Forum

LBP - Tråden

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

LBP - Tråden

Indlægaf qwarkqwark » søn 01 feb 2009 00:20

Nu er det vist på tide at et af de bedste spil til PS3 får sin egen tråd...
Her vil man være i stand til at diskutere og anbefale diverse LBP relaterede ting...
Samt hvilke tanker og andet man har haft mens man har spillet dette pragt eksemplar af et spil..
qwarkqwark
Niveau 3
 
Indlæg: 242


Indlægaf Bab » søn 01 feb 2009 09:15

Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf vitting » søn 01 feb 2009 14:42

Personligt forstår jeg ikke hvad folk synes er så fedt ved LBP.

Har ikke prøvet spillet, men set trailer, og for mig virker dette spil totalt intetsigende.

Hvad er det præcist som gør at dette spil er så awesome?
vitting
Niveau 0
 
Indlæg: 44
By: Holstebro


Indlægaf Vinterbird » søn 01 feb 2009 14:46

vitting skrev:Personligt forstår jeg ikke hvad folk synes er så fedt ved LBP.

Har ikke prøvet spillet, men set trailer, og for mig virker dette spil totalt intetsigende.

Hvad er det præcist som gør at dette spil er så awesome?


1. Det er en god platformer.

2. Create-Share aspektet er utroligt godt integreret og bygget på en særdeles interessant måde.

3. Det er bare i bund og grund et godt spil.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf SoulDecapitate » søn 01 feb 2009 14:54

Det er et super spil måske det bedste der er ude til ps3 lige nu.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf pauzen » søn 01 feb 2009 16:00

Er jeg den eneste der syntes at sack boy er tung i R.... som en sæk kartofler især når han skal hoppe, det har virkelig irriteret mig meget at styrringen er så tung.
Setup: SONY KDL-HX46-723 + SONY KDL-40W5500. + Sony BDP-S480 Blu-Ray Player + Denon 3808CI 7,1 + Dali Blue 7,1 + Benq 7700 HD projektor + 160" lærrede motoriseret + PS3-Fat 3.55-320GB + PS3-Slim 4.41 320GB + PSP-2004 8GB + XBOX 360 20 GB + Sony Xperia Z 2.3.5.
pauzen
Niveau 4
 
Indlæg: 520
By: København K


Indlægaf ps2010 » søn 01 feb 2009 16:14

pauzen skrev:Er jeg den eneste der syntes at sack boy er tung i R.... som en sæk kartofler især når han skal hoppe, det har virkelig irriteret mig meget at styrringen er så tung.

sack boy er 100kg du kan ikk så god hoppe med ham :D
ps2010
 
Indlæg: 668


Indlægaf Bab » søn 01 feb 2009 16:19

Med fare for at gentage mig selv, fra masser af tråde om det samme, så er LBP et spil man tager frem, når man ikke har andet.

Det er set før, og der kommer noget magen til igen.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf SoulDecapitate » søn 01 feb 2009 16:22

Jeg har godt nok ikke set et spil som LBP nogensinde. Så tror jeg ikke helt du har fattet meningen i spillet.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf TuXX » søn 01 feb 2009 16:22

vitting skrev:Personligt forstår jeg ikke hvad folk synes er så fedt ved LBP.

Har ikke prøvet spillet, men set trailer, og for mig virker dette spil totalt intetsigende.

Hvad er det præcist som gør at dette spil er så awesome?


Det er lige præcis derfor du skal prøve spillet..

Jeg tænkte også: ahhhh come on.. ud fra trailers så er det da ikke noget særligt..

Men så fandt jeg det til 200,- og tænkte jeg prøver sq.. ellers kan jeg jo sælge det igen så populært det jo er. Men fanme om det skal sælges.. hold kæft et fedt spil :D

Så prøv det.. trailers giver desværre ikke et brugbart billede for "os" tvivlere..
// Martin [6000]
Billede
TuXX
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf Bab » søn 01 feb 2009 16:41

SoulDecapitate skrev:Jeg har godt nok ikke set et spil som LBP nogensinde. Så tror jeg ikke helt du har fattet meningen i spillet.


Bare fordi vi ikke har samme mening om et spil, er ikke ensbetydende med, at jeg ikke har fattet meningen. Det er et kedeligt spil for mig. Smag og behag er heldigvis forskellig.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf Ponduus » søn 01 feb 2009 17:10

Jeg synes nu heller ikke spillet var specielt godt. Solgte det efter få dage, da det simpelthen ikke kunne underholde mig.

Single player-delen var, for at sige det lige ud, røvsyg. Multiplayer-delen var dog lidt bedre, men vil ikke være afhængig af andre, for at blive underholdt.

Hvis man er kreativ og gider bruge tid på at lave sine egne baner, er LBP nok lige sagen. Men for mig er det ikke andet end et middelmådigt platformsspil.
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf pauzen » søn 01 feb 2009 17:13

ps2010 skrev:
pauzen skrev:Er jeg den eneste der syntes at sack boy er tung i R.... som en sæk kartofler især når han skal hoppe, det har virkelig irriteret mig meget at styrringen er så tung.

sack boy er 100kg du kan ikk så god hoppe med ham :D


Men han kan nemt svæve med en lille helium ballon???
Setup: SONY KDL-HX46-723 + SONY KDL-40W5500. + Sony BDP-S480 Blu-Ray Player + Denon 3808CI 7,1 + Dali Blue 7,1 + Benq 7700 HD projektor + 160" lærrede motoriseret + PS3-Fat 3.55-320GB + PS3-Slim 4.41 320GB + PSP-2004 8GB + XBOX 360 20 GB + Sony Xperia Z 2.3.5.
pauzen
Niveau 4
 
Indlæg: 520
By: København K


Indlægaf Player_2 » søn 01 feb 2009 19:17

Ponduus skrev:Single player-delen var, for at sige det lige ud, røvsyg. Multiplayer-delen var dog lidt bedre, men vil ikke være afhængig af andre, for at blive underholdt.


Det er lige præcis det halvdelen af spillet drejer sig om, at være afhæning af at andre laver underholdning konstant.. Spillet har bare gjort det mulig i form af deres værktøj til at lave baner, Jeg synes da, det er fedt at man hver dag kan gå ind og finde en ny sjov bane, så er det da kun imponerende hvis "amatøre" har lavet disse baner
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf SoulDecapitate » søn 01 feb 2009 20:00

Bab skrev:
SoulDecapitate skrev:Jeg har godt nok ikke set et spil som LBP nogensinde. Så tror jeg ikke helt du har fattet meningen i spillet.


Bare fordi vi ikke har samme mening om et spil, er ikke ensbetydende med, at jeg ikke har fattet meningen. Det er et kedeligt spil for mig. Smag og behag er heldigvis forskellig.

Bab
Du siger du har set en masse som LBP . Hvilke spil er det da ??? jeg har ikke set noget i nærheden af det, det er jo ikke en kun et platformspil, det er jo et platform spil hvor du kan alt i .
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron