Forum

Årets PS3 spil

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Årets spil er:

Burnout Paradise
0
Ingen stemmer
Call of Duty: World at War
2
3%
Dead Space
6
10%
Fallout 3
3
5%
FIFA 09
8
13%
Grand Theft Auto IV
11
18%
Gran Turismo 5 Prologue
1
2%
LittleBigPlanet
10
16%
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
15
24%
Mirror's Edge
2
3%
MotorStorm Pacific Rift
0
Ingen stemmer
Prince of Persia
1
2%
Resistance 2
1
2%
Saint's Row 2
0
Ingen stemmer
Valkyria Chronicle
2
3%
 
Afgivne stemmer : 62

Indlægaf Anastacio » tors 01 jan 2009 16:13

Hyuuga skrev:Ja eftersom 3'eren foregår mange år før 1'eren .. og har læst om personerne i spillet inden jeg spillede 4'eren .. så ja ..

3'eren foregår mange år før 1'eren ja, men hvis du tror man bare kunne skippe spillet over og så gå i gang med 4'eren - så er jeg bange for, at du har misset hele pointen ved den kronologi.
Anastacio
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Indlægaf DertyLarsenGrind » tors 01 jan 2009 16:17

Hmm den er svær den her. Tror mit valg lander på Burnout Paradise. Er ihvertfald det spil jeg har spillet allermest. Alle opdateringerne fra Criterion spiller i den grad ind, og spillet blir større og større hele tiden.
DertyLarsenGrind
Niveau 0
 
Indlæg: 31


Indlægaf Hyuuga » tors 01 jan 2009 16:46

Anastacio skrev:
Hyuuga skrev:Ja eftersom 3'eren foregår mange år før 1'eren .. og har læst om personerne i spillet inden jeg spillede 4'eren .. så ja ..

3'eren foregår mange år før 1'eren ja, men hvis du tror man bare kunne skippe spillet over og så gå i gang med 4'eren - så er jeg bange for, at du har misset hele pointen ved den kronologi.


Hehe whatever :roll: .. Jeg har forstået historien og spiller 4'eren fordi det er fedt.
Hyuuga
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Indlægaf Anastacio » tors 01 jan 2009 16:55

Hyuuga skrev:Ja eftersom 3'eren forgår mange år før 1'eren .. og har læst om personerne i spillet inden jeg spillede 4'eren .. så ja ..


Hyuuga skrev:
Anastacio skrev:
Hyuuga skrev:Ja eftersom 3'eren foregår mange år før 1'eren .. og har læst om personerne i spillet inden jeg spillede 4'eren .. så ja ..

3'eren foregår mange år før 1'eren ja, men hvis du tror man bare kunne skippe spillet over og så gå i gang med 4'eren - så er jeg bange for, at du har misset hele pointen ved den kronologi.


Hehe whatever :roll: .. Jeg har forstået historien og spiller 4'eren fordi det er fedt.


. . Okay. Kun godt at du forstår historien før du begav dig i gang med 'Guns of the Patriots'. Så har jeg et spørgsmål. Hvad var The Boss' vision, som Big Boss og Major Zero havde tolket forskelligt? =)
Senest rettet af Anastacio tors 01 jan 2009 16:58, rettet i alt 1 gang.
Anastacio
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Indlægaf Hyuuga » tors 01 jan 2009 16:58

Så fortæl mig hvad jeg ikke ved siden jeg ikke har gennemført 3'eren ? Vil godt vædde med du ikke kan fortælle mig noget nyt .. så lad os stoppe off-topic.
Hyuuga
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Indlægaf Anastacio » tors 01 jan 2009 16:59

Hyuuga skrev:Så fortæl mig hvad jeg ikke ved siden jeg ikke har gennemført 3'eren ?

Det kan jeg for det første ikke udtale mig om og for det andet er det ikke pointen. Pointen er, at du først havde læst dig op på figurerne, og dernæst siger du har forstået historien. Så jeg antager at du har forstået historien ud fra beskrivelser af figurerne alene.

EDIT: Well.. du har stadig ikke svaret på spørgsmålet. Spøjst.

Det skal også lige tilføjes at jeg er noget gnaven i dag da jeg ikke har fået sovet.
Anastacio
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Indlægaf crockett » fre 02 jan 2009 13:46

Anastacio skrev:
Hyuuga skrev:Så fortæl mig hvad jeg ikke ved siden jeg ikke har gennemført 3'eren ?

Det kan jeg for det første ikke udtale mig om og for det andet er det ikke pointen. Pointen er, at du først havde læst dig op på figurerne, og dernæst siger du har forstået historien. Så jeg antager at du har forstået historien ud fra beskrivelser af figurerne alene.

EDIT: Well.. du har stadig ikke svaret på spørgsmålet. Spøjst.

Det skal også lige tilføjes at jeg er noget gnaven i dag da jeg ikke har fået sovet.


Og så skulle man måske ikke skrive spoilers i en tråd hvor os der ikke har gennemført det endnu ikke er advaret!!! :evil:

Nå, skidt pyt, jeg har alligevel glemt det hele når jeg skal fortsætte spillet. :lol:
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Indlægaf Anastacio » fre 02 jan 2009 13:50

crockett skrev:
Anastacio skrev:
Hyuuga skrev:Så fortæl mig hvad jeg ikke ved siden jeg ikke har gennemført 3'eren ?

Det kan jeg for det første ikke udtale mig om og for det andet er det ikke pointen. Pointen er, at du først havde læst dig op på figurerne, og dernæst siger du har forstået historien. Så jeg antager at du har forstået historien ud fra beskrivelser af figurerne alene.

EDIT: Well.. du har stadig ikke svaret på spørgsmålet. Spøjst.

Det skal også lige tilføjes at jeg er noget gnaven i dag da jeg ikke har fået sovet.


Og så skulle man måske ikke skrive spoilers i en tråd hvor os der ikke har gennemført det endnu ikke er advaret!!! :evil:

Nå, skidt pyt, jeg har alligevel glemt det hele når jeg skal fortsætte spillet. :lol:

Nu udkom Snake Eater for godt 3-4 år siden, vi kan ikke blive ved med at dække spoilers til. =)
Anastacio
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Indlægaf crockett » fre 02 jan 2009 13:52

Anastacio skrev:
crockett skrev:
Anastacio skrev:
Hyuuga skrev:Så fortæl mig hvad jeg ikke ved siden jeg ikke har gennemført 3'eren ?

Det kan jeg for det første ikke udtale mig om og for det andet er det ikke pointen. Pointen er, at du først havde læst dig op på figurerne, og dernæst siger du har forstået historien. Så jeg antager at du har forstået historien ud fra beskrivelser af figurerne alene.

EDIT: Well.. du har stadig ikke svaret på spørgsmålet. Spøjst.

Det skal også lige tilføjes at jeg er noget gnaven i dag da jeg ikke har fået sovet.


Og så skulle man måske ikke skrive spoilers i en tråd hvor os der ikke har gennemført det endnu ikke er advaret!!! :evil:

Nå, skidt pyt, jeg har alligevel glemt det hele når jeg skal fortsætte spillet. :lol:

Nu udkom Snake Eater for godt 3-4 år siden, vi kan ikke blive ved med at dække spoilers til. =)


Nope, det var også mest hvis der skulle gå sport i at blære sig mht. overraskende elementer i MGS4. :wink:
Jeg når sq ikke at spille så meget, så jeg er hele tiden håbløst bagefter... :lol:
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 26 gæster

cron