Erroneus skrev:Det kører låst 30 på PS5, hvor det på PS4 svingede lidt op og ned og på PS4 Pro også havde udfald, så det hjælper.
Men ud over det, så skal man slå spillets deadzone fra og skrue op for følsomheden på stick controls, det hjælper enormt, fordi som standard er det meget sluggish ja.
Jeg regner med vi ser en PS5 udgave et eller andet tidspunkt næste år, når de har fået GTA V og GTA Online ud til PS5 her senere i år.
Dasiima skrev:Er der forskel på at køre spillet igennem en ekstern hdd eller direkte fra PS5'erens hdd ift. performance? Er gået i gang med Red Dead Online igen.
Havde helt glemt hvor fantastisk en følelse der er at ride på hest.
Erroneus skrev:Det kører låst 30 på PS5, hvor det på PS4 svingede lidt op og ned og på PS4 Pro også havde udfald, så det hjælper.
Men ud over det, så skal man slå spillets deadzone fra og skrue op for følsomheden på stick controls, det hjælper enormt, fordi som standard er det meget sluggish ja.
Jeg regner med vi ser en PS5 udgave et eller andet tidspunkt næste år, når de har fået GTA V og GTA Online ud til PS5 her senere i år.
HEADSTAR skrev:Hvilke pistol er den beste. Den jeg bruger skal lades ved dobbelt tryk på R2 knappen og er yderst irriterende.
HEADSTAR skrev:
Hvor fra ved jeg hvor jeg kan sælge alle de ting her.
HEADSTAR skrev:Ahh det hade jeg ikke lige lagt mærke til. Tak for hjælpen
Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster