Forum

Ps+ spørgsmål

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Ps+ spørgsmål

Indlægaf Freddie » søn 15 dec 2013 23:21

Hey.

Har for nyligt været ude at investere i en ps3, som er min første konsol (Hvis man ser bort fra min PSP, som da har stjålet en del timer) fordi jeg har været pc-gamer siden..., ja, siden mit første pixeline spil (På en gammel hvid stationær, med de gamle mega-tykke skærme, som alle folkeskoler har stående for tiden). Er bare på en gaming nedtur for tiden, hvor jeg virkelig ikke føler mig synderligt underholdt ved at game. Derfor tjekkede jeg hvad der var af ting jeg kunne give mig til, og blev virkelig overvældet over alle de exclusives som konsoller og ps3 har. Håber det kan give min gaming-oplevelse et friskt pust.

Men fordi jeg fyrede 10-12k efter en ny gamer-pc efter min konfirmation, er der nu meget lidt penge i kassen, efter den ps3 lige åd den sidste smule. Lånte lidt penge af mine forældre, så jeg havde nogle spil i starten som blev AC4 og GTA5. Men fordi jeg lånte penge, er min næste mulighed for nyindkøb af spil i Februar. Det er en måned per spil, hvilket jeg tvivler på jeg kan blive ved med at finde interessant, så jeg regner med at købe et års-abonnement af ps+, som jeg betaler løbende af. Men jeg får først min ps3 til jul, fordi halvdelen af den er finansieret som julegave, og der er 2 spil på ps+ lige nu, som jeg er virkelig interesseret i (Grid 2 og Uncharted 3).

Jeg ved, at Grid 2 bliver erstattet den 24. af borderlands 2 (Som jeg har til pc), men hvad med uncharted 3? Kan se her: http://dk.playstation.com/playstationpl ... collection (Vælg ps3) at Grid 2 er månedens spil - vil det sige, at det kun er Grid 2 som bliver erstattet/replacet?

Og vil det på en eller anden måde være muligt at oprette en PSN account, købe ps+ på den, og så logge ind på en webshop(?) og "købe" de 2 spil nu, og så d. 24. logge ind på den PSN bruger, og så bare downloade dem der..?


På forhånd mange tak, specielt fordi du "overlevede" den "wall of text", det lige gik op for mig jeg havde kreeret ;)

God jul!
I never turn my console on, because i never turned it off.
Freddie
Niveau 2
 
Indlæg: 133
By: Vejle


Re: Ps+ spørgsmål

Indlægaf Slimjay DK » man 16 dec 2013 00:43

Jeg ved ikke om det er muligt at oprette sig og lave et abonnement direkte på nettet, men jeg kunne ikke se hvorfor det ikke skulle være muligt.

Det er ihvertfald muligt at smide spillene i din kurv og hente dem senere når du har et abonnement ;) Det gælder også PS Vita og PS4 spillene, også selvom du ikke ejer de 2 maskiner .. ;)

Du skal bare huske at du kun har adgang til spillene så længe du har PS+ ...
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Ps+ spørgsmål

Indlægaf Cena » man 16 dec 2013 00:45

Slimjay DK skrev:Jeg ved ikke om det er muligt at oprette sig og lave et abonnement direkte på nettet, men jeg kunne ikke se hvorfor det ikke skulle være muligt.

Det er ihvertfald muligt at smide spillene i din kurv og hente dem senere når du har et abonnement ;) Det gælder også PS Vita og PS4 spillene, også selvom du ikke ejer de 2 maskiner .. ;)

Du skal bare huske at du kun har adgang til spillene så længe du har PS+ ...


Jeg smed Grid 2, Uncharted 3 og Enemy Unknown i kurven og gennemførte handlen. Skulle jeg bare have ladet dem ligge eller? (Har ikke en PS3 endnu, men har PS+ på min PS4 og vil gerne have spillene når jeg får 3'eren).
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Ps+ spørgsmål

Indlægaf Erroneus » man 16 dec 2013 01:02

Du gjorde det rigtige. Man kan sagtens "købe" PS+ spil til platforme man ikke ejer, så man har dem, når man engang får den platform.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Ps+ spørgsmål

Indlægaf Cena » man 16 dec 2013 01:13

Erroneus skrev:Du gjorde det rigtige. Man kan sagtens "købe" PS+ spil til platforme man ikke ejer, så man har dem, når man engang får den platform.


Tak for svaret. Finder jeg ikke en inden køber jeg nok en mellem jul og nytår.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Ps+ spørgsmål

Indlægaf Freddie » man 16 dec 2013 09:40

Men kan man købe dem, gratis, uden ps+? Skal man så ikke til at betale for dem, eller..?
Er lidt lost, er der nogen som kunne gå en anelse mere i detaljer...? xD
I never turn my console on, because i never turned it off.
Freddie
Niveau 2
 
Indlæg: 133
By: Vejle



Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster