Forum

Downloading fra Playstation Network

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Re: Downloading fra Playstation Network

Indlægaf Alexmigder » søn 22 dec 2013 17:46

Cena skrev:Fik du prøvet uden det var tændt?

Undskyld jeg ikke lige fik vendt tilbage til dig, men ja! Jeg fik det til at virke, og om det var på grund af mit headset ved jeg ikke, men da jeg flyttede min PS4 fra under sengen og ud på åbent gulv, røg jeg pludselig op på 3-4 mb/s fra 200 kb/s. Utroligt hvad det kan gøre :P
Billede
Alexmigder
Niveau 0
 
Indlæg: 26
By: Randers


Re: Downloading fra Playstation Network

Indlægaf Cena » søn 22 dec 2013 18:01

Alexmigder skrev:
Cena skrev:Fik du prøvet uden det var tændt?

Undskyld jeg ikke lige fik vendt tilbage til dig, men ja! Jeg fik det til at virke, og om det var på grund af mit headset ved jeg ikke, men da jeg flyttede min PS4 fra under sengen og ud på åbent gulv, røg jeg pludselig op på 3-4 mb/s fra 200 kb/s. Utroligt hvad det kan gøre :P


Helt i orden. Hmm jeg ved sku ikke om en seng kan blokere signalet, men er sikker på det ikke var PS4'erens skyld, men andre forhold der gjorde download sløv. Sådan var det i hvert fald her. Det vigtigste var du fik mere hastighed på :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Downloading fra Playstation Network

Indlægaf Alexmigder » søn 22 dec 2013 18:25

Cena skrev:
Alexmigder skrev:
Cena skrev:Fik du prøvet uden det var tændt?

Undskyld jeg ikke lige fik vendt tilbage til dig, men ja! Jeg fik det til at virke, og om det var på grund af mit headset ved jeg ikke, men da jeg flyttede min PS4 fra under sengen og ud på åbent gulv, røg jeg pludselig op på 3-4 mb/s fra 200 kb/s. Utroligt hvad det kan gøre :P


Helt i orden. Hmm jeg ved sku ikke om en seng kan blokere signalet, men er sikker på det ikke var PS4'erens skyld, men andre forhold der gjorde download sløv. Sådan var det i hvert fald her. Det vigtigste var du fik mere hastighed på :)

Og det kan man roligt sige at jeg gjorde :). Tak for engagementet :)
Billede
Alexmigder
Niveau 0
 
Indlæg: 26
By: Randers


Re: Downloading fra Playstation Network

Indlægaf Cena » søn 22 dec 2013 18:30

Alexmigder skrev:Og det kan man roligt sige at jeg gjorde :). Tak for engagementet :)


Det var da så lidt :) Vi kan jo lige så godt prøve at hjælpe hinanden, når nu vi er herinde alligevel ;)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Downloading fra Playstation Network

Indlægaf Alexmigder » søn 22 dec 2013 18:49

Cena skrev:
Alexmigder skrev:Og det kan man roligt sige at jeg gjorde :). Tak for engagementet :)


Det var da så lidt :) Vi kan jo lige så godt prøve at hjælpe hinanden, når nu vi er herinde alligevel ;)

Den udtalelse er jeg helt enig i :)
Billede
Alexmigder
Niveau 0
 
Indlæg: 26
By: Randers


Foregående

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron