Forum

The Binding of Isaac: Rebirth

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Re: The Binding of Isaac: Rebirth

Indlægaf Jb » fre 30 jan 2015 11:59

Jeg har stadig ikke fået prøvet det. Bør lige starte det op på Vitaen på vej hjem fra arbejde. Inden rogue Legacy kommer næste uge
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: The Binding of Isaac: Rebirth

Indlægaf tue69 » fre 30 jan 2015 12:03

Jb skrev:Jeg har stadig ikke fået prøvet det. Bør lige starte det op på Vitaen på vej hjem fra arbejde. Inden rogue Legacy kommer næste uge


Man skal ikke give op hvis det virker uoverskueligt ved første run. Når man rammer det run hvor alt spiller, så er det altså fedt!
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: The Binding of Isaac: Rebirth

Indlægaf koopi » fre 30 jan 2015 13:28

tue69 skrev:Hvorfor i alverden har jeg ikke fået prøvet denne titel endnu? Det er megafedt og megatilfældigt. Havde et run hvor jeg pryglede Mom's Heart stort set uden at tage skade. Kombinationen med at kunne sige energi ved drab og så ellers få nogle massive damage-bonusses, det er altså guf.

Til gengæld er 9 lives lort.


Ikke hvis man spiller som The Lost. Der har man ikke nogle hjerter, så bliver man ramt én gang ... Game over! Der er 9 lives en god hjælp! :3
koopi
Niveau 2
 
Indlæg: 164


Re: The Binding of Isaac: Rebirth

Indlægaf tue69 » fre 30 jan 2015 14:00

koopi skrev:
tue69 skrev:Hvorfor i alverden har jeg ikke fået prøvet denne titel endnu? Det er megafedt og megatilfældigt. Havde et run hvor jeg pryglede Mom's Heart stort set uden at tage skade. Kombinationen med at kunne sige energi ved drab og så ellers få nogle massive damage-bonusses, det er altså guf.

Til gengæld er 9 lives lort.


Ikke hvis man spiller som The Lost. Der har man ikke nogle hjerter, så bliver man ramt én gang ... Game over! Der er 9 lives en god hjælp! :3


Ha ha, ham har jeg ikke åbnet for endnu :) Men point taken, det er nok en hjælp der, ja :)
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: The Binding of Isaac: Rebirth

Indlægaf Jb » fre 30 jan 2015 14:13

:( jeg kan kun downloade vita og ps3 versionen, PS4 versionen koster 119,- - jeg har nok glemt at trykke på noget for at aktivere crossbuy'en da det udkom i sin tid :(
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: The Binding of Isaac: Rebirth

Indlægaf tue69 » fre 30 jan 2015 15:10

Kattens - det er ellers fint på PS4'erne. (også fint på PS4'eren skal der vel stå).
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: The Binding of Isaac: Rebirth

Indlægaf koopi » ons 11 mar 2015 19:05

Prøvede på at bruge Monster Manual, til at få en lvl 4 Super Meat Boy eller Bandage Girl. Så fik jeg lige en Ipecac minigun til sidst. :P
koopi
Niveau 2
 
Indlæg: 164


Re: The Binding of Isaac: Rebirth

Indlægaf koopi » lør 28 mar 2015 16:05

Fik lige Real Platinum God i spillet! Havde et sygt run lige inden det, med Godhead, Double Shot, Death's Touch, Pentagram, SMB Super Fan, og mere:
koopi
Niveau 2
 
Indlæg: 164


Re: The Binding of Isaac: Rebirth

Indlægaf tue69 » lør 28 mar 2015 18:29

Jeg troede faktisk at det var umuligt at få platin i det spil :D
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: The Binding of Isaac: Rebirth

Indlægaf koopi » lør 28 mar 2015 18:57

tue69 skrev:Jeg troede faktisk at det var umuligt at få platin i det spil :D

Det tog lang tid. Man skulle jo have en fuld Super Meat Boy (4 cubes of meat) og en fuld Super Bandage Girl. Det tog lidt tid, da det var nemmest med Book of Revelations, for at spawne de satans horsemen. Men nu er jeg da en del af de der 0,1 % der har platin. :3
koopi
Niveau 2
 
Indlæg: 164


Re: The Binding of Isaac: Rebirth

Indlægaf tue69 » lør 28 mar 2015 19:07

Ah ja. De to har jeg læst om. Troede egentligt at den var glitched men fedt at det kan lade sig gøre
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: The Binding of Isaac: Rebirth

Indlægaf tue69 » lør 28 mar 2015 19:12

Jeg kan se at din gametime nærmer sig et par timer i et af de runs der er herover, og mine er typisk pænt under en time. Er det noget der kommer med tiden eller bruger du noget tid undervejs på at læse op på items? (Jeg snupper bare samtlige) :lol:
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: The Binding of Isaac: Rebirth

Indlægaf koopi » lør 28 mar 2015 19:38

tue69 skrev:Ah ja. De to har jeg læst om. Troede egentligt at den var glitched men fedt at det kan lade sig gøre

Man skulle bruge Book of Revelations på 4 floors. Basement 1/2, Caves 1/2, Depths 1 og Womb 1. Men det var random om Conquest eller Death spawnede på Womb 1. Og man skal bruge Death for at fuldføre sin Meat Boy.

Men der er faktisk et trick, for at få spawnet Death i the Womb 1. Man skulle bare bruge bogen to gange og KUN to gange i the Womb 1. :D Så var det lidt nemmere ... men man skulle restarte mange gange for bare at få fat i bogen. Og det var mega frustrerende til sidst, når jeg havde unlocked alle items. Og det var også random, om det var en Cube of Meat eller Ball of Bandages der ville spawne først. :/

Men ja, trophies var lidt bugged, men det er vist fikset nu. :)

Mht. items, så har jeg læst lidt om dem ja, set let's plays og bare spillet meget. Man lærer med tiden hvad items de gør. :P
koopi
Niveau 2
 
Indlæg: 164


Re: The Binding of Isaac: Rebirth

Indlægaf tue69 » lør 28 mar 2015 19:49

Okay :) det er et af de apil jeg nyder at tage en tur igennem. Men måske jeg skal have læst lidt op på det :)

Tak for nogle rigtigt fine videoer og guides - del gerne nogle guldkorn, hvis disse findes :)
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: The Binding of Isaac: Rebirth

Indlægaf koopi » lør 28 mar 2015 19:52

koopi
Niveau 2
 
Indlæg: 164


ForegåendeNæste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron