Forum

Shaun White Snowboarding

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Shaun White Snowboarding

Indlægaf fengis » tirs 17 feb 2009 19:25

Hej,

Jeg har kigget lidt på Spillet Shaun White snowboarding. Og jeg kunne i bund og grund bare godt tænke mig at vide om det er noget værd, da det fangede min interesse, men man kan jo aldrig vide sig sikker på om det er godt eller ej så nu spørger jeg jer.

Er det godt eller ej?
fengis
Niveau 2
 
Indlæg: 143


Indlægaf SoulDecapitate » tirs 17 feb 2009 19:26

Det er et super spil , og jeg vil kalde den en simulation af snowboarding. Til tider kan det godt være svært( for en noob som mig) men i bund og grund er det et rigtig godt spil.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf fengis » tirs 17 feb 2009 19:29

SoulDecapitate skrev:Det er et super spil , og jeg vil kalde den en simulation af snowboarding. Til tider kan det godt være svært( for en noob som mig) men i bund og grund er det et rigtig godt spil.


kan jeg ikke få lidt at vide om hvordan online gameplayet er? kan man unlocke nye ting, og er der et levelsystem? eller noget helt andet?
fengis
Niveau 2
 
Indlæg: 143


Indlægaf SoulDecapitate » tirs 17 feb 2009 19:32

har faktisk ikke prøvet det så meget. Har kun lige fået det for en 14 dages tid siden. Men jeg er sikker på der nok skal komme et lidt mere dybde gående svar fra en anden :-)
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf FreakyFellini » ons 18 feb 2009 00:13

Jeg har ladet mig fortælle at det ikke er noget værd, med mindre man har en Wii. Og det jeg har prøvet at det, virker heller ikke synderligt imponerende... Og jeg elsker ellers snowboard spil, men jeg syntes ikke rigtigt at der er noget godt i sigte til PS3'en.
Jeg udfordrer dig!!!! --> http://hanniste.mybrute.com<--Jeg udfordrer dig!!!!
FreakyFellini
Niveau 3
 
Indlæg: 257



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster