Forum

Saints Row 2, bitches!

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Saints Row 2, bitches!

Indlægaf SaaN » lør 24 jan 2009 21:59

Jeg har nu i den seneste tid spillet SR. Hold kæft hvor er det latterligt sjovt!
Spillet er virkelig sjovt, og det tager ikke sig selv for seriøst, hvilket er dejligt. Jeg har gennemført omkring 20%, hvilket ikke er mange missioner, men jeg troede egentlig der ville komme noget ''nyt''. Her tænker jeg bl.a på nyt tøj i de tre eller fire butikker. Før jeg fik spillet havde jeg hørt utrolig meget om at der var stor mulighed for at gøre spilleren mere personlig.
Men der er bare flere butikker hvor der f.eks ikke engang er hatte, trøjer, bukser osv.
Er der nogen der kan sige mig at der ikke komme mere tøj og andre ''gejle'' ting, senere hen?
SaaN
Niveau 2
 
Indlæg: 113


Indlægaf SoulDecapitate » lør 24 jan 2009 22:01

Ja det mener jeg , har faktisk ikke haft det på så meget. Men vil da lige smide det på i aften , da det er et hyle morsomt spil.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf SaaN » lør 24 jan 2009 22:06

SoulDecapitate skrev:Ja det mener jeg , har faktisk ikke haft det på så meget. Men vil da lige smide det på i aften , da det er et hyle morsomt spil.

Godt nok så. Var nu også lidt skuffet på det punkt.

Men ja, det er hyle-morsomt! Historien og missionerne er ikke noget specielt, so far, de er faktisk lidt nemme, men sidemissionerne er klasse! Fik lige den specialdesignede Saints ambulance i dag, takket være ambulance missionen :D
SaaN
Niveau 2
 
Indlæg: 113


Indlægaf SoulDecapitate » lør 24 jan 2009 22:48

Synes bare det er lidt ærgeligt der ikke er trofæer med. Tror det er derfor jeg ikke spiller det så meget, da det lige giver det sidste til og tage side missioner OSV
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Re: Saints Row 2, bitches!

Indlægaf kofoed » søn 25 jan 2009 14:07

SaaN skrev:Før jeg fik spillet havde jeg hørt utrolig meget om at der var stor mulighed for at gøre spilleren mere personlig.


Nu må jeg sige at jeg ikke har checket vildt meget efter tøjet da jeg spillet det, men det man mener med at du kan gøre din spilleren mere personlig, er nok kan du må selv om hvordan din spiller ser ud, hvad han/hun snakker ect, skal dog siges jeg spillet det på xbox360, men skulle gerne være det samme! :)
kofoed
Niveau 2
 
Indlæg: 170


Indlægaf SoulDecapitate » søn 25 jan 2009 14:09

Ok så der kommer mere gang i den :-)
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf vitting » tirs 27 jan 2009 21:47

Overvejer kraftigt at købe SR2, da jeg kun har hørt at det skulle være kanon fedt... Og så det til den "latterlige" pris af 250 kroner i Stereo Studio Holstebro, hvis jeg husker korrekt.
vitting
Niveau 0
 
Indlæg: 44
By: Holstebro


Indlægaf muttenn » tirs 27 jan 2009 22:08

Købte mit eksemplar igår for 250 kr i blockbuster..
muttenn
Niveau 5
 
Indlæg: 1227


Indlægaf HOK » fre 30 jan 2009 15:45

Ja da har også lige andskaffet mig den for 250 kr i blockbuster 8)
Billede
HOK
Niveau 1
 
Indlæg: 88
By: Ikast


Indlægaf feinschmecker » fre 30 jan 2009 15:56

Har I også haft problemer med at spillet crasher? Da jeg havde Saint's Row 2, fik det min PS3 til at fryse med jævne mellemrum. Så jeg afleverede det tilbage til butikken. Det har iøvrigt været oppe at vende på flere fora rundt omkring, så problemet er velkendt og opstår ikke kun hos mig :-)

Jeg kunne bare godt tænke mig at vide om spillet er blevet patch'et, så man slipper for crashes... I så fald kunne det meget vel være, at spillet skulle anskaffes igen :-)

/feinschmecker
feinschmecker
Niveau 4
 
Indlæg: 480

Brugeravatar

Indlægaf Ice_Hiboy » fre 30 jan 2009 17:44

Altså første gang jeg satte mit sr2 i så var der en patch og jeg har ikke oplevet nogle craches
Billede
Ice_Hiboy
Niveau 4
 
Indlæg: 411



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 34 gæster

cron