Forum

resident evil demo?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf Christian » tirs 03 feb 2009 21:03

Hvad med dig? Jeg har dig på min friends list, og du ser vist også frem til spillet :wink:
Christian
Niveau 0
 
Indlæg: 38


Indlægaf SoulDecapitate » tirs 03 feb 2009 21:04

Hvad er dit Psn ide ? synes ikke lige jeg kan mindes jeg har dig :-)
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf NiNc » tirs 03 feb 2009 22:00

får lige at vende tilbage til emnet, så syntes jeg styringen er af helvede til!!
men når det er sagt må grafikken få et godt ord med på vejen:)
Det vil nok tage et stykke tid at få styr på styringen , men det ser ud til at det er det værd;)
NiNc
Niveau 0
 
Indlæg: 23

Brugeravatar

Indlægaf Player_2 » ons 04 feb 2009 01:29

Enig med NiNc.. Jeg er slet ikke vild med styringen..
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf SoulDecapitate » ons 04 feb 2009 01:32

hmm er jeg den enester der kan lide styringen :-), synes det fungere rigtig godt. Men kan godt se det ud fra fans synspunkter, det er træls der bliver rettet i noget , som man synes var fedt nok..
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf FreakyFellini » ons 04 feb 2009 01:35

Jeg kan ikke se hvad der skulle være galt med styringen.

Hvad er det specifikt der er galt? - Er det bare fordi i ikke kan finde ud af det? :D
FreakyFellini
Niveau 3
 
Indlæg: 257


Indlægaf ps2010 » ons 04 feb 2009 01:44

sytingen er mega god
ps2010
 
Indlæg: 668


Indlægaf Christian » ons 04 feb 2009 08:54

Jeg er også helt vild med den demo, styringen passer perfekt! Soul mit PSN ID er Possible999
Christian
Niveau 0
 
Indlæg: 38


Indlægaf toa » ons 04 feb 2009 09:00

SoulDecapitate skrev:hmm er jeg den enester der kan lide styringen :-), synes det fungere rigtig godt. Men kan godt se det ud fra fans synspunkter, det er træls der bliver rettet i noget , som man synes var fedt nok..


"D"-styringen er superfed i min lille verden. Perfekt match mellem RE-serien, som jeg husker den, og moderne actiondesign uden at gå på kompromis med RE-følelsen.
toa
Niveau 0
 
Indlæg: 47

Brugeravatar

Indlægaf Bechmann » man 09 feb 2009 02:38

Jo mere jeg spiller demoen, jo mere vild bliver jeg med den. Flot grafik, og online co-op er enormt sjovt. Det virker tilpas svært (på grund af styringen) og at det er blevet mere et action spil end tidligere er kun positivt i mine øjne.

Styringen gør mig ikke noget. Efter at have prøvet det en 4-5 gange har jeg vænnet mig til det lidt langsommere tempo, og ærligt talt synes jeg det er forfriskende med et spil der ikke "run and gun" som alle andre spil efterhånden.

Capcom har tidligere lavet et af mine absolut favorit spil med Dead Rising, så jeg håber de kan gøre det igen med Resident Evil 5, hvilket jeg er ret sikker på de kan.
Bechmann
Niveau 3
 
Indlæg: 217


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 47 gæster