Forum

Awesomenauts Assemble!

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Re: Awesomenauts Assemble!

Indlægaf Dummiz » søn 28 jun 2015 13:07

Da Senzai skrev:Ja, vi plejer at sidde i Party-chat.

Selvom jeg er lidt mere fortaler for at sidde i Public Chat. Det er tit, at vi møder danskere i PvZ og det er synd, at de ikke kan høre alt det lort, vi lukker ud. - i Awesomenauts er vi lidt mere ydmyge :P


Plejer i at spille på bestemte tidspunkter? Eller er det bare når i rammer ind i hinanden? :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Awesomenauts Assemble!

Indlægaf Da Senzai » søn 28 jun 2015 14:53

Vi spiller en eller to gange om ugen. Der er ikke noget bestemt tidspunkt, men det plejer at være om aftenen. Den ene sender en SMS og hvis den anden har tid, så er vi på ^_^
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Awesomenauts Assemble!

Indlægaf Da Senzai » lør 08 aug 2015 12:55

De sidste par sessioner har jeg haft ret god succes med en ny Voltar Strategi. Jeg har altid syntes, at han er boss, men efter den seneste balance update synes jeg, at han har været lidt svær at vinde med.

Jeg prøvede så lige noget nyt.

Har han en upgrade, der gør, at han får liv, hver gang han samler en mønt up. Umiddelbart synes jeg, at den lød ret fesen, men så prøvede jeg den lige engang og den fungerer ret godt! Man får jo også mønter af at slå Minions ihjel og af at hele holdkammerater.

Så jeg dropper Heal-Bot indtil late game og så kører jeg ellers bare;

1. Droner
2. Flere Droner
3. Ekstra Liv
4. Den upgrade, der giver liv, hver gang jeg får en mønt.
5. Mere og skade og højere Fire-Rate på droner + mere liv for resten.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Awesomenauts Assemble!

Indlægaf Da Senzai » tirs 25 aug 2015 11:30

Haha, hvor er det fedt! Imorgen udkommer, hvad der ifølge er dem selv, den største update indtil videre til AweSomeNauts!

Hvor er det fedt, at de stadig bliver ved med at supporte spillet så meget på trods af, at der iforhold til andre spil næsten ikke er nogen, der spiller det.

Det er ihvertfald de samme navne, jeg ser, hver gang jeg hopper online i spillet - men fedt med en ny updatering til, hvad der er et af de bedste spil på PS4.

Billede
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Awesomenauts Assemble!

Indlægaf Da Senzai » tors 08 sep 2016 18:58

Jeg er Mind-Blown!

Idag er der kommet fem nye spilbare figurer og en ny bane til AwesomeNauts! - Moba´et for rigtige mænd!
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Awesomenauts Assemble!

Indlægaf Da Senzai » tors 08 sep 2016 20:14

Jeg er bare bange for om, der stadig er nok spillere online til, at det er nemt at finde kampe. Dengang jeg spillede det, der kunne man godt mærke, at folk var ved at falde fra og siden da er jo kommet både Smite og Paragon, som helt sikkert begge har stålet spillere fra Awesomenauts
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Awesomenauts Assemble!

Indlægaf poppirat » fre 09 sep 2016 17:14

What Nice !
poppirat
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Re: Awesomenauts Assemble!

Indlægaf Da Senzai » fre 02 dec 2016 18:24

Haha, igår kom der igen en 4gb stor opdatering, med blandt andet en ny figur. Det er sjovt at de her to år efter er begyndt at komme med kæmpe opdateringer, nu hvor online desværre er dødt.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Foregående

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster