Forum

PS+

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

PS+

Indlægaf BT-DK » ons 15 okt 2014 09:29

Hey dudes!
Jeg har været inaktivt på det her forum i laang tid. Jeg har nok holdt en pause på omtrent 3-4 år fra PSlife.
Men den anden dag så jeg et lækkert tilbud på PS4 bundlen med Destiny inkluderet, og jeg kunne simpelthen ikke dy mig. Jeg har også kigget på de kommende spil der vil blive lanceret, hvor nogle af mine favoritter som LBP og Far Cry ligger i blandt. Jeg modtager nok min PS4 inden for de kommende døgn, men det jeg gerne vil spørge om er, om jeg burde investere i Playstation Plus. Jeg mindes, at det mest var mange små spil, som medlemmerne fik da jeg spillede på PS3. Jeg ville lige høre om det er noget, der er værd at smide penge efter.

God efterårsferie! (Til dem der har :wink: )
BT-DK
Niveau 4
 
Indlæg: 369


Re: PS+

Indlægaf Slimjay DK » ons 15 okt 2014 09:43

Hvis du skal spille online på din PS4 så skal du have PS+ :) Det er ikke gratis mere. Og da du har købt Destiny bundle bliver det nok nødvendigt ..

Jeg mener der ligger 1 måneds gratis PS+ sammen med Destiny spillet :wink:

Jeg synes de 375 kr om året er givet godt ud, men det er nok også fordi jeg også har PS3 og PS Vita, så får man jo en del mere ud af det :wink:
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PS+

Indlægaf BT-DK » ons 15 okt 2014 09:56

Haha, det er rigtigt.. Det havde jeg fuldstændigt glemt alt om. Men hvordan ser det ud med gratis spiludgivelser, er det nogle OK spil de giver ud om måneden?
BT-DK
Niveau 4
 
Indlæg: 369


Re: PS+

Indlægaf Jb » ons 15 okt 2014 10:00

der er en oversigt her :)
http://www.pslife.dk/news/9287/playstat ... elige.html

Driveclub PS+ edition kommer snart forhåbentlig.

af nævneværdige tidligere titler der har været på ps+ kan Strider, Resogun, og Outlast nævnes.

Men som nævnt kræver online nu PS+ - så udover "gratis" spil får du online, cloud saving. og rabatter på spil.
f.eks opgradering fra den gratis ps+ udgave af driveclub til det fulde spil til 319,- hvilket virker som en ok besparelse i forhold til at købe det til fuld pris 499,- digitalt
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup



Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron