Forum

ea danmark

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

ea danmark

Indlægaf ps2010 » fre 06 feb 2009 15:40

Obs vi anbefaler at i altid ligger deres konsol ned når i benytter den
vi oplever ofte fejl og skader på spil hvor konsollen har stået op
dette skyldes at skiven bliver riset ved de mindste rystelser under afspilning
stå din ps3 oP?? :D
ps2010
 
Indlæg: 668


Indlægaf SoulDecapitate » fre 06 feb 2009 15:44

Min ligger ned nu men den stod op før, har ikke haft nogle problemer med de står op. Men sådan som mit sæt op er nu er den nød til og ligge ned.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf ps2010 » fre 06 feb 2009 15:47

SoulDecapitate skrev:Min ligger ned nu men den stod op før, har ikke haft nogle problemer med de står op. Men sådan som mit sæt op er nu er den nød til og ligge ned.

ok dvd kan ikk riset vis din ps3 stå op?? det tro ikk på :D
ps2010
 
Indlæg: 668


Indlægaf SoulDecapitate » fre 06 feb 2009 15:51

Ikke en eneste af mine spil har en ridse så nej :-)
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf ps2010 » fre 06 feb 2009 15:57

SoulDecapitate skrev:Ikke en eneste af mine spil har en ridse så nej :-)


ok det har ea danmark skiver til mig
ps2010
 
Indlæg: 668


Indlægaf SoulDecapitate » fre 06 feb 2009 15:59

Men det er rigtig nok den mindste rystelse kan lave en ridse. Så det er altid bedst og have sin konsol til og ligge ned. Men skal den står skal man jo bare sørge for den står et ordenlig sted , så det ikke sker.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf FunteXDK » fre 06 feb 2009 16:02

Er det EA der siger det eller?

- Personligt så STÅR min PS3 op men har købt en stand til den så den ikke kan vælte eller rokke frem og tilbage... - Det med ridsede disce når den står op har jeg ikke oplevet, kun på en xbox360 og der kan man også høre hvis det sker... - Den stod og om min kat fik lige prikket til den så den vippede lidt, også var det spil færdig...

- Så skiftede jeg så til ps3 og det eneste min kat kan gøre er at tænde den når den lige er henne og snuse til den med næsen... dette sker et par gange om ugen :)

- ´Nå, ja... Hvis nogle skulle have interesse så har jeg den V-stand fra 4Gamers hvor der bla. også er 2 ekstra USB porto og et fedt blåt glow
-Link: http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASI ... 2OTA308516
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf ps2010 » fre 06 feb 2009 16:04

SoulDecapitate skrev:Men det er rigtig nok den mindste rystelse kan lave en ridse. Så det er altid bedst og have sin konsol til og ligge ned. Men skal den står skal man jo bare sørge for den står et ordenlig sted , så det ikke sker.

ok mit fifa2009 kan ikk spil nu
har få mega riset i :(
kan få ny for 100kr fra ea :D
ps2010
 
Indlæg: 668


Indlægaf ps2010 » fre 06 feb 2009 17:42

FunteXDK skrev:Er det EA der siger det eller?

- Personligt så STÅR min PS3 op men har købt en stand til den så den ikke kan vælte eller rokke frem og tilbage... - Det med ridsede disce når den står op har jeg ikke oplevet, kun på en xbox360 og der kan man også høre hvis det sker... - Den stod og om min kat fik lige prikket til den så den vippede lidt, også var det spil færdig...

- Så skiftede jeg så til ps3 og det eneste min kat kan gøre er at tænde den når den lige er henne og snuse til den med næsen... dette sker et par gange om ugen :)

- ´Nå, ja... Hvis nogle skulle have interesse så har jeg den V-stand fra 4Gamers hvor der bla. også er 2 ekstra USB porto og et fedt blåt glow
-Link: http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASI ... 2OTA308516

ja ea
ps2010
 
Indlæg: 668



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron