Forum

PS3 VS. Xbox 360 spilleudvalg!

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

PS3 VS. Xbox 360 spilleudvalg!

Indlægaf Scoring » tors 29 jan 2009 23:19

Sad igår og snakkede med en af mine venner, som selvfølgelig var Xbox-fan, og han plaprede løs om hvilke spil Xbox havde.. Og jeg kunne ikk rigtig få et ord indført (sådan er de jo :lol: ).. Men nu jeg tænker over det, så er PS3'en da kommet meget godt med i løbet af årene?
Med b.la Uncharted, Metal gear solid 4, Little big planet og meget snart Killzone 2..

Hvilke gode spil har Xbox enlig?

PLAYSTATION 3:

- Uncharted
- Metal gear solid 4
- Little big planet

XBOX:

- God of war
- Halo
- Forza
Senest rettet af Scoring tors 29 jan 2009 23:25, rettet i alt 1 gang.
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf SoulDecapitate » tors 29 jan 2009 23:25

En masse flere end ps3, jeg gider ikke engang og starte
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf skovbo » tors 29 jan 2009 23:25

XBOX:

Gears of war
Halo
Forza
skovbo
Niveau 4
 
Indlæg: 468

Brugeravatar

Indlægaf Scoring » tors 29 jan 2009 23:26

Er de virkelig så gode? For som det ser ud lige nu, så er Uncharted, MGS og LBP SYGE spil?
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Vinterbird » tors 29 jan 2009 23:26

Nej, nej, nej, nej.

Ingen skide fanboy flame tråde. Jeg beder jer noget så inderligt. Stop det, stop det nu. Det går kun galt det her.

Desuden er det fuldkommen subjektive meninger omkring hvad der er gode spil.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf ps2010 » tors 29 jan 2009 23:28

xbox360 åh åh nej
ps2010
 
Indlæg: 668


Indlægaf skitzofraen » tors 29 jan 2009 23:38

Den tråd her burde inføres i betydnings ordbogen som en "epic fail"

Når du som ps3 fanboy, starter en tråd, med det ene formål, at køre ned på den anden konsol, så sørg for guds skyld for, at tråden ikke omhandler spil udvalget ;)

Bare lige et heads-up til hvis du har tænkt dig, at lave flere fanboy tråde i nærmeste fremtid hehe.
skitzofraen
Niveau 2
 
Indlæg: 121


Indlægaf Scoring » fre 30 jan 2009 00:02

Ej slap dog af man.. Fuck i går amok over ingenting.. jeg hader diskussioner mellem PS3 og Xbox ligeså meget som jeg hader diskussioner mellem FCK og BIF.. jeg spørger om et helt normalt spørgsmål, hvilke gode spil der er til Xbox? Jeg har INGEN hensigt i at svine Xbox til..

I er da utrolige.. I får det til og lyde som om jeg lige har svinet jeres familie til..?
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Torres » fre 30 jan 2009 00:27

Left 4 Dead har jeg savnet på min PS3.
Derfor har jeg købt det til PC.
Billede
Torres
Niveau 2
 
Indlæg: 101

Brugeravatar

Indlægaf Christian » fre 30 jan 2009 00:43

Dette minder mig om de mange meningsløse tråde på Gamespot.
Christian
Niveau 0
 
Indlæg: 38


Indlægaf baunevej » fre 30 jan 2009 00:57

Scoring skrev:Ej slap dog af man.. Fuck i går amok over ingenting.. jeg hader diskussioner mellem PS3 og Xbox ligeså meget som jeg hader diskussioner mellem FCK og BIF.. jeg spørger om et helt normalt spørgsmål, hvilke gode spil der er til Xbox? Jeg har INGEN hensigt i at svine Xbox til..

I er da utrolige.. I får det til og lyde som om jeg lige har svinet jeres familie til..?


Ja man bliver desværre hurtgigt dømt som fanboy hvis man fortrækker den ene konsol frem for den anden...
Har begge konsoler, og er helt enig med dig. Er glad for begge konsoler, men fortrækker ps3 bla pga controller. For mig er der ikke flere spil til xbox, ihvert fald ikke nogen der tiltaler mig. Har faktisk flest ekslusive spil til ps3.
Så kan jo bare glæde mig over min spil smag passer til min yndlingskonsol :D.

m.v.h baunevej
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Indlægaf Rytteren » fre 30 jan 2009 01:15

jamen jeg vil da godt lige svine xboxen - fuck dig xbox. så er det ude af vejen, også tilbage til topic.

et spil boxen har som jeg godt lige ville havde haft til ps3en er fabel (2). men så igen ps3en for Final fantasy versus... ellers har "de" også Tenchu 4... og øhh.. det der halo.. kan ikke lige komme på flere. de havde eternel sonata, men den har ps3en endelig også.

ps3en har jo også¨Valkyria Chronicles og White Knight Chronicles ... så for mig at se, så er den der debat med bedre spil til boxen død..

har jeg glemt nogle gode titler??
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf SoulDecapitate » fre 30 jan 2009 01:42

Xbox 360 er den bedste spille konsol der er ude på markedet , når man snakker om spil. Det er muligt ikke alle synes det, men xbox 360 levere varen hele tiden. der er mange top titler og tage af. Xbox 1 blev kun lavet for at folk skulle lære og kende xbox, xbox 360 var maskinen der skulle slå til og konkurrere mod Sony og det vil jeg sige det har gjort, med pil op af.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Rytteren » fre 30 jan 2009 01:57

så lige ET spil som boxen kan vise frem .. Star Ocean: The Last Hope.

for mig at se har xboxen intet som ps3en ikke kan gøre bedre. det er min mening. vel klart når jeg ikke kan lide deres frontrunners som halo og gears of war, og er vild med et spil som Valkyria Chronicles, og glæder mig som satan til White Knight Chronicles.

for mig at se mangler ps3en kun noget ala fable.det er ikke for at lave et konfliksøgende indlæg, men når man kigger på de to lister her over spil til maskinerne. så har jeg i hvert fald en god fornemmelse i maven over de spil der kun kommer til ps3en og boxen. og her føler jeg ps3en har de bedste spil.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Pl ... on_3_games

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Xbox_360_games
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Vinterbird » fre 30 jan 2009 10:45

Scoring skrev:Ej slap dog af man.. Fuck i går amok over ingenting.. jeg hader diskussioner mellem PS3 og Xbox ligeså meget som jeg hader diskussioner mellem FCK og BIF.. jeg spørger om et helt normalt spørgsmål, hvilke gode spil der er til Xbox? Jeg har INGEN hensigt i at svine Xbox til..

I er da utrolige.. I får det til og lyde som om jeg lige har svinet jeres familie til..?


Du laver en tråd, hvori du spørger hvilke gode spil der er på Xbox 360, og du starter tråden med tre PS3 titler og en tom Xbox 360 liste. Det skriger fanboy/flame/troll tråd og absolut intet andet. Det kan du virkelig ikke komme udenom, og den her tråd vil løbe ned af den sti med 120 i timen på et eller andet tidspunkt, for hvis du gerne ville vide hvilke gode 360 spil der er, så er det jo ikke sværere end at gå ind på Metacritic og søge på de 10 bedst anmeldte titler og voila. Så slipper vi for fanboy krig, og vi slipper for tråde der ligger op til det.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron