Forum

Awesomenauts Assemble!

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Awesomenauts Assemble!

Indlægaf Da Senzai » lør 19 jul 2014 00:01

Hej!

Er her nogen herinde, der spiller Awesomenauts på PS4? :D

Spillet er en taktisk 2D action platformer, hvor spillerne bliver delt i 2 hold af tre spillere hver, og så gælder det ellers bare om at få smadret modstanderholdets base. Inden da er der dog lige nogle kæmpe Machine-gun Turrets, man skal kæmpe sig forbi!

Der er lige kommet en ny opdatering, der indholder to nye figurer! Jeg blev positivt overrasket, da jeg fandt ud af, at de kun koster 11 kroner stykket. Der står på den officielle hjemmeside, at de er begyndt arbejde hårdt på at få pushet flere updateringer ud til konsollerne. Det er superfedt. Især, hvis hver figur kun koster 11 kroner. Dette er et spil med potentiale for massere af levetid, hvis de engang imellem smider nye figurer på bordet.

Jeg elsker spillet, men jeg er ikke så god endnu :D
Senest rettet af Da Senzai fre 26 dec 2014 19:53, rettet i alt 3 gange.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Awesomenauts Assemble!

Indlægaf Da Senzai » tirs 12 aug 2014 12:56

Føj lige Voltar til den liste. Jeg har spillet Voltar non-stop de seneste to ugers uges tid, og nøj, han er fed! :D

Jeg kan også ret godt lide Genji.

Derpl har jeg også leget lidt med, men jeg synes han er svært at få til at fungere ordentligt. Jeg er all-in på Nuke-planen, men dunno. Jeg er nok for aggressiv med ham.

Clunk har jeg det stadig svært ved. Når man ser på, hvilke figurer jeg normalt spiller i spil, burde han være lige noget for mig, men han kører sgu bare ikke.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Awesomenauts Assemble!

Indlægaf Da Senzai » søn 19 okt 2014 10:48

Haha! Kom til at sidde op til klokken 04.00 igår og spille Froggy G! Nøj, han er sjov! Elsker hans Divekick med, at hoppe op i luften og trykke ned + cirkel! :D :D

Haha, og så er han redunkulous hurtigt. Ligesom at sidde og spille The Flash.. WROOOOOOOOOOOM!!!
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Awesomenauts Assemble!

Indlægaf JGD » man 20 okt 2014 19:32

jeg spillede det pænt meget på ps3, og har også købt det til ps4. Har bare haft for travlt med Destiny til at komme i gang igen, mun kunne godt være jeg skulle til at prøve det igen.
JGD
Niveau 1
 
Indlæg: 51
By: Ringsted


Re: Awesomenauts Assemble!

Indlægaf Da Senzai » tirs 21 okt 2014 21:27

Ja, jeg hygger mig ihvertfald meget godt med det.

Jeg kan rigtigt godt lide at spille Skølldir. Jeg synes,at han er ret god i starten. Enten, hvis man kører gimmick med ham, og forsøger at kaste modstandere ind i dine tårne eller, hvis man bare gør fra Straight up damage med Earthquake evnen. Jeg kan også godt lide at køre et deflect build med ham, og så gå aggresivt tilværks på modstanderens tårne.

Jeg synes bare, at han er svær late-game. Det er som om, at han ikke rigtigt giver nok skade, og han dør også får hurtigt. Har I nogle tips med ham, så jeg ikke bliver tværet ud, hen mod slutningen af spillet?
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Awesomenauts Assemble!

Indlægaf Da Senzai » tirs 28 okt 2014 21:53

Jeg har lige hentet en update på 1,3 gigabyte til det her spil ^^;
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Awesomenauts Assemble!

Indlægaf Rytteren » tirs 28 okt 2014 22:19

samme her. er dog ikke klar over hvad opdateringen bringer
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Awesomenauts Assemble!

Indlægaf Da Senzai » tirs 28 okt 2014 22:22

Jeg kan ihvertfald se, at der er to nye figurer! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Awesomenauts Assemble!

Indlægaf Da Senzai » tirs 28 okt 2014 23:33

Jeg synes også, at jeg er ved at have godt styr på Skølldir nu.

Det gælder bare om at køre Utility på hans Earthquake og kast, og så vælg dine upgrades på de to evner efter banen. F. eks er det de små indelukkede baner, er det godt at starte med throw+ den evne, der gør at du kaster længere, mens at hvis det er one lane, så kører vi range på earthquake+skade.

Så snart, man har valgt den utility, man skal bruge til den pågældende bane, så gælder det bare om at køre fuld hug opgradering af hans auto-attack skade.

Man skal bare fucke lifegain og så skal man indse, at alt hans skade skal komme fra auto-attack, mens hans cirkel og trekant abilities hovedopgaver ikke er skade, men at fange modstanderen i uheldige sitationer, så vi kan smaske kraniet på dem med auto-attack. Det synes jeg fungerer rigtigt godt.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Awesomenauts Assemble!

Indlægaf Da Senzai » tirs 28 okt 2014 23:35

Jeg elsker det her spil. Glæder mig til på fredag, hvor jeg har tid til at tjekke de nye figurer ud - og hvor er det fedt, at de her et år efter PS4 release stadig supporter spillet med nye figurer og balance-patches! Lækkert! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Awesomenauts Assemble!

Indlægaf re_ras » ons 29 okt 2014 09:55

Ser fedt ud! Jeg køber det nok i denne uge.
re_ras
Niveau 0
 
Indlæg: 44
By: Århus


Re: Awesomenauts Assemble!

Indlægaf Jb » ons 29 okt 2014 10:30

Ku være så fedt hvis det også var til Vita, med cross play ps4 ville rigtig gerne spille det .
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Awesomenauts Assemble!

Indlægaf Dummiz » fre 26 dec 2014 19:28

Da Senzai skrev:Hej!

Er her nogen herinde, der spiller Awesomenauts på PS4? :D

Spillet er en taktisk 2D action platformer, hvor spillerne bliver delt i 2 hold af tre spillere hver, og så gælder det ellers bare om at få smadret modstanderholdets base. Inden da er der dog lige nogle kæmpe Machine-gun Turrets, man skal kæmpe sig forbi!

Der er lige kommet en ny opdatering, der indholder to nye figurer! Jeg blev positivt overrasket, da jeg fandt ud af, at de kun koster 11 kroner stykket. Der står på den officielle hjemmeside, at de er begyndt arbejde hårdt på at få pushet flere updateringer ud til konsollerne. Det er superfedt. Især, hvis hver figur kun koster 11 kroner. Dette er et spil med potentiale for massere af levetid, hvis de engang imellem smider nye figurer på bordet.

Jeg elsker spillet, men jeg er ikke så god endnu :D

Jeg kan spille følgende figurer:

Ted Mcpain
Skølldir
Rae Lynn
Voltar
Froggy G
Derpl
Clunk (Kan lide ham, men han er stadig lidt op ad bakke for mig :D)


Gamer du det endnu? :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Awesomenauts Assemble!

Indlægaf Da Senzai » fre 26 dec 2014 19:54

Ja, da.

Jeg spiller Skølldir, Voltar og en gang imellem Rae Lynn.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Awesomenauts Assemble!

Indlægaf Dummiz » fre 26 dec 2014 19:59

Jeg var ved at købe det da nedbruddet på PSN kom. Jeg er frisk på at spille når vi kommer online igen hvis det har interesse. :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Næste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron