Forum

PS3 VS. Xbox 360 spilleudvalg!

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf TuXX » lør 31 jan 2009 14:58

Jeg er sq ligeglad med om Xbox har 5000 spil og Playstation kun har 1000.. jeg har alligevel kun tid/råd til 10 spil ;)

Det svarer lidt til at "min far er stærkere end din far" .. so what? Begge er stærke nok til det de skal kunne.

Jeg har de spil på PS3 jeg har brug for. Hvis det var en Xbox jeg havde, jamen så havde jeg de spil på den jeg havde brug for. Jeg er sq så casual som noget kan være så jeg bliver tilfredsstillet på begge platforme...

Er sq glad for jeg ikke er hardcore.. tænk alle de problemer man skulle kæmpe med :lol:
// Martin [6000]
Billede
TuXX
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf SoulDecapitate » lør 31 jan 2009 15:25

Det er begge 2 fede konsoler , som ikke er så langt fra hinanden som Sony ellers gav udtryk for, da de sendte ps3 på gaden .
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Sputte » lør 31 jan 2009 17:36

Jeg havde xbox og synes ikke helt den var mig rent styremæssigt.. derfor skiftede jeg til PS3 da det er det joystick jeg har det bedst med.. Men spillene fejlede ingenting.. Der er mange gode spil til xbox 360 ligesom der er mange til PS3, og derfor overvejer jeg også at skaffe mig en xbox igen for at kunne spille dem.. Efterhånden er det jo blevet udlignet lidt med eksklusivtitlerne og f.eks. et spil som Bioshock er kommet til PS3 hvilket er et kæmpe plus for PS3 da det er et rigtig fedt spil..

Men af de spil jeg vil mene er vigtige for de forskellige konsoller er:

PS3:
Uncharted
Killzone
Ratchet & Clank
Motorstorm
Resistance
Gran Turismo
Metal Gear Solid


Xbox360:
Gears of War
Forza
Halo
GTA IV udvidelsespakken
Project Gotham racing
og mange flere, men nu kan jeg ikke lige nævne dem alle da jeg ikke er helt inde i sagerne omkring maskinen...

en anden måde at bedømme det på er vel bare at gå ind på gamerankings og se hvor mange spil der har en score på 85+% og der kan vi jo se at der er 51 titler for Xbox 360 og 36 for PS3.. det er ikke så stor en forskel igen når man tænker på det års forskel der er på de 2 maskiner så PS3 er jo kommet godt efter nu hvor de fleste xbox 360 titler fra dengang nok heller ikke er SÅ gode længere.. så er det vel meget lige.. Spiludvalget til xbox og PS3 er jo ved at være lige og det kan godt være der kommer en vildt fed PS3 titel i Killzone 2 næste måned, men så går der nok ikke lang tid før der så kommer en fed Xbox titel igen.. der kommer jo som regel aldrig alt for mange spil lige i starten af året da de fleste har været klar til julesalget.. Men der skal nok komme masser af spil til Xbox som man ville ønske til PS3 og omvendt..
Sputte
Niveau 1
 
Indlæg: 62


Indlægaf Christian » lør 31 jan 2009 22:47

Jeg har altid haft respekt for dig Vinterbird, og jeg vil give dig ret at 360'eren har på nuværende tidspunkt, langt flere ekslusive titler. Jeg vil dog vende diskussionen lidt, og sige at PS3'ens line up i 09, er i mine øjne noget stærkere en 360'erens.

/Christian
Christian
Niveau 0
 
Indlæg: 38


Indlægaf qwarkqwark » lør 31 jan 2009 23:10

Hvad er 360'ens line up?
Billede
qwarkqwark
Niveau 3
 
Indlæg: 242


Indlægaf muttenn » søn 01 feb 2009 00:25

sputte glemte lige Mass effect og Fable.
muttenn
Niveau 5
 
Indlæg: 1227


Indlægaf muttenn » søn 01 feb 2009 00:35

Men husk det fleste xbox titler er også udkommet til pc. det er en fordel for ps3 erens spil som ikke udkommer til pc.
muttenn
Niveau 5
 
Indlæg: 1227


Indlægaf kofoed » søn 01 feb 2009 01:29

Hvordan kan det være en fordel det ikke kommer andre steder? For mig er jeg sgu ligeglad om det spil jeg lige har købt kun kom til den her konsole, eller til alle sammen, eller til xbox360 og PC, spillet er jo ikke bedre bare for det kun kom til lige PS3.

Men det er måske mere og sige på den her måde, det er bare spil som ikke kom til PS3? Altså tror ikke MS har rigtig betalt noget for at Mass Effect, Left 4 Dead (kan sgu ikke lige komme på flere som er til PC og xbox, men ikke PS3), ikke skulle komme til PS3, så kan på ingen måde se det er en fordel.:?
kofoed
Niveau 2
 
Indlæg: 170


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron