Forum

Diskuter "Home" - tråden..

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Indlægaf Anastacio » søn 04 jan 2009 12:51

Vinterbird skrev:Jeg trækker mig fra diskussionen. Det er tydeligvis farligt at kritisere overlord Sony's projekter. Men kan vi ikke godt holde op med at skrive Home med stort hele vejen igennem?

Ikke engang Sony gør det i deres pressemeddelelser. Det ser bare dumt ud.

Og der håber jeg til gengæld ikke at du mener mig.
Anastacio
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Red Bull Zone nu tilgængeligt i Home

Indlægaf pauzen » fre 09 jan 2009 04:55

Denne sponsorerede zone giver adgang til en gratis virtuel verden med en tropisk ø, der kan udforskes, samt det ventede Red Bull Air Race. Tror man skal være på andet end Energy Drink - før det bliver rigtig interessant .
pauzen
Niveau 4
 
Indlæg: 520
By: København K


Indlægaf SoulDecapitate » fre 09 jan 2009 09:45

Nu venter jeg lige og ser hvad det er EA bringer ind i det, ellers bliver det slettet fra min HD. Kan virkelig ikke se hvad jeg skal bruge det til. Kan da godt se det er sødt man kan danse og møde nye spillere , men dem møder jeg fint nok i forvejen i de spil jeg spiller, jeg kan dog ikke vinke til dem eller danse med dem.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Sevuz » fre 09 jan 2009 13:28

Holder med "Vinterbird"

Det er fint at HOME kan samle flere typer af spiller, men det ændre jo ikke på at de ikke har holdt hvad de love om HOME til at begynde med.

De har haft masser af tid til at finde på noget bedre efter min mening.

Det er hygligt nok for folk det ikke går så meget op i det multiplayer osv. Men for resten af os, har det en hvis betydning på længer sigt.

Var selv med i den lukket beta og der er ikke sket det store siden da!

Som der blev skrevt for et par post siden, så manlger der chat feats. som faktisk har en STORE betydning for Online delen.

Ja HOME er stadig i BETA, men det har den sku været i lang tiden eften hånden.

Så (dem der har brug fro det) i kan sige hvad i vil, men jeg holder med "Vinterbird" hele vejen.
Sevuz
Niveau 3
 
Indlæg: 229


Indlægaf Player_2 » fre 09 jan 2009 16:13

Synes at Red Bull Race er sjovt.. og at Home virker efter hensigten

Ved ikke lige hvad det er folk har forventet, men synes da de ting man kan fungere glimrende, især chat, det er da 10 gange sjovere at chatte med andre spille på denne måde
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf Player_2 » fre 09 jan 2009 16:15

Er der evt. nogle der kan slå min RedBull tid som lyder på 1 min.? :-)
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf SoulDecapitate » fre 09 jan 2009 16:34

Ja nu skal den slåes , når det er dig. :-)
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

US Home Uncharted & FARCRY 2 Zoner

Indlægaf pauzen » fre 16 jan 2009 00:57

Prøvede lige at gå ind i Home på min US konto, her er sørme både en Uncharted (Sullis Bar) samt FARCRY 2 Zone (Train Station samt Reubens Office)
Det kan godt være det ikke er en nyhed, jeg var bare ikke klar over der lå andre Zoner på US og JP serverne.
Setup: SONY KDL-HX46-723 + SONY KDL-40W5500. + Sony BDP-S480 Blu-Ray Player + Denon 3808CI 7,1 + Dali Blue 7,1 + Benq 7700 HD projektor + 160" lærrede motoriseret + PS3-Fat 3.55-320GB + PS3-Slim 4.41 320GB + PSP-2004 8GB + XBOX 360 20 GB + Sony Xperia Z 2.3.5.
pauzen
Niveau 4
 
Indlæg: 520
By: København K


Indlægaf SoulDecapitate » fre 16 jan 2009 01:04

Det var jeg faktisk heller ikke klar over.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf feinschmecker » fre 16 jan 2009 01:50

Jeg tror sgu også jeg melder mig ind i koret af tudefjæs.

Helt ærligt, så var jeg flad af grin over Home (Homme eller Homo kunne det lige så godt have heddet). Mulighederne i at lave verdens grimmeste avatarer og få dem til at danse salsa, er uudtømmelige! Jeg var færdig af grin (seriøst!). Og bowling var heller ikke uden charme - jeg kan bare ikke få ind i min knold HVORFOR DER SKAL VÆRE KØ TIL ET VIRTUELT SPIL!!! Hvis jeg vil have kø, så går jeg sgu da ned i den lokale bowling-hal fredag aften kl. 21.

Der skulle dog ikke gå ret meget mere end 10 minutter før Home virkelig udstillede manglen på idé og koncept - og udstillede Sonys våde drøm om et micro-transactions-galore! Man kan betale RIGTIGE penge for DIGITALE KOPIER af real-life brands! RIGTIGE PENGE! Hallo, er der nogen? Og så siger de, vi er ramt af finanskrise og at forbruget er for nedadgående!? Åbenbart ikke. Og jeg følte mig direkte retarderet, da jeg tog mig selv i AKTIVT at kigge på et af de der latterlige reklame-billboards.

Ja, jeg ved godt det er gratis - og ganske frivilligt - om man vil bruge Home. Men det stinker bare langt væk af en money-cow-gimmick. Jeg tror ikke det er dér Sony skal lægge sine marketingskroner.

For faktum er (og det kan der næsten ikke argumenteres imod) at en spillekonsol har fået netop dét navn af en grund. Spil. Og Home TILFØJER (p.t.) ikke noget på spil-fronten. Overhovedet. De skamrider derimod en bølge som indeholder bl.a. Second Life. Men den bølge bliver sværere og sværere at få øje på.

Jeg ved godt at ordsproget siger: "Don't judge a book by it's cover" - men lige nu kan man ikke gøre andet. Home er 100% blottet for personlighed, indhold og kant.

Jeg håber at Home (homo) bare er en grim ælling, der en gang får lov at blive til en svane (eller svans for at holde os i jargonen).

/feinschmecker
feinschmecker
Niveau 4
 
Indlæg: 480

Brugeravatar

Indlægaf Tupilak » fre 16 jan 2009 02:15

Det er godt nok længe siden jeg sidst har grinet så meget over et indlæg. Jeg kunne ikke være mere enig med dig feinschmecker.
Tupilak
 


Indlægaf SoulDecapitate » fre 16 jan 2009 08:13

ha ha ha så smukt skrevet feinschmecker
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf feinschmecker » fre 16 jan 2009 09:38

Takker :-)

Jeg vil dog stadig give Home chancen - bare ikke i sin nuværende form. Der skal med andre ord mange tilføjelser på bordet før det bliver startet igen :-)

/feinschmecker
feinschmecker
Niveau 4
 
Indlæg: 480

Brugeravatar

Home V 01,11,2

Indlægaf pauzen » tors 05 mar 2009 22:07

Europæiske Home opdatering er kommet. Med bla et nyt minigame. Nye Street Fighter IV kostumer (Ryu, Ken, Chun Li og Guile) Der også blevet tilføjet til verdenskortet: Resident Evil 5 Studio Parti.
Setup: SONY KDL-HX46-723 + SONY KDL-40W5500. + Sony BDP-S480 Blu-Ray Player + Denon 3808CI 7,1 + Dali Blue 7,1 + Benq 7700 HD projektor + 160" lærrede motoriseret + PS3-Fat 3.55-320GB + PS3-Slim 4.41 320GB + PSP-2004 8GB + XBOX 360 20 GB + Sony Xperia Z 2.3.5.
pauzen
Niveau 4
 
Indlæg: 520
By: København K


Indlægaf Bab » tors 05 mar 2009 22:28

Plus gratis tøj og møbler fra Watchmen

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


ForegåendeNæste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron