Forum

The Golf Club - PS4 |Hvem spiller?|

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

The Golf Club - PS4 |Hvem spiller?|

Indlægaf Laffer » fre 05 sep 2014 12:25

The Golf Club udkom på PSN i onsdags og er det første Golf spil til den nye generation.

Tråden her er ment til os der spiller spillet, her kan vi diskutere spillet, anbefale baner og udveksle PSN ID's.

Vi ses på fairwayen!
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: The Golf Club - PS4 |Hvem spiller?|

Indlægaf Cena » fre 05 sep 2014 12:27

Jeg har ikke købt det endnu, men kunne godt finde på at købe det. Hvordan er det?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: The Golf Club - PS4 |Hvem spiller?|

Indlægaf Laffer » fre 05 sep 2014 12:48

Det er helt simpel golf!
Ingen karriere del, ingen karakterudvikling, ganske almindelig golf hvor man øver sine slag og stille og roligt bliver bedre og bedre!

Derudover er der en bane editor så man kan lave sine egne baner og spiller andres baner!

Det kostede vist 255 kr på PSN.
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: The Golf Club - PS4 |Hvem spiller?|

Indlægaf Erroneus » fre 05 sep 2014 13:00

Jeg var interesseret i det, men det virker lige et tak for hardcore til mig. Ikke selve spillestilen, men at der ingen former er for netop karriere del og karakterudvikling. Jeg hopper på 2'eren, hvis den får det :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: The Golf Club - PS4 |Hvem spiller?|

Indlægaf palawan » fre 05 sep 2014 14:03

Grafisk er det særdeles "underwhelming". Selve golf delen er dog ret underholdende. Jeg kan godt lide, at man ikke blive holdt så meget i hånden, som eks. Tiger Woods... Og putting er nu altså ikke så svært, som der ellers ligges op til i mange anmeldelser.
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: The Golf Club - PS4 |Hvem spiller?|

Indlægaf Lofqvist87 » fre 05 sep 2014 17:01

Jeg syntes da screenshots osv har set flot ud grafisk? - men det er måske ikke sandheden?

Har hørt at det er ret "grimt" på One. Er det også tilfældet på PS4?
Lofqvist87
Niveau 1
 
Indlæg: 85


Re: The Golf Club - PS4 |Hvem spiller?|

Indlægaf palawan » fre 05 sep 2014 18:49

Det er ikke grimt per se, men der er godt nok ikke meget next-gen over det. Grafisk kunne det vel lige så godt være et PS3 spil (udover 1080p måske... Jeg er i tvivl om det kører 60fps ?!), men spillet er som skrevet ganske underholdende.
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581



Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron