Forum

PS+ titler i august

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Re: PS+ titler i august

Indlægaf jimmidlx » ons 30 jul 2014 18:21

JesperWoo skrev:Hold da kæft engang lort af PS+ spil der kommer til ps4 :twisted:


Som sidste måned og måneden før det..
Det LORT [-X
Billede
jimmidlx
Niveau 6
 
Indlæg: 1362
By: 7470 Karup (midtjylland)


Re: PS+ titler i august

Indlægaf Morten Rask » ons 30 jul 2014 18:26

Samme sang fra PlayStation Plus brugerne hver måned..
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: PS+ titler i august

Indlægaf frimann80 » ons 30 jul 2014 18:36

Morten Rask skrev:Samme sang fra PlayStation Plus brugerne hver måned..


Så må der være noget om snakken. :)
frimann80
Niveau 5
 
Indlæg: 854
By: Glostrup


Re: PS+ titler i august

Indlægaf wMikkel » ons 30 jul 2014 18:45

Morten Rask skrev:Samme sang fra PlayStation Plus brugerne hver måned..


Ja desværre.

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad der gør spillene til lort?
Det kan næppe være grundet spillenes metacritic rating hvor Fez f.eks ligger på 90/100.
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: PS+ titler i august

Indlægaf HrDanish » ons 30 jul 2014 19:55

Spændende spil som altid, og selv om der var et par af de leaked jeg virkelig gerne ville have, har jeg trods alt lært ikke at forvente dem til man høre det officielt (Ville dog så gerne tro på den for Blood Dragon skyld, og den passe jo godt ind i plus nu her i aug, sep eller oct, op til FC4 og så er den af en passende alder til at den burde kunne lade sig gøre)

Jeg nyder de små anderledes spil til PS4 men synes dog også snart det må være EUs tur til at få et rigtig spil, Knack eller Injustice så ville jeg være fint tilfreds i et godt stykke ud i fremtiden. Og begge har være givet ud i forskellige andre ps plus steder, så det burde jo kunne lade sig gøre.
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: PS+ titler i august

Indlægaf Laffer » ons 30 jul 2014 20:04

Ha ha ja, M. Rask, folk vil også klage om 1 år når de får Knack osv. "Øøøv gamle spil"

Det er det samme hver måned uanset hvad der kommer ud, Fez er pt. Et af de højst scorende spil på Metacritic, så der får I da valuta for pengene, der er ikke rigtig noget jeg skal spille her i august, andet end Rogue Legacy som kommer med 20% rabat til PS+ brugerne! ja tjenesten indeholder faktisk mere end gratis spil!!!
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: PS+ titler i august

Indlægaf Proxzyn » ons 30 jul 2014 20:55

wMikkel skrev:Det kan næppe være grundet spillenes metacritic rating hvor Fez f.eks ligger på 90/100.

Nu skal vi ikke spores ind på ratings osv., men da tråden jo egentlig er "færdig", så lad mig lige give det et skud alligevel :P

Fez til 360 var så vidt jeg ved extremt bug plaget da det udkom, alligevel fik det 8 perfekte score på 100.
Jeg har ikke prøvet spillet, og har heller ikke tænkt mig det, men det er én af grundene til at jeg aldrig bruger anmeldelses score til noget, medmindre de alle er lave, for så er der nok noget om snakken. Men oftest synes jeg slet ikke de er kritiske nok.

Og så synes jeg heller ikke man skal spille et spil bare fordi det har en høj score. Den fejl lavede jeg med God of War :lol:

Jeg forventer heller ikke meget af PS+ til PS4, men jeg er lidt træt af alle de platformere...
Så jeg håber bare på gode PS3 spil, og der er jeg godt nok skuffet. Crysis 3 er en halv kedelig oplevelse. Og så er der Proteus... som ligner noget jeg ikke gad at spille for 20-25 år siden på en C64.

(Det blev lidt rodet, men håber stadig det virker)
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: PS+ titler i august

Indlægaf wMikkel » ons 30 jul 2014 21:09

Proxzyn skrev:
wMikkel skrev:Det kan næppe være grundet spillenes metacritic rating hvor Fez f.eks ligger på 90/100.


Og så synes jeg heller ikke man skal spille et spil bare fordi det har en høj score. Den fejl lavede jeg med God of War :lol:


Det har jeg heller ikke skrevet. Mit spørgsmål var til hvorfor de to brugere synes det var en lortemåned, da f.eks. Fez ikke lige skriger lort ud fra Metacritic.

Så hvad er det så der gør spillene til lort? At det ikke er Infamous Second Son og Watch Dogs der bliver givet? :wink:
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: PS+ titler i august

Indlægaf JanR » ons 30 jul 2014 21:15

Det ligner en god omgang.

Jeg glæder mig til at prøve de forskellige spil, da jeg ofte bliver positivt overrasket over PS+ spillene.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: PS+ titler i august

Indlægaf jimmidlx » ons 30 jul 2014 21:17

wMikkel skrev:
Proxzyn skrev:
wMikkel skrev:Det kan næppe være grundet spillenes metacritic rating hvor Fez f.eks ligger på 90/100.


Og så synes jeg heller ikke man skal spille et spil bare fordi det har en høj score. Den fejl lavede jeg med God of War :lol:


Det har jeg heller ikke skrevet. Mit spørgsmål var til hvorfor de to brugere synes det var en lortemåned, da f.eks. Fez ikke lige skriger lort ud fra Metacritic.

Så hvad er det så der gør spillene til lort? At det ikke er Infamous Second Son og Watch Dogs der bliver givet? :wink:


Ja lige præcis.
Jeg skulle forvente at der efter næsten 10 måneders indie titler var kommet ihvertfald et enkelt retail eller AA spil i plus til ps4. Omend ikke så bare en erstatning for Driveclub?
Billede
jimmidlx
Niveau 6
 
Indlæg: 1362
By: 7470 Karup (midtjylland)


Re: PS+ titler i august

Indlægaf morfar » ons 30 jul 2014 21:29

Hvis man syntes man får så meget lort måned på måned, så skal man jo bare lade være at forny sit ps+ og så leve med man ikke kan spille online.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: PS+ titler i august

Indlægaf wMikkel » ons 30 jul 2014 21:30

jimmidlx skrev:Ja lige præcis.
Jeg skulle forvente at der efter næsten 10 måneders indie titler var kommet ihvertfald et enkelt retail eller AA spil i plus til ps4. Omend ikke så bare en erstatning for Driveclub?


PS+ startede på PS3 juni 2010.
Det første retail spil var Burnout Paradise der udkom på PS+ i juni 2011, altså 1 år efter lanceringen af PS+ på PS3.
Burnout Paradise havde været ude i 2 år på det tidspunkt.

Her skal det også siges at PS3 maskinen havde været ude i næsten 4 år inden lanceringen af PS+.
PS4 er lanceret for 9 måneder siden.

Jeg forstår ikke hvorfor der forventes retail titler allerede på en så ny konsol.
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: PS+ titler i august

Indlægaf jimmidlx » ons 30 jul 2014 21:41

Jeg vil gerne spille online. Og det er der mine plus penge nu ryger hen. Derfor har jeg større forventninger end jeg havde på ps3.
Der skulle jeg ikke betale for at spille online.

Jeg kan kun formode at Sony selv ikke var helt klar over hvad og hvor meget de ville putte i plus medlemskabet i starten.
Jeg kan dog sige at tiden har gjort at man ikke kan sammenligne plus' spæde start på ps3 og så plus på ps4.
Forventningerne ér højere. Måske du ikke vil indrømme det, men jeg tør garantere at der er mange som tænker det samme.
Billede
jimmidlx
Niveau 6
 
Indlæg: 1362
By: 7470 Karup (midtjylland)


Re: PS+ titler i august

Indlægaf Proxzyn » ons 30 jul 2014 21:48

wMikkel skrev:PS+ startede på PS3 juni 2010.
Det første retail spil var Burnout Paradise der udkom på PS+ i juni 2011, altså 1 år efter lanceringen af PS+ på PS3.
Burnout Paradise havde været ude i 2 år på det tidspunkt.

Jeg vil også meget hellere have avatars og temaer(c'mon Sony!) til PS4 end jeg vil have indie spil :)
Ellers ville jeg mene at spil som Dead Nation er bedre end det indie "lort" som vi får kastet i hovedet hele tiden.

Men nu er det heller ikke PS4 delen jeg synes der er sørgelig her. Den er som forventet. Men PS3, det er nok det ringeste jeg kan huske.
Senest rettet af Proxzyn ons 30 jul 2014 21:53, rettet i alt 1 gang.
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: PS+ titler i august

Indlægaf Vreki » ons 30 jul 2014 21:53

Egenligt har jeg bare PS+ for at spille online, og da jeg ikke har haft en PS3 er jeg ikke tilvænnet til at det skal være gratis så jeg har det fint nok med prisen, også selv om der ikke var spil inkluderet.

Men når de nu lagde ud med at stille os i sigte at vi ville få spil som driveclub, så kan jeg godt forstå at folk bliver lidt skuffede når det er det ene indie spil efter det andet der dukker op.

Jeg er rimeligt godt tilfreds med august høsten, men driveclub er det altså ikke.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


ForegåendeNæste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron