Forum

Bilspil

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf Tbigum » fre 02 jan 2009 10:08

Jeg ville også vælge Burnout, jeg har selv begge spil, og GT5P er også et godt spil, men hvis der ikke kommer noget DLC inden længe, så kører man træt i det, men Burnout er der kommet så meget til, og der kommer snart endnu mere bla. den nye ø, så det kan holde indtil GT5 kommer.
Tbigum
Niveau 2
 
Indlæg: 194


Indlægaf motZ » fre 02 jan 2009 13:45

Det eneste bilspil jeg har indtil videre er Colin McRae: DiRT. Synes det er rigtig sjovt at køre rundt i de forskellige rally baner, men det kan godt blive lidt kedeligt i længden pga. manglende split-screen.
Der er dog lavet en online-del, som også gør det lidt sjovere.
motZ
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Indlægaf Laffer » fre 02 jan 2009 15:12

Jeg vil anbefale GRID, synes det er et rigtig godt spil selvom det ikke har splitscreen.
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Indlægaf PHybjerg » fre 02 jan 2009 15:15

GRID - Midnight Club L.A - Colin McRae DiRT - Burnout Paradise.. Dem kan jeg klart anbefale!
PHybjerg
Niveau 4
 
Indlæg: 511


Indlægaf bjaelkesex » fre 02 jan 2009 15:16

Jeg vil også lige smide en stemme på Burnout Paradise. Det var i mit tilfælde lige hvad serien havde brug for.
xireuz skrev:Hvis det må være offroad understøtter Motorstorm 2 splitscreen for op til 4 spillere. Det er fedt!

MotorStorm lider for meget under den slappe og upræcise styring. Desuden er der rubberband AI - Kommer man for langt foran sætter de farten op og modsat den anden vej.
bjaelkesex
Niveau 2
 
Indlæg: 149
By: Esbjerg


Indlægaf PHybjerg » fre 02 jan 2009 15:19

[/quote]
MotorStorm lider for meget under den slappe og upræcise styring. Desuden er der rubberband AI - Kommer man for langt foran sætter de farten op og modsat den anden vej.[/quote]

Det kan man vel sætte af det der rubberband? :)

Men hvis du har prøvet Motorstorm 1 og kender til styringen og at du synes den er fed, så køb Motorstorm 2, det skulle være ret fedt har jeg hørt.. :)
PHybjerg
Niveau 4
 
Indlæg: 511


Indlægaf Vinterbird » fre 02 jan 2009 17:02

PHybjerg skrev:

MotorStorm lider for meget under den slappe og upræcise styring. Desuden er der rubberband AI - Kommer man for langt foran sætter de farten op og modsat den anden vej.[/quote]

Det kan man vel sætte af det der rubberband? :)

Men hvis du har prøvet Motorstorm 1 og kender til styringen og at du synes den er fed, så køb Motorstorm 2, det skulle være ret fedt har jeg hørt.. :)[/quote]

Rubberband A.I. er ikke noget der kan slås til eller fra, det er bare sådan det er opbygget rent designmæssigt. Ligesom man heller ikke kan slå smart og dum A.I. til i skydespil.

Jeg har siddet og spillet Motorstorm 2 hele dagen i dag, og jeg må sige at sammen med Burnout, så behøver jeg ikke flere bilspil i mit liv. Motorstorm er skrigende smukt og ualmindeligt sjovt. Og det kommer fra en som hader bilspil mere end noget andet.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster

cron