Forum

PSN Plus og download only-titler.

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

PSN Plus og download only-titler.

Indlægaf Da Senzai » fre 19 sep 2014 18:46

Jeg har stort set ikke spillet andet end AweSomenauts Assemble i de snart to måneder jeg har haft min PS4. Jeg logger engang imellem på PSN Store for, at se, hvad der er. Det er en del spil, jeg ikke kender, og det hænder, at jeg ser et spil, der ser interessant ud.

- Men jeg har lidt svært ved at få mig selv til at springe ud i det, og købe et spil, jeg ikke kender. En del af mig er bange for, at spillet alligevel snart bliver gjort gratis med PSN Plus. Maskinen er kun et års tid gammel, og så mange spil er der heller ikke til den endnu.

Er her andre, der har det ligesom mig?
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: PSN Plus og download only-titler.

Indlægaf Erroneus » fre 19 sep 2014 19:19

Det er bestemt også noget der sker for mig, men sådan har det været igennem de sidste par år dog. Jeg har dog lært mig selv, at hvis jeg ser et spil, som jeg syntes er rigtigt fedt, så køber jeg det, fordi det er nu sjældent at spillet lander på PS+ et par måneder efter. Der kommer et hav af spil ud til PS4 over det næste halve år, så chancen for det sker, bliver mindre og mindre.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: PSN Plus og download only-titler.

Indlægaf Da Senzai » fre 19 sep 2014 19:50

Enig, hvis det er noget, hvor jeg ved, at jeg vil synes, at det er fedt, så køber jeg det også bare (f. eks AweSomeNauts!), men her for mig tænker jeg mere spil, hvor at "Det her ser da meget sjovt ud, men jeg ved ikke rigtig".

Hvorhen før da havde jeg nok bare købt det, men nu er jeg mere tilbageholden.

På min gamle måde med bare at købe random spil fandt jeg engang imellem nogle perler, men jeg har godt nok også købt mange spil, der viste sig at være kedelige.

Jeg har også lovet mig selv lidt, at i denne generation skal jeg tone tingene lidt ned, og kun købe spil, jeg ved, at jeg gider spille - nu må vi se om det holder :P
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København



Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron