Forum

hjælp til spil!

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

hjælp til spil!

Indlægaf fengis » ons 11 feb 2009 21:25

Hej alle sammen, jeg har brug for jeres hjælp. (:

Det er fordi at jeg her for nogle måneder siden købte bioshock. Og da jeg så havde gennemført det, solgte jeg det så, problemet er at det var det bedste spil i min mening jeg nogensinde har haft.. Derfor vil jeg spørge jer om i synes det kan betale sig at købe det igen? Mange vil nok sige det er op til mig selv, men jeg ville gerne høre meningen fra nogen der kunne fortælle mig om det havde genspilningsværdi, altså om det er værd at gennemføre det flere gange?

Andet spørgsmål:
Jeg har kigget lidt på killzone 2, og har spillet demoen rimelig meget. Og så ville jeg igen spørge jer om det kunne betale sig at bytte COD4:Modern Warfare og Motorstorm: Pacific rift, for så at få killzone 2 til langt billigere penge?

På forhånd tak
fengis
Niveau 2
 
Indlæg: 143


Indlægaf SoulDecapitate » ons 11 feb 2009 21:34

Ja Vedr Bioshock , synes jeg valget er dig eget. Personligt købte jeg selv Uncharted tilbage i sin tid da jeg simpelhen ikke kunne undvære det da det ikke stod på min reol. Til dit andet Spørgsmål synes jeg det ville være dumt og bytte Cod4 og motorstorm pacific rift for killzone 2....
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf fengis » ons 11 feb 2009 21:36

okay mange tak, specielt det med killzone var jeg i tvivl om, men jeg køber bioshock
Yndlingsspil: Uncharted 1 og 2
fengis
Niveau 2
 
Indlæg: 143


Indlægaf andeo1707 » ons 11 feb 2009 22:21

BioShock er værd at have i samlingen, jeg sælger min promo version, men den er du måske ikke interesseret i...

Killzone: Nej, de to spil har for høj værdi og du kan finde killzone 2 til ca. 300 kr på shopto.net ....
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster