Forum

Diskuter "Home" - tråden..

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Indlægaf Player_2 » fre 06 mar 2009 01:01

feinschmecker
Du laver altså nogle sjove indlæg fra tid til anden..

Dog deler jeg ikke din mening omkring Home..
Synes generalt at folk har en tendens til kun at bringe det dårlige frem af ting og se bort fra det der i virkeligheden fungere og er godt..

Så vil nogen sikkert sige at der ikke er noget godt at sige, men er ikke enig

Synes f.eks. at bare Red Bull banen er sjov, og har fået mere underholdning og mere tid til at gå på den bane end en del PS3 og PSN spil som jeg har betalt for
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf Erroneus » fre 06 mar 2009 01:51

Home havde en sløv start, men det var jo ikke overraskende, det blev ligesom også meldt ud. Men efterhånden er der kommet flere og flere ting i det.

Næ jeg bruger ikke meget tid i Home, men jeg er heller ikke til 3d chat, men hvis man er det, er det da glimrende lavet. Og er man ikke til 3d chat, ja så kan man lege lidt med de andre ting som der efterhånden er tilføjet og nej der er ikke til timers underholdning om ugen, men det går fremad.

Og hader man bare alt den slags, ja så kan man jo bare holde sig væk. Jeg bruger heller ikke tid på beat'em'up spil, fordi jeg syntes det er dybt kedeligt.
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Indlægaf Rytteren » fre 06 mar 2009 02:20

glæder mig bare til E3 og andre ting af den dur bliver lavet over home, med demo man kan downloade og alt det crap der nu høre til.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf KongKurs » man 03 aug 2009 12:59

Jeg prøvede Home da det udkom, og behøvede ikke "spille" særlig meget for at gennemskue, at det intet indhold havde.

Dernæst prøvede jeg det nogle måneder efter og har nu prøvet igen, men de få ting der var lagt oveni, var ikke af nævneværdig karakter...

Jeg vil sige sådan om Home:

Jeg havde næsten ingen forventninger da Home Beta'en blev åbnet, men dem jeg havde blev ikke engang indfriet..

Jeg synes det er dybt deprimerende at være på Home, lidt som at gå en tur på Amager... :wink:
KongKurs
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Indlægaf yess » man 03 aug 2009 13:21

Ja det er ikke det mest opmuntrende sted, men kan nu godt en gang imellem være lidt social der inde, og chatte spille lidt pool/bowling.
En ting der havde været fedt og kunne gi muligheder, havde været lidt fysik til din karakter, så kunne man ha opsat en boksering på torvet og banke hinanden gul og blå :lol:
Det var sådan jeg havde forstillet mig det var før jeg var derinde, men sådan er det ikke :(
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf Blodstrupmose » tors 06 aug 2009 06:54

Jeg er enig i kritikken af Home som et besværligt chatroom. Der burde være flere udfoldelsesmuligheder og udtryksmåder - faktisk er det sjovere at rende rundt og lave tåbelige fagter i Little Big Planet. Home burde have samme mængde fysisk udfoldelse, godtnok er der en masse danse og fagter - men de er upersonlige da alle har dem. Det samme gælder for garderoben og boligindretningen, man burde kunne designe og uploaded hvis det skulle have den følelse af personlig alter ego, som nok var den oprindelige bagtanke. Godtnok kan man købe en masse gejl og gøjl efterhånden - men så ligner man altså en fanboy med alt for mange penge.
Blodstrupmose
Niveau 2
 
Indlæg: 143


Indlægaf Tbigum » tors 06 aug 2009 10:16

Gad vide om der nogen sinde kommer en engentlig lancering af Home, eller om det ligesom Google G-mail vil forblive i Beta-stadiet de næste mange år?
Tbigum
Niveau 2
 
Indlæg: 194


Indlægaf KielBaabz » tors 06 aug 2009 10:40

tror ik vi skal regne med at home.. er færdigt før engang i 2010.. jeg har ik spillet home siden december men loggede lige på her den anden dag.. og NØØJ! der er sket meget.. men stadig LANGT fra færdigt.. home er lidt kedeligt sys jeg.. ved godt det bare gælder om at møde nye folk.. men hallo? det ku da være lidt sjovere hvis du ku nakke biler og skyde med pistoler.. ( jeg spiller for meget GTA 4 ) men.. sys bare indholdet holder overhovedet ik.. det var en fejl af sony at udgi home.. da det OVERHOVEDET ik var færdigt.. de burde ha ventet til det stod færdigt..
Billede
KielBaabz
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Indlægaf Rytteren » tors 06 aug 2009 11:56

KielBaabz skrev:tror ik vi skal regne med at home.. er færdigt før engang i 2010.. jeg har ik spillet home siden december men loggede lige på her den anden dag.. og NØØJ! der er sket meget.. men stadig LANGT fra færdigt.. home er lidt kedeligt sys jeg.. ved godt det bare gælder om at møde nye folk.. men hallo? det ku da være lidt sjovere hvis du ku nakke biler og skyde med pistoler.. ( jeg spiller for meget GTA 4 ) men.. sys bare indholdet holder overhovedet ik.. det var en fejl af sony at udgi home.. da det OVERHOVEDET ik var færdigt.. de burde ha ventet til det stod færdigt..


tror du søger noget andet end hvad home bør give.
hygger mig meget med xi mysteriet (venter stadig på det næste i delen ;)) også ser jeg mange af de gratis serier man kan se i teateret. mindfreak osv.

samtidig er jeg vild med de mange minigames. syntes buzz stedet er rigtig fedt :)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Foregående

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster