Forum

Bilspil

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Bilspil

Indlægaf qwarkqwark » tors 01 jan 2009 21:50

Jeg kunne godt tænke mig et bil spil. Nogen anbefalinger?
Man må meget gerne kunne være flere der spiller på samme skærm.
Jeg tænkte lidt GT5: Prologue, men ville måske vente til det egentlige spil?
HJÆLP??!! :cry:
qwarkqwark
Niveau 3
 
Indlæg: 242


Indlægaf SoulDecapitate » tors 01 jan 2009 21:51

Midtnight club er et sjovt spil som minder lidt om Burnout blandet med lidt Need for speed.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Bab » tors 01 jan 2009 22:00

GT5P er et egentligt spil. Jeg har aldrig forstået, hvorfor nogen kalder det en demo.

Burnout Paradise er også et skønt bilspil, med mange timers underholdning. Mere arcade aktion end GT5P.

Jeg kan bare ikke huske, om det kan split screen.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf qwarkqwark » tors 01 jan 2009 22:05

Ja... Jeg mener heller ikke at GT5: Prologue er en demo men jeg synes måske nok at det er spild af penge at købe begge to... Måske lidt...
Har tænkt lidt på Burnout.,.
Billede
qwarkqwark
Niveau 3
 
Indlæg: 242


Indlægaf PHybjerg » tors 01 jan 2009 22:18

Du kan ikke spille Split-Screen i Burnout!!
PHybjerg
Niveau 4
 
Indlæg: 511


Indlægaf Vinterbird » tors 01 jan 2009 22:47

PHybjerg skrev:Du kan ikke spille Split-Screen i Burnout!!


Lige indtil de udgiver Party Pack udvidelsen her om kort tid.

GT5P er et udemærket valg hvis man vil have en seriøs racer, som ikke handler om at køre som en sindssyg og bare have det sjovt (for mig ihvertfald).

Hvis du derimod bare vil slå speederen i bund og have det sjovt, så er Burnout Paradise anbefalelsesværdigt udover alle grænser. Det er non-stop underholdning fra start til slut, og Criterion opdaterer spillet konstant med nye ting. De har siden udgivelsen af spillet smidt motorcykler, nye biler og i løbet af 2009 udvider de med en helt ny ø til spillet, nye biler, ny fysik til bilerne, lokalt multiplayer og meget mere.

Burnout Paradise kan desuden købes direkte over PSN på din PS3, så du kan have det næste med det samme.

Men jeg vil dog langt fra sige at det er spild af penge at købe begge to. Begge spil er vidt forskellige fra hinanden. GT5 er realistisk, mens Burnout handler om at have det sjovt. Det er to vidt forskellige typer af spil, til to vidt forskellige typer af temperament.

Eventuelt tjek vores artikler ud om begge spil:

Burnout Paradise anmeldelse: http://www.pslife.dk/review/236/Burnout-Paradise.html

Gran Turismo Prologue preview del 1 - http://www.pslife.dk/sneak/11/Gran-Turi ... del-1.html


Gran Turismo Prologue preview del 2 -http://www.pslife.dk/sneak/12/Gran-Turismo-5-Prologue-del-2.html
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf muttenn » tors 01 jan 2009 23:01

Race driver grid er udm?rket ogsaa .
muttenn
Niveau 5
 
Indlæg: 1227


Indlægaf PHybjerg » tors 01 jan 2009 23:36

Fuck hvor fedt at der kommer Split Screen i Burnout! - Hvor får man den der opdatering til at få motorcykler og dynamisk vejr i Burnout Paradise?
PHybjerg
Niveau 4
 
Indlæg: 511


Indlægaf Vinterbird » tors 01 jan 2009 23:39

PHybjerg skrev:Fuck hvor fedt at der kommer Split Screen i Burnout! - Hvor får man den der opdatering til at få motorcykler og dynamisk vejr i Burnout Paradise?


Du sætter din konsol online og starter spillet. Så beder den dig om at patche spillet og så få du tingene.

Note: Der kommer ikke decideret splitscreen, men der kommer det tætteste på det, i form af Party Pack:

Burnout Paradise Party brings the social fun of Burnout Paradise into an offline environment where friends can pass the pad to play competitively. There are dozens of quick-fire, turn-based challenges where players compete in different stunt, speed and skill events. In addition to Burnout Paradise Party, Burnout Paradise The Ultimate Box will include a host of new features including a restart option added for racing, easier control of the early vehicles, and for the PLAYSTATION®3 computer entertainment system the new Burnout™ Paradise Network. Burnout Paradise Network is another Burnout Paradise social innovation that enables players to keep track of friends and keep up with all the latest Burnout news from either inside or outside the game.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf PHybjerg » tors 01 jan 2009 23:57

hmm. når jeg starter spillet så kommer der ingenting op.. så loader den bare og går ind i "normale" burnout.
PHybjerg
Niveau 4
 
Indlæg: 511


Indlægaf Torres » tors 01 jan 2009 23:59

Sikker på, at du så ikke allerede har hentet patchen? Det er alligevel et pænt stykke tid siden, at den blev frigivet.
Ellers kunne det type på, at du ikke har interforbindelse på din PS3.
Torres
Niveau 2
 
Indlæg: 101

Brugeravatar

Indlægaf xireuz » fre 02 jan 2009 00:02

Hvis det må være offroad understøtter Motorstorm 2 splitscreen for op til 4 spillere. Det er fedt!
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf BingoDK » fre 02 jan 2009 01:06

jeg stemmer også for Motorstorm 2.. Alt for fedt når man er flere om at spille det!
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf DertyLarsenGrind » fre 02 jan 2009 01:15

Burnout Paradise har mange mange timers underholdnig. Jeg har spillet det langt over 300 timer og er ikk træt af det. Spillet tog mig 35 timer ca at genspille offline da der kom trofæer. Og online delen synes jeg er større endnu. Så du får virkelig bang for the bucks. Og plus du kan hente det billigt på storen.
DertyLarsenGrind
Niveau 0
 
Indlæg: 31


Indlægaf Neverlie » fre 02 jan 2009 01:57

Burnout...Det er langt nede i pris nu og du får masser for dine penge
Neverlie
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster

cron