Forum

Awesomenauts Assemble!

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Re: Awesomenauts Assemble!

Indlægaf Da Senzai » fre 26 dec 2014 20:11

Du skal da være velkommen til at Joine, hvis du ser mig online.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Awesomenauts Assemble!

Indlægaf Dummiz » fre 26 dec 2014 20:21

Da Senzai skrev:Du skal da være velkommen til at Joine, hvis du ser mig online.



Afder dig lige når skidtet er oppe og køre igen :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Awesomenauts Assemble!

Indlægaf Shadowcat » man 29 dec 2014 10:33

Jeg er også klar på et spil ;)
Billede
Shadowcat
Niveau 1
 
Indlæg: 57
By: Odense C


Re: Awesomenauts Assemble!

Indlægaf Da Senzai » man 29 dec 2014 19:28

Fedt! Så har vi et helt hold! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Awesomenauts Assemble!

Indlægaf Shadowcat » man 29 dec 2014 20:16

Skal lige nævne at jeg er über noob ;)
Billede
Shadowcat
Niveau 1
 
Indlæg: 57
By: Odense C


Re: Awesomenauts Assemble!

Indlægaf Da Senzai » man 29 dec 2014 20:27

Det er jeg også, men jeg kan alligevel dele ud af min viden med dette Pro-Tip: Hvad end du gør, så DON´T DIE! Er du bare den mindste i tvivl, så stik af! :P
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Awesomenauts Assemble!

Indlægaf Da Senzai » ons 18 mar 2015 13:35

Der er kommet en ret stort patch i dag og en ny gratis spilbar figur.

Jeg ved ikke rigtigt, hvad jeg synes om det nye matchmaking system. Ham den nye figur er meget sjov. Det nye køb skills system er egentligt ret smart, men rent visuelt virker det uoverskueligt. Især, hvis man er ny til spillet kunne jeg forestille mig :P

Spillet er stadigvæk monsterfedt.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Awesomenauts Assemble!

Indlægaf Da Senzai » lør 27 jun 2015 23:20

Jeg er begyndt at spille helt vildt meget Ted McPain - Jeg synes, haner super fed. Totalt action-mand.

Jeg ville lige høre om, der er nogen herinde, der har eksperimenteret med at smide Knock-back på hans Shot-gun? Specielt tænker jeg på om, man kan kalde en Hammer of Dawn ned, og så shotgunne folk, så de ryger ind i den? Eller om man kan knock-backe folk ind i granater, når man har købt dem?

Umiddebart virker det fjollet med Knockback på shotgunnen, da jeg normalt ikke vil skubbe folk væk. Omvendt kan det måske være meget smart, hvis Leon eller Penny kommer efter en og hvis man samtidigt kan skubbe dem ind i en hammer of dawn.

Nogen, der har erfaringer?

Men. Ted, han er fed. Og jeg elsker, at man kan optage med en knap på 4´eren :P. De har iøvrigt lavet Match-making systemet tilbage til det gamle igen, så online spil fungerer godt igen.

Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Awesomenauts Assemble!

Indlægaf Dummiz » søn 28 jun 2015 00:27

Da Senzai skrev:Jeg er begyndt at spille helt vildt meget Ted McPain - Jeg synes, haner super fed. Totalt action-mand.

Jeg ville lige høre om, der er nogen herinde, der har eksperimenteret med at smide Knock-back på hans Shot-gun? Specielt tænker jeg på om, man kan kalde en Hammer of Dawn ned, og så shotgunne folk, så de ryger ind i den? Eller om man kan knock-backe folk ind i granater, når man har købt dem?

Umiddebart virker det fjollet med Knockback på shotgunnen, da jeg normalt ikke vil skubbe folk væk. Omvendt kan det måske være meget smart, hvis Leon eller Penny kommer efter en og hvis man samtidigt kan skubbe dem ind i en hammer of dawn.

Nogen, der har erfaringer?

Men. Ted, han er fed. Og jeg elsker, at man kan optage med en knap på 4´eren :P. De har iøvrigt lavet Match-making systemet tilbage til det gamle igen, så online spil fungerer godt igen.



Har du nogle at spille det med? Jeg har det på konsollen men har ikke rigtig nogle at spille med. Plus jeg er noob til spillet :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Awesomenauts Assemble!

Indlægaf Da Senzai » søn 28 jun 2015 01:27

Jeg har ikke så mange venner på PS4´eren. Det er det eneste jeg savner ved at have skiftet fra Xbox til Playstation, så jeg har kun én Dansker, jeg spiller Awesomenauts med. Det er den samme, som jeg også spiller PvZ med :P
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Awesomenauts Assemble!

Indlægaf Dummiz » søn 28 jun 2015 02:57

Da Senzai skrev:Jeg har ikke så mange venner på PS4´eren. Det er det eneste jeg savner ved at have skiftet fra Xbox til Playstation, så jeg har kun én Dansker, jeg spiller Awesomenauts med. Det er den samme, som jeg også spiller PvZ med :P


Hvis du/i vil have en noob med på tur i awesome nauts så vil jeg gerne spille med :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Awesomenauts Assemble!

Indlægaf Da Senzai » søn 28 jun 2015 12:05

Selvfølgelig er du velkommen til at være med. Vores Win-rate ligger og svinger nok på omkring 33-50 procent, så vi er ikke ligefrem selv guds gave til spillet! :P

- Men det er sjovt, at der er så stor forskel. Når vi spiller PvZ: Garden Warfare ligger vi konstant i top 2 på vores hold. Jeg tror ikke, at vi har tabt i det spil endnu, mens når vi spiller Awesomenauts, så er det tit, at vi får røvfuld. :P
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Awesomenauts Assemble!

Indlægaf Dummiz » søn 28 jun 2015 12:06

Da Senzai skrev:Selvfølgelig er du velkommen til at være med. Vores Win-rate ligger og svinger nok på omkring 33-50 procent, så vi er ikke ligefrem selv guds gave til spillet! :P

- Men det er sjovt, at der er så stor forskel. Når vi spiller PvZ: Garden Warfare ligger vi konstant i top 2 på vores hold. Jeg tror ikke, at vi har tabt i det spil endnu, mens når vi spiller Awesomenauts, så er det tit, at vi får røvfuld. :P


PvZ kunne jeg også være frisk på :) spiller i med mic?
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Awesomenauts Assemble!

Indlægaf Da Senzai » søn 28 jun 2015 12:12

Ja, vi plejer at sidde i Party-chat.

Selvom jeg er lidt mere fortaler for at sidde i Public Chat. Det er tit, at vi møder danskere i PvZ og det er synd, at de ikke kan høre alt det lort, vi lukker ud. - i Awesomenauts er vi lidt mere ydmyge :P
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Awesomenauts Assemble!

Indlægaf Jb » søn 28 jun 2015 12:38

Håber snart det kommer på tilbud. I adder bare mig jeh er også frisk på pvz
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


ForegåendeNæste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster