare jeg gerne vil på Singstore og købe flere sange, men det kan jeg ikke få lov til.

Den kommer med fejlen "UE1 -931" og siger jeg skal kontrollere mine indstillinger men nettet virker fint, er logget ind på PSN og PlaystationStore virker også fint.

Det er første gang jeg sidder med Singstar og vil derfor gerne høre om andre heller ikke kan komme på singstore?
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf spiff » tirs 30 dec 2008 21:12

Hej

Sony har på det sidste oplevet en del problemer med SingStar's online del. Jeg kan heller ikke komme online på Singstore i øjeblikket og jeg får den samme fejl.

Jeg har fra tyske og engelske SingStar spillere på min venneliste også hørt at de oplever det samme problem.

Udviklerne bag SingStar holder desværre juleferie indtil den 5. januar, så hvis fejlen kræver mere arbejde end bare at genstarte en SingStore serveren, så går der nok desværre lidt over en uge før problemet er løst.
spiff
Niveau 0
 
Indlæg: 41


Indlægaf Anastacio » tirs 30 dec 2008 21:14

Der har været problemer med alle Sony's onlinetjenester - Home, SingStore, PlayStation Store - i denne måned.
Anastacio
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Indlægaf Player_2 » tirs 30 dec 2008 22:41

Tror at den slag spil bliver overbelastede, især i disse tider hvor en masse lige har fået PS3 og et singstar spil, lidt ligesom da Home kom til alle
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf xireuz » tirs 30 dec 2008 23:54

Det er efter utallige retry's lykkedes mig at komme ind en enkelt gang, så det er nok serverne der er over belastede.
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster

cron