Forum

Dead Nation - PS4

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Dead Nation - PS4

Indlægaf Laffer » ons 05 mar 2014 22:17

Så er spillet udkommet.

Jeg oplever desværre at få en fejl ved hver cut-scene som gør at spillet lukker ned, voldsomt irriterende.

Men nøj hvor er det dog fedt, kan slet ikke huske hvorfor jeg gik kold i det gamle efter to baner, det her er jo fantastisk underholdene.

Jeg skal prøve co-op på et tidspunkt, så lad os bruge tråden her til at diskutere spillet og skrive sammnen hvis man har brug for en co-op partner.
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Dead Nation - PS4

Indlægaf Rena » ons 05 mar 2014 22:29

Havde regnet med at, spille det i weekend, men venter til det bleven fix
Billede
Rena
Niveau 6
 
Indlæg: 1424


Re: Dead Nation - PS4

Indlægaf Laffer » ons 05 mar 2014 22:33

Det er ikke fordi man ikke kan spille det, der kommer sådan en kedelig fejl engang imellem ved missionskift, jeg har hverken tabt fremskridt el. andet, det er dog lidt irriterende at skulle genstarte spillet.
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Dead Nation - PS4

Indlægaf Cena » ons 05 mar 2014 22:41

Jeg har ikke oplevet problemer. Er kommet til 4. bane.

Hold kæft det er underholdende, og jeg har snart krampe i armen af at skyde med min riffel. Syntes sku det er sjovt. Det skal jeg nok få mange timer til at gå med. Tror især det er sjovt i co-op :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Dead Nation - PS4

Indlægaf morfar » tors 06 mar 2014 00:26

Jeg mangler altid coop friends.... Er klar på DN.... Igen
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Dead Nation - PS4

Indlægaf runni1399 » tors 06 mar 2014 10:57

Jeg er også klar på coop, men er ikke rigtigt begyndt ordentligt endnu, så er ret elendig haha..
runni1399
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Aalborg


Re: Dead Nation - PS4

Indlægaf Blade dk » tors 06 mar 2014 10:58

Er det ikke præcis det samme spil som på ps3
Billede

Blev far til en lille søn 26/9 2013
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Re: Dead Nation - PS4

Indlægaf morfar » tors 06 mar 2014 11:23

Blade dk skrev:Er det ikke præcis det samme spil som på ps3


Umiddelbart jo. Det er kanon fedt 8)
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Dead Nation - PS4

Indlægaf malau » tors 06 mar 2014 12:39

Dead Nation er mit første spil til min første Playstation og jeg har mildest talt lidt svært ved at styre det (savner sgu en mus).
Jeg vil dog gerne spille med jer andre :-)
malau
Niveau 0
 
Indlæg: 22
By: Aalborg


Re: Dead Nation - PS4

Indlægaf Krede1972 » tors 06 mar 2014 13:08

malau skrev:Dead Nation er mit første spil til min første Playstation og jeg har mildest talt lidt svært ved at styre det (savner sgu en mus).


Du har vel forhåbenligt downloaded de andre gratis titler der findes udover PS+ spillet Deadline Nation?
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Dead Nation - PS4

Indlægaf kraftonia » tors 06 mar 2014 13:30

Blade dk skrev:Er det ikke præcis det samme spil som på ps3


Tænkte jeg sgu også lige på. Længe siden jeg gennemførte PS3-versionen, men da jeg spillede bane 1 (PS4) synes jeg nok jeg havde "gået" der før, hmm... Hvad skal man med en kopi af en original PS3 titel? Måske lidt bedre grafik (ikke at jeg kan se det umiddelbart), men hvad er der ellers af nye tiltag (hvis nogen overhovedet)?

Skal siger jeg IKKE har sat mig ind i PS4 versionen via nettet...
Billede
kraftonia
Niveau 4
 
Indlæg: 345
By: Middelfart


Re: Dead Nation - PS4

Indlægaf malau » tors 06 mar 2014 13:41

Krede1972 skrev:
malau skrev:Dead Nation er mit første spil til min første Playstation og jeg har mildest talt lidt svært ved at styre det (savner sgu en mus).


Du har vel forhåbenligt downloaded de andre gratis titler der findes udover PS+ spillet Deadline Nation?


Jeg fik først konsollen i slutningen af februar og det der gyser-spil valgte jeg at springe over :) Det er ikke lige mig...
malau
Niveau 0
 
Indlæg: 22
By: Aalborg


Re: Dead Nation - PS4

Indlægaf Krede1972 » tors 06 mar 2014 14:07

Forstår ikke hvordan man kan springe Outlast over... Man kan da i det mindste prøve det? Men hvis man på forhånd ved at man ikke har nerverne til det, så er det selvfølgelig fair nok.

Men der udover er der (ganske gratis) War Thunder, en betaversion af Blacklight Retribution. Sidst, men ikke ringest Warframe.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Dead Nation - PS4

Indlægaf malau » tors 06 mar 2014 15:03

Krede1972 skrev:Forstår ikke hvordan man kan springe Outlast over... Man kan da i det mindste prøve det? Men hvis man på forhånd ved at man ikke har nerverne til det, så er det selvfølgelig fair nok.

Men der udover er der (ganske gratis) War Thunder, en betaversion af Blacklight Retribution. Sidst, men ikke ringest Warframe.

Jeg vidste på forhånd jeg ikke ville turde starte gyserspillet så der var ingen ide i at hente det :wink: Og ja jeg er en pivskid :oops:

Hvor finder du de andre gratis spil? Jeg kommer fra en Xbox 360 og forstår mig ikke helt på Sony'en endnu
malau
Niveau 0
 
Indlæg: 22
By: Aalborg


Re: Dead Nation - PS4

Indlægaf Krede1972 » tors 06 mar 2014 15:43

Hvis du ikke kan finde dem ved at browse rundt, så kan du bare bruge Search-funktionen i PlaystationStore.

Bare slå op under henholdsvis B og W, så står de 3 spil der som noget af det første.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Næste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster