Forum

resident evil demo?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf POWER-XBOX360 » man 02 feb 2009 23:02

Vinterbird undskyld jeg spørger men har du dit tv sat til dymnamiske farver hvis ja så er det der dit problem ligger. for der er foreskel der er flere flotte detaljer i x360 versionen der er dog lidt fleer jaggies på xbox360 versionen men stadig så er detalje graden ca 20-35 % højere
POWER-XBOX360
Niveau 0
 
Indlæg: 28


Indlægaf Vinterbird » man 02 feb 2009 23:06

POWER-XBOX360 skrev:Vinterbird undskyld jeg spørger men har du dit tv sat til dymnamiske farver hvis ja så er det der dit problem ligger. for der er foreskel der er flere flotte detaljer i x360 versionen der er dog lidt fleer jaggies på xbox360 versionen men stadig så er detalje graden ca 20-35 % højere


Jeg har indstillet mit tv ud fra de indstillinger jeg har fået kalibreret det til med Full Color Control og Super White. Så jeg vil ikke men det kan have nogle indflydelse på at du mener der er højere detaljegrad, da de indstillingers formål kun er at sørge for den sorte og farvedybden er som den skal være.

Hvis du virkelig mener at detaljegraden er så højere, så synes jeg da helt klart du skal have et job hos Capcom. For de har tydeligvis ikke øjne til at se det, og det har resten af verden ikke, for jeg har ikke hørt nogen bitche over det før. Og jeg læser en skræmmende mængde fora og sider.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf Tech » man 02 feb 2009 23:10

Vinterbird skrev:
Tech skrev:Jeg vil nu give (POWER-XBOX360) ret i noget af det.

Jeg ved ikke hvorfor du ikke kan se forskel Rechain? Men hvis du kigger på det eksterne link, som POWER-XBOX360 har linket, så viser de faktisk meget tydeligt, hvor den grafiske forskel ligger.

Der er en høj sandsynlighed for, at PS3 demo versionen er en tidligere build af spillet, hvilket de fleste har tolket.

Derudover har dette indlæg ikke noget med konsol krigen at (PS3 vs. Xbox 360) gøre, men derimod en sammenligning af det samme spil på to forskellige platform. Det er bare lidt underligt, at de to versioner skal afvige så meget fra den grafiske synsvinkel.

Jeg håber rigtig meget på, at Capcom får styr på PS3 versionen. Der er jo større potentiale i PS3 platformen, som vi alle nok ved. Så derfor burde PS3 versionen jo, at være bedre grafisk stillet end X360 versionen.


Er det ikke lidt selvmodsigende at sige det ikke hører til under konsolkrigen, hvor derefter at proklamere at PS3 er den definitivt kraftigste konsol, når du har en hel spilindustri der ved uendeligt mere om det end dig der siger de er nøjagtig ens?


Ja, Capcom har selv nævnt, at begge versioner er ens. De hentyder nok til den fulde version af spillet. Vi snakker om demoen, så jeg kan ikke forstå, hvorfor du ikke bruger dine øjne i stedet for, citere hvad spiludviklere (Capcom) har skrevet rundt omkring på nettet. Ekstrem PS3 fanboys vil selvfølgelig benægte, at X360 versionen ser bedre ud, og omvendt. Derfor bliver man nødt til, at være neutral, når en grafik sammenligning finder sted.

Jeg proklamere ikke for PS3. At PlayStation 3 er den kraftigste konsol er en fakta, og ikke en indbildning eller bare min mening om konsolkrigen. Det er noget alle ved, også X360 fanboys, som altid vil nægte det, men de ved det stadig, selvom de ikke udtaler det.

Når jeg kommenterer disse ting, er det ikke fordi jeg i dette tilfælde holder med hverken PS3 eller Xbox 360. Jeg prøver at udtale mig om mit indtryk af spillet, og hvad jeg har set, og ikke hvad spilindustrien har sagt med deres fremtidige udtalelser om, i dette tilfælde, at versionerne er ens.
Tech
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Indlægaf Vinterbird » man 02 feb 2009 23:14

Tech skrev:
Vinterbird skrev:
Tech skrev:Jeg vil nu give (POWER-XBOX360) ret i noget af det.

Jeg ved ikke hvorfor du ikke kan se forskel Rechain? Men hvis du kigger på det eksterne link, som POWER-XBOX360 har linket, så viser de faktisk meget tydeligt, hvor den grafiske forskel ligger.

Der er en høj sandsynlighed for, at PS3 demo versionen er en tidligere build af spillet, hvilket de fleste har tolket.

Derudover har dette indlæg ikke noget med konsol krigen at (PS3 vs. Xbox 360) gøre, men derimod en sammenligning af det samme spil på to forskellige platform. Det er bare lidt underligt, at de to versioner skal afvige så meget fra den grafiske synsvinkel.

Jeg håber rigtig meget på, at Capcom får styr på PS3 versionen. Der er jo større potentiale i PS3 platformen, som vi alle nok ved. Så derfor burde PS3 versionen jo, at være bedre grafisk stillet end X360 versionen.


Er det ikke lidt selvmodsigende at sige det ikke hører til under konsolkrigen, hvor derefter at proklamere at PS3 er den definitivt kraftigste konsol, når du har en hel spilindustri der ved uendeligt mere om det end dig der siger de er nøjagtig ens?


Ja, Capcom har selv nævnt, at begge versioner er ens. De hentyder nok til den fulde version af spillet. Vi snakker om demoen, så jeg kan ikke forstå, hvorfor du ikke bruger dine øjne i stedet for, citere hvad spiludviklere (Capcom) har skrevet rundt omkring på nettet. Ekstrem PS3 fanboys vil selvfølgelig benægte, at X360 versionen ser bedre ud, og omvendt. Derfor bliver man nødt til, at være neutral, når en grafik sammenligning finder sted.

Jeg proklamere ikke for PS3. At PlayStation 3 er den kraftigste konsol er en fakta, og ikke en indbildning eller bare min mening om konsolkrigen. Det er noget alle ved, også X360 fanboys, som altid vil nægte det, men de ved det stadig, selvom de ikke udtaler det.

Når jeg kommenterer disse ting, er det ikke fordi jeg i dette tilfælde holder med hverken PS3 eller Xbox 360. Jeg prøver at udtale mig om mit indtryk af spillet, og hvad jeg har set, og ikke hvad spilindustrien har sagt med deres fremtidige udtalelser om, i dette tilfælde, at versionerne er ens.


Vi kan tage resten af PS3 V.S. 360 teknik diskussionen over PB hvis du kan svare på følgende:

- Hvis PS3 er kraftigere, hvorfor siger alle så de er lige kraftige?
- Kilde?
- Hvem siger det?
- Hvorfor er den kraftigere, bedre og mere sexet?
- Spilindustrien omfatter folk som udviklere, journalister og lignende. Og alle disse personer ved mere om de her ting end du nogensinde kommer til, eftersom de har gjort det i flere årtier og lever af det.


On topic: Af hvad jeg har set, så oplever jeg ikke mærkbar forskel mellem de to udgaver, og de sammenligningsvideoer jeg har set har heller ikke overbevist mig om at der er en mærkbar forskel.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf Tech » man 02 feb 2009 23:35

Vinterbird skrev:
Tech skrev:
Vinterbird skrev:
Tech skrev:Jeg vil nu give (POWER-XBOX360) ret i noget af det.

Jeg ved ikke hvorfor du ikke kan se forskel Rechain? Men hvis du kigger på det eksterne link, som POWER-XBOX360 har linket, så viser de faktisk meget tydeligt, hvor den grafiske forskel ligger.

Der er en høj sandsynlighed for, at PS3 demo versionen er en tidligere build af spillet, hvilket de fleste har tolket.

Derudover har dette indlæg ikke noget med konsol krigen at (PS3 vs. Xbox 360) gøre, men derimod en sammenligning af det samme spil på to forskellige platform. Det er bare lidt underligt, at de to versioner skal afvige så meget fra den grafiske synsvinkel.

Jeg håber rigtig meget på, at Capcom får styr på PS3 versionen. Der er jo større potentiale i PS3 platformen, som vi alle nok ved. Så derfor burde PS3 versionen jo, at være bedre grafisk stillet end X360 versionen.


Er det ikke lidt selvmodsigende at sige det ikke hører til under konsolkrigen, hvor derefter at proklamere at PS3 er den definitivt kraftigste konsol, når du har en hel spilindustri der ved uendeligt mere om det end dig der siger de er nøjagtig ens?


Ja, Capcom har selv nævnt, at begge versioner er ens. De hentyder nok til den fulde version af spillet. Vi snakker om demoen, så jeg kan ikke forstå, hvorfor du ikke bruger dine øjne i stedet for, citere hvad spiludviklere (Capcom) har skrevet rundt omkring på nettet. Ekstrem PS3 fanboys vil selvfølgelig benægte, at X360 versionen ser bedre ud, og omvendt. Derfor bliver man nødt til, at være neutral, når en grafik sammenligning finder sted.

Jeg proklamere ikke for PS3. At PlayStation 3 er den kraftigste konsol er en fakta, og ikke en indbildning eller bare min mening om konsolkrigen. Det er noget alle ved, også X360 fanboys, som altid vil nægte det, men de ved det stadig, selvom de ikke udtaler det.

Når jeg kommenterer disse ting, er det ikke fordi jeg i dette tilfælde holder med hverken PS3 eller Xbox 360. Jeg prøver at udtale mig om mit indtryk af spillet, og hvad jeg har set, og ikke hvad spilindustrien har sagt med deres fremtidige udtalelser om, i dette tilfælde, at versionerne er ens.


Vi kan tage resten af PS3 V.S. 360 teknik diskussionen over PB hvis du kan svare på følgende:

- Hvis PS3 er kraftigere, hvorfor siger alle så de er lige kraftige?
- Kilde?
- Hvem siger det?
- Hvorfor er den kraftigere, bedre og mere sexet?
- Spilindustrien omfatter folk som udviklere, journalister og lignende. Og alle disse personer ved mere om de her ting end du nogensinde kommer til, eftersom de har gjort det i flere årtier og lever af det.


On topic: Af hvad jeg har set, så oplever jeg ikke mærkbar forskel mellem de to udgaver, og de sammenligningsvideoer jeg har set har heller ikke overbevist mig om at der er en mærkbar forskel.


Hvorfor er den kraftigere? Det handler ikke om, hvem der har sagt det. Som jeg nævnte tidligere, Xbox fanboys benægter, at PS3 er kraftigere og omvendt. Derfor vil man aldrig komme frem til nogen fornuftig løsning på den måde. Det korrekte og mest tydlige svar kan ses på de spil, som kommer her i fremtiden. Se dig omkring, hvad der kommer, spil som Uncharted 2, God of War III og Killzone 2 er bare nogle af de spil, som viser, hvad PS3 kan. Enig?

Derudover tror jeg stadig ikke på, at du bruger dine øjne ordentlig. Du bliver ved med, at relatere det til udtalelser og andre former for medie af journalister og andre for spilindustrien, som har været så heldige, at se en meget nyere build af RE5 spillet, og hvor det garanteret ser ens ud.

PS:
Jeg snakker stadig om demoen, som er udkommet i dag, hvor svært kan det være at forstå?
Tech
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Indlægaf baunevej » tirs 03 feb 2009 10:00

Jeg har både xbox360 og playstation, og dem der kan se forskel på versionerne er efter min mening i stand til og se om en myg mangler et ben på en kilometers afstand.
Begee steder ser den rigtig godt ud, xbox versionen har flere glitches, men det advares der også om da det jo er en demo og ikke det færdige produkt.
Stort set hver gang der kommer en multiplayer titel kommer denne diskution, og i 9 ud af 10 tilfælde hvis ikke mere, er det flueknepperi som ingen vil ligge mærke til om nogen omstændigheder.
Køb spillet til den konsol i fortrækker hvad enten det er xbox eller ps3, personligt vælger jeg ps3 versionen pga controlleren som eneste grund.

m.v.h baunevej
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Indlægaf SoulDecapitate » tirs 03 feb 2009 12:11

Efter længere tid overvejelser valgte jeg også PS3 versionen. Fordi jeg synes det ville være lidt kikset og have xbox 360 version da jeg ikke har en xbox :-). Ej hvor er det latterligt og sidde og læse de tråde hver gang der kommer et godt spil til både xbox og ps3. Køb nu bare spillet og hyg jer, har det ene spil 3 farver mere end det andet who cares.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Player_2 » tirs 03 feb 2009 12:51

SoulDecapitate skrev:Efter længere tid overvejelser valgte jeg også PS3 versionen. Fordi jeg synes det ville være lidt kikset og have xbox 360 version da jeg ikke har en xbox :-). Ej hvor er det latterligt og sidde og læse de tråde hver gang der kommer et godt spil til både xbox og ps3. Køb nu bare spillet og hyg jer, har det ene spil 3 farver mere end det andet who cares.


Hehe ja, du har ret.. I dit tilfælde ville jeg nok også vælge PS3 Versionen
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf baunevej » tirs 03 feb 2009 13:08

SoulDecapitate skrev:Efter længere tid overvejelser valgte jeg også PS3 versionen. Fordi jeg synes det ville være lidt kikset og have xbox 360 version da jeg ikke har en xbox :-). Ej hvor er det latterligt og sidde og læse de tråde hver gang der kommer et godt spil til både xbox og ps3. Køb nu bare spillet og hyg jer, har det ene spil 3 farver mere end det andet who cares.


Hehe :lol: god humor der:-), og er i øvrigt enig.

m.v.h baunevej
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Indlægaf crockett » tirs 03 feb 2009 13:36

SoulDecapitate skrev:Efter længere tid overvejelser valgte jeg også PS3 versionen. Fordi jeg synes det ville være lidt kikset og have xbox 360 version da jeg ikke har en xbox :-). Ej hvor er det latterligt og sidde og læse de tråde hver gang der kommer et godt spil til både xbox og ps3. Køb nu bare spillet og hyg jer, har det ene spil 3 farver mere end det andet who cares.


Ha ha. Den sidder lige i skabet! :wink:
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Indlægaf arnel925 » tirs 03 feb 2009 17:22

Har lige prøvet demo, og det er ikke lige et spil for mig, blev kedeligt efter 2 min synes jeg selv, aldrig været fan af RE spil. Så den kommer sku ikke til at ligge på min hylde desværre, synes også styringen er dårlig, de har prøvet med GOW cam men synes ikke det lykkeds.... kan ikke se noget som helst specielt ved dette spil desværre.
arnel925
Niveau 4
 
Indlæg: 422


Indlægaf SoulDecapitate » tirs 03 feb 2009 17:40

Jeg har heller aldrig været til resi serien , kun 4eren på wii synes jeg var fed pga af wiimoten. Men resi 5 ser for fedt ud, det er jeg nød til og eje.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf HOK » tirs 03 feb 2009 18:48

Syntes det er blevet lidt for meget skyde spil i forhold til de første udgaver
men stadivæk et rimelig ok spil ud fra demoen at dømme
Billede
HOK
Niveau 1
 
Indlæg: 88
By: Ikast


Indlægaf Christian » tirs 03 feb 2009 20:23

Spillede lige Co-op og det er godt nok fedt! Håber bare jeg kan finde nogen at spille det med :(
Christian
Niveau 0
 
Indlæg: 38


Indlægaf SoulDecapitate » tirs 03 feb 2009 20:32

Du kan jo altid søge efter spiller her inde :-) , mon ikke der er en enkelt eller 2 der gerne vil være med
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron