Forum

Killzone 2 VS Street fighter IV

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Killzone 2 VS Street fighter IV

Indlægaf fengis » man 23 feb 2009 20:53

hvad skal jeg købe? jeg er i tvivl, da jeg har andre fpsspil, som call of duty 4 og bioshock, er der så nok variation i killzone 2 til at jeg burde købe det? eller skal jeg købe SFIV? hvad synes i?
fengis
Niveau 2
 
Indlæg: 143


Indlægaf SoulDecapitate » man 23 feb 2009 20:54

Det er jo op til dig selv , lige sådan PT ligner killzone 2 et spil der pisser på cod 4 :-) , men det er jo en smags sag
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf tigerdyret » man 23 feb 2009 21:05

Det er efter min overbevisning fuldstændigt umuligt at vælge det ene fremfor det andet - Du skal købe begge to, den er bare ikke længere :wink:
tigerdyret
Niveau 4
 
Indlæg: 561

Brugeravatar

Indlægaf Vinterbird » man 23 feb 2009 21:07

Er du til fightere? Så køb SF4?

Syntes du Killzone 2 demoen var hysterisk fed og du bare må have mere af det? Så køb Killzone 2.

Begge spil bør ejes, men find ud af hvad du er ved at dø efter at spille mest lige nu.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf Diz- » man 23 feb 2009 22:07

har street og henter kz2 på onsdag. man bliver næsten nød til at have begge. Hvis jeg dog skulle vælge så ville jeg alligevel klart vælge kz..
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf BingoDK » man 23 feb 2009 23:03

Hælder også mest til KZ2, men man er næsten nødt til at have begge i samlingen, uden tvivl.
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf Blade dk » man 23 feb 2009 23:10

SoulDecapitate skrev:lige sådan PT ligner killzone 2 et spil der pisser på cod 4 :-)


sådan du mener her :D Billede

(ja har lige bikset den sammen )
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Re: Killzone 2 VS Street fighter IV

Indlægaf Core » man 23 feb 2009 23:14

fengis skrev:er der så nok variation i killzone 2 til at jeg burde købe det?

Nej - Der er MEGET lidt variation i banedesignet, og kampagnen er kortere end både COD4 og Bioshock.
Core
Niveau 4
 
Indlæg: 312


Indlægaf Player_2 » tirs 24 feb 2009 01:02

Blade dk skrev:
SoulDecapitate skrev:lige sådan PT ligner killzone 2 et spil der pisser på cod 4 :-)


sådan du mener her :D Billede

(ja har lige bikset den sammen )


haha et billede siger mere end tusinde ord..
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf SoulDecapitate » tirs 24 feb 2009 01:12

Player_2 skrev:
Blade dk skrev:
SoulDecapitate skrev:lige sådan PT ligner killzone 2 et spil der pisser på cod 4 :-)


sådan du mener her :D Billede

(ja har lige bikset den sammen )


haha et billede siger mere end tusinde ord..
ha ha ha hvor genialt :-)
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Re: Killzone 2 VS Street fighter IV

Indlægaf fengis » tirs 24 feb 2009 07:54

Core skrev:
fengis skrev:er der så nok variation i killzone 2 til at jeg burde købe det?

Nej - Der er MEGET lidt variation i banedesignet, og kampagnen er kortere end både COD4 og Bioshock.

Okay, godt og nyttigt svar, men hvad så med online?
fengis
Niveau 2
 
Indlæg: 143


Re: Killzone 2 VS Street fighter IV

Indlægaf Vinterbird » tirs 24 feb 2009 09:02

Core skrev:
fengis skrev:er der så nok variation i killzone 2 til at jeg burde købe det?

Nej - Der er MEGET lidt variation i banedesignet, og kampagnen er kortere end både COD4 og Bioshock.


Bullshit. Bioshock er længere, men CoD4 er kortere end KZ2. CoD4 kan gennemføres på 4-5 timer mens KZ2 kan klares på minimum 6-7.

Og CoD4 og KZ2 har lige meget variation (eller mangel på samme) i deres banedesign. Det er sgu ikke fordi CoD4 er fyldt til randen med originalitet og kreative encounters.

Edit:

Hvorfor ikke bare læse en masse af de anmeldelser er der er ude? Spil demoen af KZ2, se nogle videoer af begge spil og så burde du kunne danne dig en mening ud fra hvad professionelle folk der rent faktisk ved hvad de snakker om siger, fremfor tilfældige forum folk uden det mindste pondus.
Senest rettet af Vinterbird tirs 24 feb 2009 09:06, rettet i alt 2 gange.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf Core » tirs 24 feb 2009 09:02

fengis skrev:Okay, godt og nyttigt svar, men hvad så med online?

Har endnu ikke været online i det, så det må en anden svare dig på. Jeg er ikke så begejstret for at spille online på PS3'eren.

Men KZ2's onlinedel er med sikkerhed langt bedre end Bioshocks ;)

Vinterbird skrev:Bullshit.

Jamen lige over da.

Min spilletid i COD 4 gik langt over "dine" 5 timer, mens Killzone 2's lå under "dine" 7. Begge gennemført på den sværhedsgrad der svarer til Medium, måske glitcher den for dig der.

Vinterbird skrev:Og CoD4 og KZ2 har lige meget variation (eller mangel på samme) i deres banedesign.

Pladder. Killzone 2 har kun 3-4 forskellige settings, hvoraf de to af dem begge indeholder mange, lange triste og mørke korridor-runs. COD4 Har ikke alene to forskellige "kampagner" der hver bringer dig lystigt omkringe forskellige settings men også Ghillies In The Mist, og så er det derudover også krydret med hyggelige små epiloger og prologer.

Vinterbird skrev:fremfor tilfældige forum folk uden det mindste pondus.

Nu må du vælge...Vil du kommentere eller vil fraråde at folk lytter til kommentarer? Sådan der skaber du selv af en kategori af "tilfældige meninger" der åbenbart ikke behøves at blive taget alvorligt, mens du lige så fint ligger dine egne ned i samme kasse.
Core
Niveau 4
 
Indlæg: 312


Indlægaf decon » tirs 24 feb 2009 13:21

Nu blev jeg ikke vildt overrasket ved demoen af Killzone 2. Skal have spillet, men hvornår ved jeg ikke. Street Fighter 4 er mig for et bedre spil, og tror jeg får mere for pengene i det. Nu er det så også lang tid siden at der har været sådan et nyt, godt kamp spil, modsat FPS spil der har været mindst 4 gode af sidste år (Gears of War 2, Resistance 2, CoD: World at War, Bioshock). Har fået nok FPS, og med andre spil som f.eks. Noby Noby Boy of Flower der er noget mere nyskabende savner jeg ikke Killzone.

Hvis man ikke kan få nok FPS så køb Killzone 2, der er jo ikke andet end ros til det spil hvis man bare kigger sig lidt omkring :)
decon
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Indlægaf heroes » tirs 24 feb 2009 15:53

Det kan godt se ud som om, at shopto.net sender Killzone 2 i dag :)

Fengis: Jeg har Street fighter IV til salg, hvis det var noget :)
heroes
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster