Forum

The Walking Dead

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Re: The Walking Dead

Indlægaf Nistelroy78 » tirs 12 jun 2012 01:48

Rena skrev:
Laffer skrev:Sker nok ikke i år :) serien er først fuldendt i september..

Derudover har TTG allerede Været på programmet for PS+

Kun Back to the Future.

Jurassic Park and Monkey Island har ikke


Jo Jurassic Park var gratis for US PS plus medlemmer .. Og så har Sam and Max også været gratis for plus medlemmer .. Men spørgsmålet er så om sony efter deres nye PS Plus strategier gemmer lidt af de ikke sony eksklusive titler lidt væk i deres plus abb .. Kunne godt forstille mig det blev sådan. Men kan være vi får det i Julegave som vi gjorde med Back to The Future.

Men lige The Walking Dead er ligemeget med mig jeg købte det på US storen for 100 kroner frem for 200 som det koster på EU storen.
Nistelroy78
Niveau 5
 
Indlæg: 878

Brugeravatar

Re: The Walking Dead

Indlægaf Rytteren » tirs 12 jun 2012 09:02

monkey island har også været en del af +
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: The Walking Dead

Indlægaf Maias227 » tirs 12 jun 2012 10:02

Håber også lidt det dukker op på den Europæiske plus, synes det er lidt for dyrt at købe lige nu (især når jeg lige har smidt 400 kr efter battlefield premium)
Maias227
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Re: The Walking Dead

Indlægaf Dannisemperfi » fre 01 aug 2014 08:12

Spillede sæson 1 på Xbox 360, og nu er sæson 2 på bud til ps3.

Er der konsekvenser fra sæson 1 til 2 man går glip af hvis man skifter platform?
Dannisemperfi
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Re: The Walking Dead

Indlægaf Erroneus » fre 01 aug 2014 08:51

Jeg ved ikke præcist hvad, men der er nogle ting man har foretaget sig i sæson 1, som afspejler ting i sæson 2. Telltate Games har desværre ikke gide lave et system, så man kan overføre de valg imellem platforme, hvilket er lidt sært, fordi de kunne let lave det med en QR kode eller lign.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: The Walking Dead

Indlægaf D_Hofgaard » fre 01 aug 2014 09:10

Dannisemperfi skrev:Spillede sæson 1 på Xbox 360, og nu er sæson 2 på bud til ps3.

Er der konsekvenser fra sæson 1 til 2 man går glip af hvis man skifter platform?

Det er kun de valg du har taget i "400 days" som præger sæson 2
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: The Walking Dead

Indlægaf Dannisemperfi » fre 01 aug 2014 16:12

Damn. Har også spillet 400 days på 306eren. Tak for svarene.
Dannisemperfi
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Re: The Walking Dead

Indlægaf j.rath » fre 31 okt 2014 18:24

189 kr. stk. for Walking Dead sæsonerne. Er det ikke lidt pebret? Hvad kostede de til ps3 da de kom ud?
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Re: The Walking Dead

Indlægaf Blauwy » fre 31 okt 2014 20:09

j.rath skrev:189 kr. stk. for Walking Dead sæsonerne. Er det ikke lidt pebret? Hvad kostede de til ps3 da de kom ud?


Du kan få begge sæsoner for knap 120kr på Steam pt. Blot til info. Man behøver ingen stærk computer for at køre dem :)
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: The Walking Dead

Indlægaf j.rath » fre 31 okt 2014 21:21

Blauwy skrev:
j.rath skrev:189 kr. stk. for Walking Dead sæsonerne. Er det ikke lidt pebret? Hvad kostede de til ps3 da de kom ud?


Du kan få begge sæsoner for knap 120kr på Steam pt. Blot til info. Man behøver ingen stærk computer for at køre dem :)


Tak for info, jeg nåede dog at købe sæson 2. (nåede kun de første to kapitler på min Xbox, inden jeg solgte den), så nu skal det spilles færdigt.
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Foregående

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster