Forum

Diskuter "Home" - tråden..

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Diskuter "Home" - tråden..

Indlægaf FreakyFellini » lør 03 jan 2009 23:42

Ja, der mangler jo tydeligvis en Home tråd, hvor vi kan diskutere alt der foregår på det plan - så her er den.

Jeg må dog starte lidt trist ud, for jeg kan stadig ikke logge på. Er jeg den eneste der har problemet, eller er det stadig et problem mange kender til?

- Jeg fik ellers indtrykket af at det var ordnet.
FreakyFellini
Niveau 3
 
Indlæg: 257


Indlægaf motZ » lør 03 jan 2009 23:46

Har prøvet det en gang, og synes da det var sjovt nok. Dog er det træls at alle ting koster penge, og man kan da ikke købe noget i det, uden det koster rigtige penge? Anden gang jeg så skulle prøve det, havde jeg også problemet med ikke at kunne logge ind. Har til gengæld ikke prøvet det, siden den der patch til det er kommet, der skulle rette problemet.
motZ
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Indlægaf SoulDecapitate » lør 03 jan 2009 23:49

Kan ikke rigtig bruge det til noget lige pt, der skal ske mange ændringer ellers bliver det slettet fra min HD.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf bjaelkesex » lør 03 jan 2009 23:50

Koncept siger mig ikke det store. Ved ikke om det er noget fordomsfuldt, men har svært ved at nyde det. Det mangler efter min mening charme og formål.
bjaelkesex
Niveau 2
 
Indlæg: 149
By: Esbjerg


Indlægaf Anastacio » lør 03 jan 2009 23:51

Der skulle helst ikke være nogen problemer med at logge ind længere, da de seneste opdateringer i December måned gerne skulle have taget hånd om dette. Prøv at geninstaller HOME på din harddisk, jeg skal ikke kunne sige om det hjælper.

bjaelkesex skrev:Koncept siger mig ikke det store. Ved ikke om det er noget fordomsfuldt, men har svært ved at nyde det. Det mangler efter min mening charme og formål.

Formålet er jo tydeligt en mulighed for, at møde andre PlayStation ejere. .

Jeg har brugt seks timer hver nat siden jeg kom ind i den lukkede beta, så det er efterhånden mange timer jeg har sat i HOME. I det nye år har jeg dog slet ikke været på.
Anastacio
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Indlægaf Torres » lør 03 jan 2009 23:52

Havde set meget frem til Home, men blev godt nok skuffet over det.
Håber, at det bliver bedre med tiden, hvor det kan blive bedre integreret med spillene.
Torres
Niveau 2
 
Indlæg: 101

Brugeravatar

Indlægaf bjaelkesex » lør 03 jan 2009 23:59

Anastacio skrev:
bjaelkesex skrev:Koncept siger mig ikke det store. Ved ikke om det er noget fordomsfuldt, men har svært ved at nyde det. Det mangler efter min mening charme og formål.

Formålet er jo tydeligt en mulighed for, at møde andre PlayStation ejere.

Det man førhen kunne gøre inde i de forskellige spil samt på diverse fora.

Efter min mening skulle de have lagt fokus andetsteds.
bjaelkesex
Niveau 2
 
Indlæg: 149
By: Esbjerg


Indlægaf PHybjerg » søn 04 jan 2009 00:01

Synes satme det kedeligt..
PHybjerg
Niveau 4
 
Indlæg: 511


Indlægaf SoulDecapitate » søn 04 jan 2009 09:44

Har det lige som bjaelke , fokus skulle ha været lagt et andet sted
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Bab » søn 04 jan 2009 10:18

Hvorfor være utilfreds med noget, som stadig er i "Beta". Hvorfor forvente, at alle funktioner er klar fra dag 1. Rom blev ikke bygget på en dag, er der nogen der siger. Det bliver Home heller ikke.

Det vil langsomt blive udbygge med nye features. Men det kan godt være, at det måske tager hele 2 dage, så hav lidt tålmodighed.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf SoulDecapitate » søn 04 jan 2009 10:20

nu synes jeg man har ventet længe nok på home. Så der burde være mere og byde på end det her.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf bjaelkesex » søn 04 jan 2009 10:20

Nu er det selve konceptet, som jeg har noget imod. Tror ikke et par opdateringer kan ændre på den opfattelse.

Rygter har lydt på, at der skal komme noget race i Home. Noget jeg hellere vil køre i et rigtigt bilspil ala Burnout eller GT5P.
bjaelkesex
Niveau 2
 
Indlæg: 149
By: Esbjerg


Indlægaf Vinterbird » søn 04 jan 2009 10:28

Home er lidt et grusomt flop. Sony har aldrig nogensinde kommunikeret hvad pokker det egentlig er, og konceptet har ikke rykket sig en milimeter siden det blev annonceret for et par år siden.

Der er ikke blevet tilføjet noget som helst som skubber det over konkurrenterne rent funktionelt, og helt personligt er jeg dybt skuffet over det London Studio har fået produceret. Jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor Sony ikke har midt ressourcerne og energien i at forbedre XMB oplevelsen, fremfor for en kluntet, tom og intetsigende oplevelse som Home.

Jeg er dog ekstremt glad for at de fleste fanboys og pro-Sony jounralister i industrien også kan blive enige med os andre normale mennesker om at Home er et flop, og Sony aldrig skulle have lanceret det i dets nuværende tilstand.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf Kemas » søn 04 jan 2009 10:29

Det er desværre bare en teknisk umulighed at det er et flop, da det stadig er i Beta, hvis du skulle have glemt det. ;)
Kemas
Niveau 0
 
Indlæg: 14


Indlægaf bjaelkesex » søn 04 jan 2009 10:31

En beta kan skam også floppe. Det kommer blot an på det helhedsindtryk man sidder med efter at have prøvet det.
bjaelkesex
Niveau 2
 
Indlæg: 149
By: Esbjerg


Næste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron