Forum

2009

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf SaaN » tors 01 jan 2009 16:43

Mafia glæder jeg mig hvertfald til. Uncharted har jeg, af en eller anden grund, aldrig fået prøvet. Det nye skal nok i kurven så.

Ellers har jeg ikke det store overblik over spilåret '09, men der kommer helt sikkert nogle flotte og fantastiske spil!
SaaN
Niveau 2
 
Indlæg: 113


Indlægaf Anastacio » tors 01 jan 2009 17:02

Sætter min tro på at Mafia II lever op til forventningerne. Min ven sidder netop i Tjekkiet (godt nok har han juleferie) og arbejde på den sidste mission i spillet. =)
Anastacio
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Indlægaf Laffer » tors 01 jan 2009 20:25

08 bliver i min øjne svært at slå.

GTA4, MGS4, LBP, Dead Space, Fallout 3.

Alle super titler.

Indtil videre er det Killzone 2, Skate 2, Uncharted 2 og GOW 3 som jeg ved jeg skal have i det nye år.
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Indlægaf Ostemad » tors 01 jan 2009 21:20

Glæder mig selvfølgelig til mange af de titler der er blevet nævnt. Udover dem, vil jeg da lige nævne Bioshock 2 og assassins creed 2.


Anastacio skrev:Sætter min tro på at Mafia II lever op til forventningerne. Min ven sidder netop i Tjekkiet (godt nok har han juleferie) og arbejde på den sidste mission i spillet. =)


WHAT! Du har ikke lige lidt eksklusivt info til pslife, i anledningen af sidens åbning? :lol:
alt vil være guld værd :D
Ostemad
Niveau 0
 
Indlæg: 15


Indlægaf Anastacio » tors 01 jan 2009 21:45

Ostemad skrev:Glæder mig selvfølgelig til mange af de titler der er blevet nævnt. Udover dem, vil jeg da lige nævne Bioshock 2 og assassins creed 2.


Anastacio skrev:Sætter min tro på at Mafia II lever op til forventningerne. Min ven sidder netop i Tjekkiet (godt nok har han juleferie) og arbejde på den sidste mission i spillet. =)


WHAT! Du har ikke lige lidt eksklusivt info til pslife, i anledningen af sidens åbning? :lol:
alt vil være guld værd :D

Jeg ved faktisk ikke så meget mere end mange andre, da det er svært at snakke omkring sig om spil der har langt til en udgivelse igen. Jeg ved dog at Mafia II har været under udvikling end, hvad de fleste tror - faktisk i nogle år.

Og grunden til at der skulle gå så lang tid var, at en trafisk hændelse forhindrede projektet i at kunne få det grønne lys. I retningen af trusler.
Anastacio
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Indlægaf FreakyFellini » fre 02 jan 2009 00:47

Ostemad skrev:Glæder mig selvfølgelig til mange af de titler der er blevet nævnt. Udover dem, vil jeg da lige nævne Bioshock 2 og assassins creed 2.



Kommer Assassin's Creed 2 i 2009? :o
FreakyFellini
Niveau 3
 
Indlæg: 257


Indlægaf Tech » fre 02 jan 2009 10:34

Der er ikke noget, som er sikkert omkring Assassin's Creed 2.

Men I skal ikke glemme Resident Evil 5, det bliver alt for vildt. Derudover kommer Tekken 6, og Final Fantasy 13 også her i 2009.
Jeg synes der kommer federe spil i 2009 end der gjorde i 2008.
Tech
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Indlægaf SoulDecapitate » fre 02 jan 2009 10:39

ups ja Resident evil 5 , den kommer jo snart :-)
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Anastacio » fre 02 jan 2009 11:07

For mig er Resident Evil 5 indtil videre nu bare Resident Evil 4 i nye klæder og tilsæt så en coop funktion. Jeg tror nu heller ikke på at vi får Final Fantasy XIII at se før 2010. Demoen kommer først til marts og så er det fulde spil måske ude i Japan til sommer, men en Europa udgivelse har jeg godt nok svært ved at se.
Anastacio
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Indlægaf FreakyFellini » fre 02 jan 2009 11:50

Kommer FFXIII demoen til EU-PSN til marts, eller er det kun orienten der får det at smage?
FreakyFellini
Niveau 3
 
Indlæg: 257


Indlægaf Anastacio » fre 02 jan 2009 11:55

FreakyFellini skrev:Kommer FFXIII demoen til EU-PSN til marts, eller er det kun orienten der får det at smage?

Kun Japan og i et begrænset antal.
Anastacio
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Indlægaf bjaelkesex » fre 02 jan 2009 14:56

Man kan vist vinde adgang til demoen i næste nummer af Famitsu i form af en kode.
bjaelkesex
Niveau 2
 
Indlæg: 149
By: Esbjerg


Indlægaf Juulsgaard » fre 02 jan 2009 15:01

Jeg håber virkelig at Final Fantasy XIII kommer. Jeg trænger til et japansk rollespil jeg kan fordybe mig i, men måske må jeg nøjes med White Knight Chronicles.
Jeg glæder mig også til Gran Turismo V og så får Seabass forhåbentligt lavet en nxt-gen version af Pro Evolution Soccer (Han lovede, eftersom 2008 var en katastrofe, at 2010 ville være en rigtig Next-gen-version.)
Juulsgaard
Niveau 0
 
Indlæg: 19


Indlægaf bjaelkesex » fre 02 jan 2009 15:06

Juulsgaard skrev:Jeg håber virkelig at Final Fantasy XIII kommer. Jeg trænger til et japansk rollespil jeg kan fordybe mig i, men måske må jeg nøjes med White Knight Chronicles.
Jeg glæder mig også til Gran Turismo V og så får Seabass forhåbentligt lavet en nxt-gen version af Pro Evolution Soccer (Han lovede, eftersom 2008 var en katastrofe, at 2010 ville være en rigtig Next-gen-version.)

Efter at have læst en god håndfuld portion førstehåndsindtryk fra japanske medier og nørder mener jeg ikke, at du skal nøjes. De virker imponeret over spillet og det lever angiveligt op til hypen.
bjaelkesex
Niveau 2
 
Indlæg: 149
By: Esbjerg


Indlægaf Juulsgaard » fre 02 jan 2009 15:15

[/quote]
Efter at have læst en god håndfuld portion førstehåndsindtryk fra japanske medier og nørder mener jeg ikke, at du skal nøjes. De virker imponeret over spillet og det lever angiveligt op til hypen.[/quote]

Det glæder mig virkelig at høre. Jeg havde læst på Playstadium.dk at de var blevet lidt lunkne over det -men jeg håber da virkelig at det bliver godt.
Juulsgaard
Niveau 0
 
Indlæg: 19


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster