Forum

Outlast

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Re: Outlast

Indlægaf Sheikah » lør 08 feb 2014 10:49

morfar skrev:
Sheikah skrev:Jeg gav det et skud med 7.1 hørebøfferne på kl buldrende mørkt om natten, i en mørklagt lejlighed da kæresten var gået til ro. Jeg holdt små 45 minutter - så blev jeg enig med mig selv om at jeg hellere måtte spille lidt Battlefield...


Var det dårligt eller var der kommet brune prikker i underbukserne?



Sidstnævnte, definitely.

Det er sgu nasty nok..
Ps4 Pro 1tb // Vita
Sheikah
Niveau 2
 
Indlæg: 197


Re: Outlast

Indlægaf Homer00 » lør 08 feb 2014 12:27

Så kom jeg igennem spillet. Starten var vanvittig uhyggelig, men så bliver det desværre noget triviel og gennemskueligt. Jeg blev ret træt af at udfører den samme type opgaver igen og igen.

Dog var det alt i alt et fint spil, og jeg blev da møghamrende bange et par gange :)
Billede
Homer00
Niveau 2
 
Indlæg: 131
By: Valby


Re: Outlast

Indlægaf palawan » lør 08 feb 2014 23:51

Hvor langt er det ca. ?
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: Outlast

Indlægaf Homer00 » lør 08 feb 2014 23:59

Jeg tror at det tog 4-5 timer. Sådan ca. :)
Billede
Homer00
Niveau 2
 
Indlæg: 131
By: Valby


Re: Outlast

Indlægaf dk_iceman » søn 09 feb 2014 02:04

Som udgangspunkt er jeg ikke til gyser film osv.. og slet ikke spil i denne genre...

men det var gratis så det skulle da prøves.

Jeg spillede med fuld knald på surround og over projektor på 112" lærred i knald mørk stue...

holdte ca. 1 time og det havde sgu nær givet nye farver i underbukserne og min nattesøvn var lidt urolig i starten... hehe

hold kæft jeg følte mig som en tøs :mrgreen:
dk_iceman
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Re: Outlast

Indlægaf tue69 » søn 09 feb 2014 23:23

Det er vildt godt - men fandme også spooky!
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Outlast

Indlægaf Sevuz » man 10 feb 2014 10:28

Game det på PC og må sige spillets stemning er okay i starten, men med alle de jump scares there and jump scares over there + alt det "hiding under the bed", blev det hurtigt kedeligt. Spille det i 3 timer så gad jeg ikke mere. Jeg tænkte for det meste mere over hvorfor man ikke kunne tag en stol eller et bordben og pande nogle af dem en :-k ](*,) Men det er bare min mening
Steam tag: Sevuz

Billede
Sevuz
Niveau 3
 
Indlæg: 229


Re: Outlast

Indlægaf tue69 » man 10 feb 2014 10:40

Sevuz skrev:Game det på PC og må sige spillets stemning er okay i starten, men med alle de jump scares there and jump scares over there + alt det "hiding under the bed", blev det hurtigt kedeligt. Spille det i 3 timer så gad jeg ikke mere. Jeg tænkte for det meste mere over hvorfor man ikke kunne tag en stol eller et bordben og pande nogle af dem en :-k ](*,) Men det er bare min mening


Mjah for mig ville det fjerne en del af uhyggen, da spillets balance så ændres radikalt. Jeg er kommet et par timer ind, og kan godt se hvad du mener med al det gemmen under senge og sådan, men hold kæft man blev til gengæld forskrækket, første gang man bliver opdaget under en seng.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Outlast

Indlægaf Homer00 » man 10 feb 2014 12:13

tue69 skrev:... kan godt se hvad du mener med al det gemmen under senge og sådan, men hold kæft man blev til gengæld forskrækket, første gang man bliver opdaget under en seng.


Haha. Jeg fløj også op af sofaen med galopperende hjerte :lol:
Billede
Homer00
Niveau 2
 
Indlæg: 131
By: Valby


Re: Outlast

Indlægaf tue69 » fre 14 feb 2014 16:55

The Evil Within har i øvrigt fået august-release. Fuck jeg glæder mig!
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Outlast

Indlægaf Kawwah85 » man 17 feb 2014 20:04

Jeg er bare glad for at de kommende spil vil være singleplayer only. F.eks. Thief og Infamous SS. Jeg er sindsygt træt af som trophy hunter at skulle tvinges igennem multiplayer. Jeg glæder mig også meget til The Evil Within, men desværre må vi vente et godt stykke tid. Imellemtiden får vi dog Dying Light, Daylight og Among the Sleep.
Kawwah85
Niveau 2
 
Indlæg: 179
By: Herlev


Re: Sv: Outlast

Indlægaf Rena » man 17 feb 2014 22:10

Kawwah85 skrev:Jeg er bare glad for at de kommende spil vil være singleplayer only. F.eks. Thief og Infamous SS. Jeg er sindsygt træt af som trophy hunter at skulle tvinges igennem multiplayer. Jeg glæder mig også meget til The Evil Within, men desværre må vi vente et godt stykke tid. Imellemtiden får vi dog Dying Light, Daylight og Among the Sleep.

Among the Sleep kommer til PS4?

Glæder mig også til Dying Light
Billede
Rena
Niveau 6
 
Indlæg: 1424


Re: Outlast

Indlægaf Kawwah85 » tirs 18 feb 2014 20:07

Yep, Among the Sleep er blevet annonceret til PS4. :)
Kawwah85
Niveau 2
 
Indlæg: 179
By: Herlev


Re: Outlast

Indlægaf Rena » tirs 18 feb 2014 20:20

Kawwah85 skrev:Yep, Among the Sleep er blevet annonceret til PS4. :)

Trist min Copy ikke er for PS4
Billede
Rena
Niveau 6
 
Indlæg: 1424


Re: Outlast

Indlægaf Kawwah85 » tirs 18 feb 2014 20:51

Nevermind, havde vidst set forkert. Der stod at det måske kom til PS4. Oh well. :P
Kawwah85
Niveau 2
 
Indlæg: 179
By: Herlev


ForegåendeNæste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster