Forum

Bedste Grafik 2008

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Hvad er det flotteste spil i 2008?

Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
22
33%
Prince of Persia
2
3%
LittleBigPlanet
9
13%
Gears of War 2
1
1%
Gran Turismo 5: Prologue
10
15%
Mirror's Edge
1
1%
Grand Theft Auto IV
3
4%
Crysis Warhead
5
7%
Burnout Paradise
2
3%
Far Cry 2
12
18%
 
Afgivne stemmer : 67

Indlægaf FreakyFellini » tors 01 jan 2009 14:15

Anastacio skrev:
Martin1454 skrev:Far Cry 2 eller mgs4... hmm... i far cry syntes jeg gameplay´et er flot, men MGS4 mellem film er super! og gameplayet er ok.... svært syntes jeg....

Gameplay = in-game grafik.
Mellem fil = Filmsekvenser / Mellemsekvenser

Bare så folk ikke bliver forvirret. Far Cry 2 er bestemt flot, mens Metal Gear Solid 4's filmsekvenser køre med in-engine grafik.


Jeg syntes nu altid det er den grafik der er, når man spiller spillet, at det skal bedømmes på.

Så selvom der tit bliver sagt at video-sekvenserne er in-game grafik, syntes jeg nu godt man kan se en forskel på dem og når man sidder og spiller det selv.
FreakyFellini
Niveau 3
 
Indlæg: 257


Indlægaf Anastacio » tors 01 jan 2009 16:09

FreakyFellini skrev:
Anastacio skrev:
Martin1454 skrev:Far Cry 2 eller mgs4... hmm... i far cry syntes jeg gameplay´et er flot, men MGS4 mellem film er super! og gameplayet er ok.... svært syntes jeg....

Gameplay = in-game grafik.
Mellem fil = Filmsekvenser / Mellemsekvenser

Bare så folk ikke bliver forvirret. Far Cry 2 er bestemt flot, mens Metal Gear Solid 4's filmsekvenser køre med in-engine grafik.


Jeg syntes nu altid det er den grafik der er, når man spiller spillet, at det skal bedømmes på.

Så selvom der tit bliver sagt at video-sekvenserne er in-game grafik, syntes jeg nu godt man kan se en forskel på dem og når man sidder og spiller det selv.

Men det var slet ikke det vi snakkede om. . vi snakkede om in-engine.
Anastacio
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Indlægaf FreakyFellini » tors 01 jan 2009 16:50

Er det ikke det samme?
FreakyFellini
Niveau 3
 
Indlæg: 257


Indlægaf Anastacio » tors 01 jan 2009 17:01

FreakyFellini skrev:Er det ikke det samme?

Nej. In-engine bruger motoren fra gameplayet, men kan have nogle touched-up effekter som lys og skygge.
Anastacio
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Indlægaf FreakyFellini » tors 01 jan 2009 17:20

Anastacio skrev:
FreakyFellini skrev:Er det ikke det samme?

Nej. In-engine bruger motoren fra gameplayet, men kan have nogle touched-up effekter som lys og skygge.


Jo tak. Så lærte jeg også noget idag.. :)
FreakyFellini
Niveau 3
 
Indlæg: 257


Indlægaf Rechain » tors 01 jan 2009 17:21

Siden MGS4 er GOTY efter min mening, så må det være dét :)
GT5 (Prologue) er også ekstremt nize lavet, ingen tvivl der.

Men det hele i MGS4 er så vanvittigt flot gennemført! MGS4!

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Indlægaf SaaN » fre 02 jan 2009 00:06

Hvis jeg kun tænker på grafikken vinder MGS helt klart i min bog. Synes det er så ufatteligt flot, når der kommer close-ups på Snake eller andre personer. Ja, selv de masse-producerede fjender er flot lavet.

Jeg vil dog sige at jeg ikke har set GT: Prologue.
SaaN
Niveau 2
 
Indlæg: 113


Indlægaf motZ » fre 02 jan 2009 01:02

Min stemme faldt på Far Cry 2, da det var det spil med bedst grafik af dem jeg har prøvet af valgmulighederne.
motZ
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Indlægaf Diz- » fre 02 jan 2009 11:42

hvor er dead space?
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf bjaelkesex » fre 02 jan 2009 14:58

Dead Space lyder bedre end det ser ud (og ville/burde også vinde en lignende afstemning om "Bedste Lyd 2008").
bjaelkesex
Niveau 2
 
Indlæg: 149
By: Esbjerg


Indlægaf SoulDecapitate » fre 02 jan 2009 15:44

hvis far cry 2 er på listen kan Dead space vel også komme på
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Merach » fre 02 jan 2009 16:29

HVEM i fanden har stemt på mirrors edge og burnout? de spil var da grimme..

KLART GT5 prologue eller MGS4
Merach
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Indlægaf bjaelkesex » fre 02 jan 2009 16:35

Merach skrev:HVEM i fanden har stemt på mirrors edge og burnout? de spil var da grimme..

KLART GT5 prologue eller MGS4
´
Det hedder smag. Jeg foretrækker klart miljøet i Burnout frem for GT5P. Sidstnævnte var simpelthen for sterilt. At et spil gengiver virkeligheden bedst mulig, er ikke ensbetydende med, at det er flot. Stilen har også meget at sige.
bjaelkesex
Niveau 2
 
Indlæg: 149
By: Esbjerg


Indlægaf Scoring » fre 02 jan 2009 16:42

Min stemme gik til Far cry 2.. Det var utrolig flot grafik, når man kørte igennem junglen med en solopgang fremad, det er bare VILDT flot.. :)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Anastacio » fre 02 jan 2009 17:23

Hele problemet med denne tråd/afstemning er, at den fra start blot nævnte 'GRAFIK' og 'FLOTTESTE'. De to ord er ikke så sigende som først antaget. For grafik er så meget mere end det ydre. Det kommer både ned til det artistiske, animationer, teksturer, draw-distances, sterile miljøer, framerate og så meget mere der skal tages op til vurdering inden man kaster en stemme. Derfor kan nogle stemmer gå imod strømmen og netop lande på et spil som Burnout Paradise i stedet for et spil som Gran Turismo 5: Prologue. =)
Anastacio
Niveau 4
 
Indlæg: 353


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster